X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Creative Inspire P5800 - Er de go'e?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-05 17:47, rettet 20/09-05 18:13 
Jeg har tænkt mig at udskifte højtalere og så overvejer jeg Creative Inspire P5800.

...og nu med link :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/09-05 18:25 
Hvor meget har du tænkt dig at ofre på det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-05 18:52 
Ikke særlig meget... ;) De seneste højtalere jeg har er små og fra 1996... så...
HeroldHeroldSkrevet 20/09-05 18:56 
Men jeg vil tilgengæld ofre en del mere end Christian, så jeg kaprer lige hans spørgsmål! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/09-05 18:59 
Ok, men ud fra de data der er på det creative set så virker det ikke som det helt vilde.

Hvis du skal have noget der er billigt og som også spiller godt så kan jeg anbefale dette.

http://www.azone.ch/load-index.html?Thomson-DPL680HT-codefree.htm

Sådan et har jeg selv, og det kan spille øredøvene højt og klart. Gav selv ca 2000,- for det.

Elgiganten har det til samme pris.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-05 19:07 
Mja... men jeg vil nok ikke bruge mere end 500 (HrRald derimod har masser af penge...)
jaesjaesSkrevet 20/09-05 19:33, rettet 20/09-05 19:54 
Det kommer an på, hvad du forventer. 500 kr. fordelt mellem seks højttalere, og en indbygget forstærker, er godt nok ikke meget. Omvendt har jeg hørt et "almindeligt" Creative-højttalersæt til ca. 200 kr., dvs. to skrivebordshøjttalere med indbygget forstærker, der lød ok. Ok, sammenlignet med mine aflagte pc-højttalere til 150 kr. anno ca. 1997 :)

Essensen er, at hvis du ikke forventer at blive opgraderet i lydkvalitet, men kan stille dig tilfreds med nogenlunde samme lydkvalitet, som du er vant til, men med mulighed for surround, er de vel et godt køb.

EDIT: Tastefejlergne.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-05 20:30 
Du har fat i noget af det rigtige, Jannik. De højtalere jeg har til PC'en nu er et par creme-farvede Trust som fulgte med en PC tilbage i 1996. Så alt vil være en forbedring. Jeg ville såmænd også mest høre om nogen kendte de nævnte Creative-højtalere og så måske sige kunne "dem skal du holde dig fra" eller det modsatte. :D
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/09-05 23:07 
Jeg har P5500.
Det er et udmærket sæt - bortset fra, at man ikke kan skrue ned for subwooferen... Men det kan man på P5800.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig