X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Ipod


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 24/09-05 08:57, rettet 29/09-05 06:49 
Jeg må desværre skille mig af med min trusty grønne Ipod Mini 4gb.

Den er i helt fin stand, den er knap 3 måneder gammel og der er så ca. 1 år og 9 måneders solid garanti fra Hi-Fi Klubben tilbage på den.

S: Ipod

Ud over alt hvad der er i pakken følger der også en original, matchende beskyttelses-holder med..

Alt sammen for den nette sum af 1200,- inkl. evt. porto
Have you considered sucking less?
MrCaseMrCaseSkrevet 29/09-05 06:50 
[BUMP]

Ingen der kan fristes af en ridsefri iPod, med original sok?
Have you considered sucking less?
happyEDhappyEDSkrevet 29/09-05 09:49 
jo men prisen er ikke lige super..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
tastasSkrevet 29/09-05 10:54 
Kan jeg tillade mig at spørge dig, om der er en ekstern lader med, så man kan lade den fra stikkontakt?

Jeg har fået lidt mixet informationer fra andre med Ipod mini, hvor nogle siger der er, og andre der ikke er :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HeroldHeroldSkrevet 29/09-05 12:43 
MrCase>
Den er i helt fin stand, den er knap 3 måneder gammel og der er så ca. 1 år og 9 måneders solid garanti fra Hi-Fi Klubben tilbage på den.

Når du skriver "solid garanti" er det så det du mener, eller er det reelt reklamationsretten du tænker på?
Jeg kender ikke lige HiFiklubbens løfter om returret, men det ville da være værd at få defineret lidt nærmere :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 29/09-05 13:47 
tas>
Jeg har fået lidt mixet informationer fra andre med Ipod mini, hvor nogle siger der er, og andre der ikke er :)

De gamle modeller har medfølgende ladere, de kan kendes på at æsken næsten er "kvadratisk" på alle leder, og hvid.

De nye modeller (som afbildet) har ikke...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MrCaseMrCaseSkrevet 29/09-05 17:05 
Herold>
Når du skriver "solid garanti" er det så det du mener, eller er det reelt reklamationsretten du tænker på?
Jeg kender ikke lige HiFiklubbens løfter om returret, men det ville da være værd at få defineret lidt nærmere :)

Ifølge købeloven har man 6 måneders garanti, og 18 måneders reklamationsret. Reklamationsret betyder at du bærer bevisbyrden for at produktet lider af en funktionsfejl, og at den har været der hele tiden. Man kan med andre ord ikke bare gå ind og sige: den er gået i stykker, få den til at virke.

Det kan man i Hi-Fi Klubben. De kører med 2 års ægte garanti. Og hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev kan man få 3 til 6 måneders extra garanti...
Have you considered sucking less?
KajikaKajikaSkrevet 29/09-05 17:06 
Besked sendt
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
MrCaseMrCaseSkrevet 29/09-05 17:06 
tas>
Kan jeg tillade mig at spørge dig, om der er en ekstern lader med, så man kan lade den fra stikkontakt?

Jeg har fået lidt mixet informationer fra andre med Ipod mini, hvor nogle siger der er, og andre der ikke er :)

Der er ganske rigtigt ikke nogen extern lader med. Den kan erhverves for penge, men det er ikke noget jeg har haft behov for. Den skal jo bare sidde lidt i computeren, og så er den ladet igen. Min erfaring har været at den bliver rigeligt opladet ved den regelmæssige overførsel af musik.
Have you considered sucking less?
HeroldHeroldSkrevet 29/09-05 17:08 
MrCase>
Det kan man i Hi-Fi Klubben. De kører med 2 års ægte garanti. Og hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev kan man få 3 til 6 måneders extra garanti...

Nemlig. Det var bare lige det jeg ville være sikker på - det er jo en ret god service der følger med :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig