X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP-tråden


Svar
ComradeComradeSkrevet 03/09-05 12:39 
Nu hvor PSP'en endelig er udkommet i DK (for et par dage siden..) Synes jeg godt vi kan have en tråd, hvor folk kan poste deres erfaringer med det lille vidunder, spillene osv i stedet for, at der bliver oprettet utallige af slagsen :-).

Jeg var i Fona i Esbjerg i dag, og de har gjort rigtig meget ud af PSP releasen. Der var tre maskiner, som man kunne spille på, så jeg fik prøvet Wi... Se hele indlægget
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
190 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
ComradeComradeSkrevet 03/09-05 12:39 
Nu hvor PSP'en endelig er udkommet i DK (for et par dage siden..) Synes jeg godt vi kan have en tråd, hvor folk kan poste deres erfaringer med det lille vidunder, spillene osv i stedet for, at der bliver oprettet utallige af slagsen :-).

Jeg var i Fona i Esbjerg i dag, og de har gjort rigtig meget ud af PSP releasen. Der var tre maskiner, som man kunne spille på, så jeg fik prøvet Wipeout og Everybody's Golf, som jeg havde glædet mig til at prøve - Everybody's golf var bestemt en positiv oplevelse.

Jeg så, at de også havde fået TOCA 2, som der desværre ikke var mulighed for at prøve. Jeg kan heller ikke umiddelbart finde nogle anmeldelser af det, så hvis der er nogle som har købt det, vil jeg gerne høre jeres erfaringer med det.

Logitech's beskyttelses case ser også ret fed ud, men også lidt tyk i det, nogen som har investeret i den, som kan forklare lidt om den? Kvali følelse osv..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 03/09-05 12:54 
Jeg har Logitechs case, og den er jeg glad for. Den gør maskinen en del tungere, så jeg spiller ikke med den på, hvis jeg kan undgå det... Men udover det ligger den altid i æsken, så den er så beskyttet som mulig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/09-05 14:02 
Hvor kan Virtua Tennis fåes? Jeg kan ikke finde det her i Århus.
psychomantispsychomantisSkrevet 03/09-05 14:39 
Jeg har også Logitechs case, og den kan varmt anbefales. Jeg har det på samme måde som Herold, jeg tager den ud af casen når jeg skal spille og så ligger den altid i den sammen med kluden når der ikke spilles. Og så er den god at bruge som stand hvis man sidder i et IC3 tog og ser film.
BaggyBaggySkrevet 03/09-05 15:10 
Virtua Tennis har jeg set i Fona Lyngby, hvor jeg fik prøvet Wipeout + ridge racer.. og gal for et nostalgi trip.. og var sku stadig lidt af en champ til RR.. :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
CoreCoreSkrevet 04/09-05 11:47, rettet 04/09-05 12:28 
Nogen der har nogen anelse om hvornår man kan begynde at håbe på at vores Spiderman 2-film er ved at være fremme?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 04/09-05 11:57 
Pieyanthikos>
Hvor kan Virtua Tennis fåes? Jeg kan ikke finde det her i Århus.

Jeg så den i Bruuns Galleri i går og der var MANGE!!!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/09-05 11:59 
Fremragende, skal derind i dag. Der var dog ikke nogen derinde i torsdags.
BeanoBeanoSkrevet 04/09-05 13:13 
Comrade>
Logitech's beskyttelses case ser også ret fed ud, men også lidt tyk i det, nogen som har investeret i den, som kan forklare lidt om den? Kvali følelse osv..

Har haft en PlayGear Pocket og solgte den igen med det samme - sikke noget bras!. Alt for klodset og praktisk - og faktisk temmelig usikker da PSP'en nemt falder ud når den er åben.
Jeg kan IKKE anbefale den selv om den er billig nok.

Kig hellere på en Noreve Ambition case som er ret dyr men også utrolig lækker og mere "sleek" (selv om den har lommer til to UMD'er) - og så er den generelt bare mere praktisk at bruge :)

Noreve Ambition
SephirothSephirothSkrevet 04/09-05 14:10 
Jeg har osse set Virtua Tennis i både GAME og EB Games i Bruuns.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 04/09-05 14:30 
Ingen der har lavet et eller andet ordentligt taskeværk til at transportere UMD'er endnu? Der har man det godt nok noget nemmere med DS'en...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 04/09-05 14:50, rettet 04/09-05 14:51 
Definér ordentligt.

Sony har selv sendt en Accessories pouch i handlen.

EDIT: Mener at den står i 199.95
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/09-05 17:59 
Jeg fik ikke købt Virtua Tennis, havde ikke lige råd, men fik en UMD-taske i GAME til 50,-. Den fungerer som en pung, og der er plads til 6 spil i hver sin plasticlomme.
BeanoBeanoSkrevet 04/09-05 18:37 
Der findes et hav af UMD cases og beskyttere - man burde kunne finde noget der passer ens behov.

UMD cases
AmbyAmbySkrevet 09/09-05 09:53 
Jeg har lige modtaget min PSP og som så mange andre har jeg travlt med at samle min kæbe op fra gulvet.
Det næste skridt er self at købe tilbehør, og jeg overvejer dette:
1 Clear Skærm Beskyttelse 89,00 89,00
1 Logitech PlayGear Pocket 149,00 149,00
1 2in1 USB Charger & Transfer Kabel 79,00 79,00

Er det for dyrt eller for dårligt? (Jeg ved at Playgear er kommenteret, men findes den så billigere andet sted?)

1Gb Dou skal man vel også have? Jeg synes jeg hørte noget om 800 kr for dette?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/09-05 13:23, rettet 09/09-05 13:25 
Jeg tror ikke du finder Playgear pocket billigere end til 149 kr. - jeg syntes faktisk det er en billigpris, for et godt produkt.

Du kan tjekke priserne på kompitable memorykort ved at følge linket.

Hvis jeg var dig, ville jeg investere i et 512 MB kort istedet for et 1 GB, da et sådan kan erhverves for bare 369 kr. eksklusiv fragt!

EDBPriser
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 09/09-05 13:37 
Problemet er at en film på PSP'en fylder omkring 500mb. Så det er måske lige lidt nok.

Men tak for svaret!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KajikaKajikaSkrevet 09/09-05 14:22 
I hvilket format :/ The Day After Tommorow (2 timer) i bedste lyd og billedekvalitet, 466 mb (der er 469 mb (mener jeg)) på et stick :P
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
AmbyAmbySkrevet 09/09-05 14:33 
Hmm ok. Jeg er nok misinformeret, har nemlig ikke prøvet det selv.
Synes folk siger det bare er Video9, open, convert, transfer?

Eller er der bedre alternativer?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-05 14:36 
Nej, men du kan jo helt selv indstille kvalliteterne på både lyd og billede. Så du kan sikkert få den 500mb film til at fylde 20-30 mb, men kvalliteten bliver nok ikke voldsom :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KajikaKajikaSkrevet 09/09-05 14:38 
Jeg bruger PSPVideo9, ingen klager her, bortset for den frygtelig ghosting (specielt i TDAT :()
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
MajorPMajorPSkrevet 10/09-05 19:30, rettet 10/09-05 19:31 
Er der egentlig nogen der har modtaget Spider-Man 2 UMD'en, som man får hvis man registrerer sin PSP på yourpsp.com?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 10/09-05 22:23 
Jeg har ikke modtaget det og jeg registrede mig ind den 1 septemper circa kl. 00:13 med kode og det hele jeg har ringet til dem men de siger at den dukker op ingen 14 dage og sidst jeg registrede mig min PS ONE dukkede demo cd´en op efter en måned :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-05 22:46 
Jeg regner bestemt ikke med en leverings tid på under 4 måneder. Det var så lang tid de var om at levere min online disc til PStwo'en.
Det ville da være 10 gang smartere bare at smide skidtet med maskinen...
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/09-05 00:07 
Konsolkongen>
Det ville da være 10 gang smartere bare at smide skidtet med maskinen...

Ikke hvis Sony vil have folk til at registrere sig ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-05 00:12 
Så kan de jo bare kræve registring når folk alligevel skal ind og oprette Game Handle (eller hvad det nu hedder). Ingen undskyldning :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/09-05 08:51, rettet 11/09-05 12:03 
Game Handle... hvad er det?
lightyear dklightyear dkSkrevet 11/09-05 09:06 
Dit navn du bruger online.
are you CHICKEN?
BeanoBeanoSkrevet 11/09-05 09:39, rettet 11/09-05 12:04 
Der er ingen uniform "gamer tag" på PSP som på Xbox f.eks. - der er også kun meget få online spil på PSP lige nu alligevel (2-3 stykker?).

En "gratis" film er en langt bedre motivation.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-05 11:11 
Nu brugte jeg også kun historien med PStwoen for at fortælle at der nok kommer til at gå enormt lang tid før vi modtager filmen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/09-05 11:58 
Ja, jeg er da helt enig i at det ville være bedre for forbrugeren at filmen var med - kedeligt at vente på den slags :!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-05 12:09, rettet 11/09-05 12:09 
Ja, men vi har vel alle set den før? Så det haster egentlig ikke for mit vedkommene. Ved i om den kommer i UMD kassette eller i en plastik-lomme-ting?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 11/09-05 12:14 
US'en kommer i et lille papcover, desværre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 11/09-05 12:36, rettet 11/09-05 12:36 
Fesent! - Så gælder det samme nok for Europa.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
BeanoBeanoSkrevet 11/09-05 12:43 
UMD/PSP æsker arkiverer man alligevel i skabet og bruger nogle UMD beskyttere :)

Kan anbefale at købe en stak "UMD Opbevarings Kassetter" som Gamebits.dk f.eks. sælger.
ComradeComradeSkrevet 13/09-05 14:45 
Det lover godt for Burnout. 9,1 @ Gamespot..

Link...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 13/09-05 14:53 
Som rapporteret i den rette tråd :)

Her
Danny SallingDanny SallingSkrevet 15/09-05 04:02 
Nu har jeg kun snuset meget lidt til både NDS og PSP, og jeg må sige at jeg er meget imponeret over hvad PSP kan levere af lækkerhed på grafiksiden, den banker jo NDS for hårdt. Umidelbart når man kigger på NDS ligner det en mallemting af PSX og N64, når man så kigger på PSP ligner det jo næsten PS2, den er sku lidt for vild den PSP der, bare ærgeligt den er så dyr(skal jo spare sammen til Xbox 360, PS3 og Revolution *gg*)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ComradeComradeSkrevet 15/09-05 16:22 
Tetsuya Mizuguchi fremviser sandsynligvis sit næste spil i morgen som skulle være en blanding af puzzle og hans tidligere spil Rez! Det kan jo næsten kun blive fantastisk ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/09-05 20:55 
Hvornår kommer PSP pakken jeg registrede mig den. 1 september cica. kl. 00:15 da jeg kom hjem med den.
NaieraNaieraSkrevet 15/09-05 21:02 
Om tre måneder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/09-05 16:23 
Comrade>
Tetsuya Mizuguchi fremviser sandsynligvis sit næste spil i morgen som skulle være en blanding af puzzle og hans tidligere spil Rez! Det kan jo næsten kun blive fantastisk ;-)

Oh God YES!

Every Extend Extra
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ComradeComradeSkrevet 16/09-05 19:38 
Ser ret specielt ud, men har høje forventninger til det :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
jaesjaesSkrevet 17/09-05 00:40 
Loco Roco ser også sjovt ud, hvis man gerne vil have noget lidt utraditionelt. Gameplayet ser ud til at minde om gameplayet i pc-spillet Gish. Jeg har kun kunnet finde en film fra spillet.

Loco Roco (6,5 MB wmv-fil).
KilroyKilroySkrevet 17/09-05 07:37 
Nu har jeg endelig fået fat i sådan en maskine, og det ser ud som om at den er perfekt. Det skal ikke udelukkes at der gemmer sig en enkelt pixelfejl et eller andet sted, men jeg har endnu ikke opdaget den.
Der blev købt Burnout Legends sammen med maskinen, og følelsen af fart er fantastisk.
Kilroy Was Here
KTCKTCSkrevet 19/09-05 09:13 
Et styk Spiderman 2 UMD er lige dumpet ind af døren hos mig, så dem der har registreret sig på yourpsp skulle også gerne få den omkring dette tidspunkt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/09-05 09:19, rettet 19/09-05 09:26 
Er det i UMD kassette?

EDIT: Kenneth siger ja :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 19/09-05 11:51 
Hvis det går så hurtigt, og jeg er bare lidt heldig (Det er jeg aldrig) så kan de være at der også snart tikker noget UMD-gejl ind af døren til mig. Lækker tanke:)
Kilroy Was Here
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 19/09-05 15:56 
Jeg hade registrede mig den ind 1 september circa. kl.00:13
og jeg har ikke modtaget den i nu. Er der andre der heller ikke har modtaget den i nu.
HeroldHeroldSkrevet 19/09-05 17:37 
Mindst én, hvis du læser lige over dit indlæg :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
190 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig