X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Phantasy Star Online spillere.


Svar
SoqratesSoqratesSkrevet 15/05-03 08:27 
Dette har måske været oppe før, men nu når spillet er så tæt på release tænkte jeg, jeg ville bringe det på banen igen. Så heres the million dollar question : Hvem har tænkt sig at købe eller forudbestille PSO, det ville nemlig været nice med nogle danskere at spille mod da man vidst måske ikke kan spille mod amerikanere ( any news 3of19? ). Jeg regner selv med at forudbestille idag eller imorgen så jeg er klar på release.
3of193of19Skrevet 15/05-03 08:47 
Tja, jeg kontaktede Sega Europe Customer Service for et par uger siden, og de lovede højt og helleigt at man ville kunne spille med Amerika og Japan fra releasedagen af.
Kigger man på www.xbox.com/uk/pso2 , ås står der det samme, kigger man på alle andre PAL PSO2 sider, f.eks. www.xbox.com/se/pso2 , står der kun Europa. Det gør der også på http://www.sega-europe.com/pso_minisite_xbox/ ... Jeg ringede også til Xbox Constumer Care, og de mente at der skulle være mulighed for at alle spiller sammen. Er efterhånden lidt i tvivl...

Husk hvis I forudbestiller, at spillet nok ikke udkommer officielt i DK pga at det kræver Live. Jeg tager nok sviptur til Sverige næste fredag for at hente det (ligesom for laaang tid siden med DC PSO v1), da jeg ikke er hjemme lørdag når posten kommer (hviis jeg pre-orderede fra Gameplay), så ellers ville jeg først få det mandag.
3of193of19Skrevet 15/05-03 10:57 
OK har lige fået en mail tilbage fra Sega efter lige at spørge en ekstra gang. Ingen forbindelse for EU spillere med US og Jap. serverne alligevel. Jeg er dybt rystet for at sige det mildt.
Ser ud til vi må genoplive den der online petition...

Online petition
OmenOmenSkrevet 15/05-03 10:58 
Jeg er også klar, og håber at have spillet snarest muligt.
Vote Ficus!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/05-03 11:17 
Hvornår udkommer det?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
3of193of19Skrevet 15/05-03 11:18 
Næste uge fredag.
3of193of19Skrevet 15/05-03 11:24, rettet 15/05-03 11:41 
Ok, Jeg har lige ringet til Xbox Customer Care om det her.
Det er nok bedst man ringer til MS direkte og siger at i meget utilfredse med beslutningen at man ikke vil kunne spille med spillere udenfor EU. Nævn evt, at det er grunden til i fik Xbox Live, at I har maser af venner fra USA i havde tænkt jer at spille med ect (det skader nok ikke at smøre lidt tykt på). Hvis operatøren ikke nævner det, be om at få jeres klage registrereet, på den måde vil den automatisk blive sendt videre til en højerestående. Det kræver eventuelt at jeres Xbox er registreret, jeg blev i hvert fald spurgt efter min Xbox's serienummer.

Telefonnummeret er: 80884097

Edit: Har lige snakket med Sega Europe. Det var Microsofts beslutning ikke at forbinde serverne, så det er dem I skal hulle med klager.
SoqratesSoqratesSkrevet 15/05-03 15:21 
Jeg fik så lige at vide af en eller anden inkompentent telefon dame som først ikke vidste noget om hverken spillet eller åbenbart noget andet. Derefter snakkede hun lige med en kollega som sagde at det ikke var M$ beslutning men Sega´s. Derefter spurgte jeg som sagt om at få min klage registrerer hvilket de sagde jeg skulle henvende mig til SEGA for. Hold kæft nogen lamme tæver.
SoqratesSoqratesSkrevet 15/05-03 15:34 
Ok, ringede lige igen, da det med at det er SEGA som har valgt det ikke holder. Fik IGEN først at vide at "jojo selfølgelig kan man det", bad hende om at undersøge det. Hun kom tilbage og sagde at det er rigtigt at man kun kan spille med folk fra sit eget kontinent for at få spillet til at køre bedre. Jeg smørede så rimeligt tykt på med at jeg havde en masse venner fra US og spurgte om dette er Microsofts politik fra nu af og at vi m$ havde lovet os "online play with people from all over the world", jeg bad hende om at registrere det, hvilket hun sagde hun ville gøre. 3of19 køber du det stadig?, jeg er pissed på M$ men køber det stadig.
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 15:56, rettet 15/05-03 16:14 
Så kan man jo stadigvæk købe GC versionen (tillader jo, at spille med folk fra hele verden), hvis man har sådan en.

Det nummer hvad M$ laver, skrammer mig nok til ikke at skaffe PSO til Xboxen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/05-03 15:59 
You said it best brother :)
Home is where the hardware is..
SoqratesSoqratesSkrevet 15/05-03 16:04 
Hele pointen i at købe xbox en, er vel voice chat.
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 16:15, rettet 15/05-03 16:16 
Nope.. ikke for mig! Det er tilgengæld spillene der tiltrækker mig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OmenOmenSkrevet 15/05-03 16:15 
Jeg kan seriøst ikke se det store problem i at man ikke kan spille med folk fra US og Japan. Jeg havde nu alligevel tænkt mig at finde nogle danskere at lave en guild sammen med.
Og jeg vil stadig 10 gange hellere spil Xbox versionen end GC versionen, af den simple grund at jeg ikke har tænkt mig at investere adskillige hundrede kroner for at få lov til at kunne skrive til mine modstandere, når jeg kan snakke med dem i stedet.
Vote Ficus!
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/05-03 16:17 
I GC versionen skulle det også være langt fra alle der havde keyboard:/

At skrive ude i luften uden at få svar, er ikke en vision.....

Jeg besider......
Well crucify the insincere tonight...
SoqratesSoqratesSkrevet 15/05-03 16:25 
RaGe >
Nope.. ikke for mig! Det er tilgengæld spillene der tiltrækker mig.

Mente xbox versionen af PSO.

Omen, jeg adder dig lige til min Friends list på live så vi kan spille sammen når det kommer, hvad er dit tag?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/05-03 16:29 
Tag en vægtskål.

Læg på den ene side: voicechat
Læg på den anden side: kun europæiske spillere


Av den er svær ......
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 16:41 
Soqrates >
RaGe >
Nope.. ikke for mig! Det er tilgengæld spillene der tiltrækker mig.

Mente xbox versionen af PSO.

Omen, jeg adder dig lige til min Friends list på live så vi kan spille sammen når det kommer, hvad er dit tag?

WTF! Sh0wMasTer her :) Vi har da spillet en hel del GR sammen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 16:42 
SeventhSun >
Tag en vægtskål.

Læg på den ene side: voicechat
Læg på den anden side: kun europæiske spillere


Av den er svær ......

Det er længe nok for mig, til ikke at købe Xbox versionen. Spiller nemlig meget tit med amerikaner som jeg har kendt i op til flere år nu, så dem vil jeg gerne spille sammen med.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SoqratesSoqratesSkrevet 15/05-03 16:49 
RaGe >
Soqrates >
RaGe >
Nope.. ikke for mig! Det er tilgengæld spillene der tiltrækker mig.

Mente xbox versionen af PSO.

Omen, jeg adder dig lige til min Friends list på live så vi kan spille sammen når det kommer, hvad er dit tag?

WTF! Sh0wMasTer her :) Vi har da spillet en hel del GR sammen.



Jeg snakkede til Omen din bumz.
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 17:27 
oops, jeg skal vist først vågne op ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SoqratesSoqratesSkrevet 23/05-03 15:16 
Skulle det ikke være kommet idag? Er der nogne der har fået det?
NaieraNaieraSkrevet 23/05-03 15:19 
PAN Vision har først fået det i dag...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig