X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Salg af piratspil på eBay


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 02/09-05 12:25 
Jeg har købt Football Manager 2005 pc på ebay uk. og har lige fået det med posten i dag, men så viser det sig at der drejer sig om et pirat spil.hvad skal man gøre ved sådan en sælger.
I love monster land
NaieraNaieraSkrevet 02/09-05 12:30 
Skriv til sælgeren og sig han er dum og kræv at få dine penge tilbage. Bagefter melder du ham så til eBay.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 02/09-05 18:32 
Husk at true ham med negativ feedback. Det er nok det eneste, der (måske) kan få ham til at give dig dine penge igen.
The DaneThe DaneSkrevet 02/09-05 21:17 
Man skal ikke regne med nogen form for hjælp fra Ebay. Det eneste man får fra dem er autobeskeder gang på gang, eller intet overhovedet.

Fik på et tidspunkt Neg. feedback fra en tosse som sagde jeg ikke skulle betale (da jeg spurgte hvad fragten var til det totalte beløb), da han havde solgt det udenfor Ebay. Senere opdager jeg så at han havde givet mig neg. feedback for ikke at have betalt. Jeg spurgte så hvorfor jeg fik det, og fik intet svar og da jeg prøvede Ebays "hjælp" kom der intet ud af det - de 3 gange jeg prøvede dem. Tilsidst gav jeg bare Neg. feedback tilbage.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 02/09-05 22:42 
Jeg fik slettet en negativ som jeg fik fra en eller anden idiot. Det er altså ikke helt umuligt, at få hjælp fra eBay.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig