X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolutions controller afsløret


Svar
WikzoWikzoSkrevet 16/09-05 06:28 
Den er blevet vist frem... Til Tokyo Game Show! :D

Læs alt om den her
330 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 29/09-05 23:42 
Så du mener at Microsoft sender screens ud, som er væsentligt grimmere end det færdige spil (som udkommer om to måneder)...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 29/09-05 23:44 
Ja, 2 x FSAA er minimumskravet.
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-05 23:47, rettet 29/09-05 23:49 
RJK>
Så du mener at Microsoft sender screens ud, som er væsentligt grimmere end det færdige spil (som udkommer om to måneder)...?

Læs nu alt hvad jeg skriver: Eller også har de lovet mere, end de kan holde.

Bruger man Perfect Dark Zero som målestok, kan der dog ske ret meget på få måneder :)

Ikke at jeg dermed siger, at det sker med Kameo.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 29/09-05 23:51, rettet 29/09-05 23:52 
Bede-x>Det er noget mange firmaer gør. Netop fordi de ved, at folk falder for det.

Sandt, men af en eller anden grund er xbox shots *altid* renderet med 8x AA plus det løse, men PS2 shot "kun" er det af og til (men dog mere på det seneste).

Det er så noget helt andet.

Er det?

RJK>
Var det ikke et krav fra Microsoft, som annonceret tidligt omkring Xbox 360, at alle spil skulle have FSAA (og HDTV mm.).

Sådan har jeg også forstået det. Måske er billederne ikke fra den endelige udgave af spillet eller også har MS lovet mere, end de kunne holde.
Jeg har læst udtalelser fra udviklere om at 360s gratis AA slet ikke er så gratis endda. Der blev talt om 15 - 30 procents hit, alt efter opløsningen og scenen.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 29/09-05 23:54 
Bede-x>
Læs nu alt hvad jeg skriver

Jeg læser skam altid det hele. Jeg mente bare at dit ene forslag var så useriøst, at jeg ville udstille det ;)

I øvrigt handler det vel ikke om at Microsoft har lovet FSAA. Nej, de har KRÆVET det på alle tredjepartsudviklernes spil. Måske gælder kravet bare ikke deres egne...?

(nu skal jeg nok lade være, men det er svært, når du er så fanatisk at høre på ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-05 23:57, rettet 29/09-05 23:59 
Zzap!>
Sandt, men af en eller anden grund er xbox shots *altid* renderet med 8x AA plus det løse, men PS2 shot "kun" er det af og til (men dog mere på det seneste).

Det vil jeg ikke udtale mig om, uden og have undersøgt det nærmere. Lige på stående fod er jeg under indtryk af, at MS og Sony er lige skyldige på området, mens Nintendo kun gør det nogle gange.

Sidder og kigger Gamereactor blade igennem i øjeblikket. Der synes det og stemme overens med mit indtryk af situationen. Men det kan selvfølgelig ikke danne grundlag for nogen som helst udtalelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 29/09-05 23:58 
Bede er vist ikke den mest fanatiske i denne tråd, så hvis du vil udstille det hele, går du en travl tid i møde...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 30/09-05 00:01 
Vi kan vel deles lidt...? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-05 00:01, rettet 30/09-05 00:03 
RJK>
Jeg mente bare at dit ene forslag var så useriøst, at jeg ville udstille det ;)

Jeg er ikke engang klar over, hvilket du mener :)

(nu skal jeg nok lade være, men det er svært, når du er så fanatisk at høre på ;))

Det overrasker mig, at du finder mine udtalelser fanatiske. Har lige læst mine udtalelser igennem igen og jeg kan slet på sporet af de fanatiske elementer.

Men det er måske det, der gør det så fanatisk :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 30/09-05 00:07 
Det var mere sådan en generel opfattelse omkring "kommende superspil" og sådan... ;)

Lad det ligge.

Denne tråd handler jo om noget helt andet, og meget mere interessant.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-05 00:13, rettet 30/09-05 00:16 
RJK>
Det var mere sådan en generel opfattelse omkring "kommende superspil" og sådan... ;)

Det er jo i PDZ tråden. Ikke her.

Indrømmet, jeg har lidt svært ved og forholde mig objektivt til det spil. Det har jeg spillet det for meget til. Men man skal vel også have et enkelt sted, hvor man bare giver los og nyder spillet i sin fulde udstrækning. Der bliver ikke luftet nogen negative tanker angående det spil, før jeg har spillet det og indset at det ikke leverer.

Men det sker jo ikke ;)

Og du har ret angående tråden. Den omhandler Revolution, så vi må hellere slutte her.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 02/11-05 22:31 
Tilbage til topic.

Jeg tog til en forelæsning ude på uni i dag, hvor Simon Andreasen fra Total Overdose fortalte vidt og bredt om sine oplevelser i spilbranchen.

På et tidspunkt viste han billeder af de tre kommende konsoller, og kaldte Xbox360 og PS3 for konservative og nørdede grundet deres ensartede design og svært tilgængelige controller. Nintendo var derimod 'klassens frække dreng', der med en tilgængelig controller uden for mange knapper til at skræmme folk væk, virkelig forsøger at få flere til at spille, kæmpe fun-factor i sensor-tingen osv. osv.

Jeg nævner det mest for at sige, at der altså er folk, der lever af det, der er begejstrede, for at komme til at prøve at arbejde med Revos controller.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 03/11-05 00:56 
Sådan har jeg godt nok aldrig set på det. De "gammeldags" controllers skræmmer folk væk?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/11-05 01:00 
Han har egentlig ret - det er der færreste mennesker, der ikke er gamere, der kan sætte sig ind i en Controller S, og det er der han mener at Revolution-dingenoten vinder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 03/11-05 08:08, rettet 03/11-05 08:27 
Men selvom han (og resten af Deadline Games) tydeligvis var tosset med controlleren, så lød det ikke til at de ville komme til at arbejde med den lige foreløbig. Han kritiserede IO for at malke Hitman, og sagde bagefter at de nu ville gøre det samme med Total Overdose. Han mente deres image nu var låst til en bestemt type spil, så det var den type spil de ville lave også i fremtiden. Lidt sørgeligt, for det lød virkeligt til at han hellere ville lave andre ting.

EDIT (spekulationer):
Han ville dog ikke selv stå for Total Overdose 2, så måske er der alligevel en chance for noget til Revolution fra Deadline Games... De har jo også Junichi Yamada fra Super Monkey Ball, og han må da også være vild for at lave noget til Revolution.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 06/12-05 18:04 
Der er rygter om at alle controllerens features endnu ikke er afsløret. Hvad kan den mon mere? Jeg gætter på indbygget mikrofon sådan at der kan laves SingStar Mario Dance Dance Revolution uden brug af dansemåtte.

Miyamoto Hints At Second Revolution Secret
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RaGeRaGeSkrevet 06/12-05 18:48 
Der snakkes om, at Revolution er en smule stærkere end Gamecuben og Xbox. Hvis det holder stik, så er jeg godt nok skuffet over Nintendo.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-05 19:20 
Det er jo slet ikke til at forholde sig til.

"Der snakkes om..."

"...en smule stærkere..."

"Hvis..."

Kan det næsten blive mere vagt formuleret?
RaGeRaGeSkrevet 06/12-05 19:36 
Taget fra gamefront.de

--------------

Entwickler sprechen über technische Details der Revolution-Konsole

06.12.05 - Revolution.IGN hat mit einigen Software-Häusern gesprochen, die Spiele für Revolution entwickeln oder mit der Konsole experimentieren.

Dadurch will man angeblich einige technische Details über Revolution erfahren haben. Da die Konsole noch nicht fertg ist, können sich die Angaben bis zur finalen Hardware noch ändern. Die Aussagen der Drittanbieter im Überblick:

- Die meisten Studios sollen mit Entwicklungs-Kits auf Gamecube-Basis arbeiten.

- Die Entwickler kennen noch nicht die endgültigen Daten des Grafik-Chips 'Hollywood' von ATI.

- Revolution sei nicht sehr viel leistungsstärker als eine Xbox. Das System sei eher wie eine 'frisierte Xbox'. Allerdings macht der Controller den Unterschied.

- Ein Studio sagt: Erst wenn die finalen Daten des Grafik-Chips vorliegen, kann man sagen, ob Revolution wie die Xbox ist oder etwas mehr sein wird.

- Der Hauptspeicher soll bei etwa 128 MB RAM liegen, vielleicht auch weniger. Möglicherweise soll der Spiecher so groß sein wie beim Gamecube plus 64 MB Ram.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-05 21:02 
Jeg er ikke så god til tysk, men siger denne sætning ikke det hele? :

"Da die Konsole noch nicht fertg ist, können sich die Angaben bis zur finalen Hardware noch ändern."

:-)
RaGeRaGeSkrevet 06/12-05 21:11 
Jo, men noget indikerer jo, at det ikke bliver noget vildt hardwaremæssigt bortset fra controlleren.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 06/12-05 22:00 
Nu er jeg heller ikke så stærk til tysk, men Iwata har udtalt, at Rev sandsynligvis vil være lidt svagere end X360 og PS3, men at det næsten ikke vil bemærkes på skærmen. Sammenligningen må så være i SD, da de jo har droppet HD indtil videre.

Undskyld jeg pimper Boomtown, men jeg har ikke tid til at lede efter andre links lige nu (vel heller ingen katastrofe i betragning af, hvor meget der ellers pimpes herinde) ;)
http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=64832&PV=21
BobbeBobbeSkrevet 07/12-05 14:17 
Interessant læsning

IGN...
Spiller nu: Wii
RaGeRaGeSkrevet 07/12-05 17:31 
Ja, bare den er dobbelt så stærk i ydelsen som Gamecuben, så er jeg sgu tilfreds :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/12-05 17:52, rettet 07/12-05 17:55 
Jeg synes det er en smuk tanke, at Nintendo udelukkende satser på gameplay. Håber det lader sig gøre.

RaGe>
bare den er dobbelt så stærk i ydelsen som Gamecuben, så er jeg sgu tilfreds :)

Det er jo netop folk som dig, der IKKE skal købe en Revolution, hvis maskinens ydeevne er essentielt for dig. :)

EDIT: Du kan selvfølgelig fælde mig ved at sige: "større ydeevne = flere muligheder for forbedret gameplay". Men umiddelbart har next-gen, indtil videre, kun virket som et ansigtsløft rent grafisk.
Home is where the hardware is..
RaGeRaGeSkrevet 07/12-05 18:06 
Mere ydelse = flere muligheder.

Det er selvfølgelig ikke kun grafikken jeg tænker på her. Nintendo skal sikkert nok levere varen med den nye controller, men derfor behøver man ikke undvære fed grafik, lyd eller fysik.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/12-05 18:09 
Controlleren sikrer jo heller ikke godt gameplay.
Home is where the hardware is..
RaGeRaGeSkrevet 07/12-05 18:42 
Nej, men skulle jo gøre forskellen ^^
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/12-05 14:35 
Chrono>
Men selvom han (og resten af Deadline Games) tydeligvis var tosset med controlleren, så lød det ikke til at de ville komme til at arbejde med den lige foreløbig.

Kunne jeg sagtens forestille mig de var, Jeg var inde og gameplay teste Total Overdose. De havde en del Nintendo ting stående rundt omkring på kontoerne. Og det morede mig lidt at ham der skulle "holde øje med os" i weekenden hev en GameCube frem og sad og spillede på den hele dagen mens vi prøve testede deres spil til de 2 andre konsoller.

Så hvis de ender op med ikke at lave til Revolution tror jeg mere det er et spørgsmål om "politik" end om lysten til det.
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
HeroldHeroldSkrevet 11/12-05 14:48 
Jeg tror at mange spiludviklere i sidste ende er baseret på forretning, frem for lyst :) Der skal penge i kassen, før du kan lave det du brænder for, og du skal som regel være etableret før det sker. Mange udviklere starter i dag med at udvikle børnespil, for at få kapital og erfaring nok til at køre visionerne i stilling.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/12-05 16:01 
Jeg er helt enig med dig. Selvom det kunne være dejligt med et mere lyserødt billed af tingene så er og bliver det forretning den slags.
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
CanonCanonSkrevet 14/12-05 21:11, rettet 14/12-05 21:12 
En nørd har lavet en lille video over hvordan Revo's controller sådan nogenlunde kommer til at fungere.

Klik på denne blålige tekst!
Bah...
SonicSonicSkrevet 15/12-05 00:36 
Det er da et ganske interessant forslag han er kommet med der må man erkende :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 15/12-05 08:50 
Jeg håber sku' der kommer noget mere innovativt end det som vises i videoen. Virker temmeligt pointeløst.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/12-05 13:27 
Pointeløst??
Home is where the hardware is..
RuneSPRuneSPSkrevet 20/12-05 14:40 
Nok ikke de store overraskelser, men ifølge Reggie er der gode chancer for at Segas spil også bliver downloadable?

Those who were lucky enough to play Mario Kart DS against Reggie at Bellevue Square's McDonald's in Bellevue, were also treated to some new Revolution tidbits.

According to Reggie, Sega is intrigued by the Nintendo Revolution's "backwards compatibility," however he stopped just short of a confirmation that classic Sega games will be included.

Samt at den "normale-controller-addon" vil se meget ud ligesom wavebird.

He also stated that the Classic Controller expansion for the Revolution's controller will look similar to the GameCube's Wavebird.

http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1135058230
Alf81Alf81Skrevet 06/01-06 03:38, rettet 06/01-06 04:13 
Læste lidt rundt i 'rare' og kunne ikke lade være med at bemærke, at Revolution-controlleren minder lidt om en af Dreamcast'ens prototype-controllere.

http://www.playright.dk/raretitel.php?id=13521
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 06/01-06 18:27 
Tror dog ikke den var i stand til helt de samme ting. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
EchoEchoSkrevet 06/01-06 19:52 
da elektronikmærket philips lavede konsoller, havde de faktisk også en konsol med fjernsynsremote/kontroller.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/01-06 01:03 
Det er jo ikke designet på fjersynsremotecontrolleren vi har talt om de sidste mange sider herinde. Det er controllerens funktioner vi har talt om
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Alf81Alf81Skrevet 07/01-06 01:28 
Ja okay. Men nu fandt jeg bare et billede, der efter min mening, passede til denne tråd. Men undskyld hvis det er for off-topic (?).

At der er blevet brugt mange sider på at diskutere en controllers funktioner, er nærmest sødt.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 08/01-06 19:15 
Den almindelige controller til cd-i'en, er nu et helt almindeligt joypad, og ikke en fjernbetjening.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 08/01-06 19:24 
Lidt off topic men må jeg spørge, hvordan du fik lov til at komme derinde?

Kunne nemlig utrolig godt tænke mig at se og/eller arbejde med spil en dag, men er nok for ung endnu(14) :)
ChronoChronoSkrevet 15/01-06 14:49 
Det ser ud til at nogen har lækket en video fra menusystemet som det ser ud på det hardware der er sendt til udviklerne.

Der er ikke så meget at se, men det er da mere end vi har set hidtil :)

google video
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 15/01-06 22:47 
Hmmm, det logo ligner bestemt ikke usual Nintendostyle....
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SonicSonicSkrevet 16/01-06 00:02 
Confirmed fake :)

Her er hvorfor
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoChronoSkrevet 25/01-06 08:12 
Lidt flere leaks (som også godt kan være fakes...).

Interface:
http://revolutiongamer.blogspot.com/2006/01/poster-zeromaru-claims-he-has-real-rev.html

Zelda controller (helt sikkert fake):
http://www.kotaku.com/gaming/zeldarevolutioncontroller.jpg
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The BruceThe BruceSkrevet 09/02-06 10:48 
Der er 'lækket' nogle billeder fra Nintendos 'årsbog' der ryger ud til alle aktieindehaverne.

Der er prototyper på controlleren og man ser bagsiden af maskinen for første gang (dog uden indmad...)

Klik mig!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WikzoWikzoSkrevet 23/03-06 22:53 
Det første billede viser sig at være ægte ^.

http://www.nintendome.dk/forum.php?id=221
RuneSPRuneSPSkrevet 23/03-06 22:56 
what... hvad for et billede viste sig at være ægte?
330 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig