X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBL først i DK til årets udgang...


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/05-03 12:55 
Folk kan jo ligeså godt begynde at bestille fra nettet nu..... Ellers skulle nogen butikker tag og få en masse eksemplare.....:P

hmmmm....
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/05-03 13:10 
Ganske enkelt for dårligt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 15/05-03 13:21 
Hvad er problemet? Kan I ikke være ligeglade? For at bruge XBL SKAL man have et kreditkort, og hvis man har det, er det jo overhovedet ikke et problem at hente et Kit fra Sverige eller England.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 15/05-03 13:37 
Problemet kunne være, at nogle ønsker dansk support.

Det er nu også ringe, at der skal gå så lang tid. I manualen er dansk allerede inkluderet som sprog.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 15/05-03 13:46 
Dansk support hos M$? LOL!
Har du prøvet at ringe til dem? Man bliver stillet videre til Irland eller sådan noget, og de snakker IKKE dansk.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 15/05-03 13:50 
Nu ved du jo ikke om der kommer en dansk support.

Anyways, så skriver jeg jo også at jeg ikke forstår, hvorfor danskerne skal vente så lang tid.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 15/05-03 13:51 
Nej, det har du ret i, men indtil videre har al Xbox-support hos M$ foregået på engelsk. Dette er forresten for dårligt, synes jeg!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/05-03 14:02 
Det er vel bare.... Ihvert fald for mit vedkommende at jeg gerne ville se et større dansk XBL community.... Og uanset hvad man siger rundt omkring til folk gider de ikke bestille over nettet.....

Dumme skrønere om hackere der ser folks kreditkort......

:)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig