X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Razor DiamondBack-mus


Svar
SjakaleNSjakaleNSkrevet 01/09-05 15:34 
Så har jeg fundet musen i mit liv, den hidtil bedste jeg har prøvet.

vægten, og designet er perfekt, og den er genial i spil & næsten endnu mere genial, til generel surf på nettet, og diverse andre ting.

er der amdre der har samme mus, som også er ligeså glad for den?

Billede af den:

Razor DiamondBack
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
RitesRitesSkrevet 01/09-05 16:39 
Jeg har Viper. Er også glad for den.
» a winner is you «
RuneSPRuneSPSkrevet 01/09-05 17:01 
Har prøvet den. Den når ikke Microsoft IE 3.0 til sokkerne :P
KakarotKakarotSkrevet 01/09-05 17:40 
Holder mig til Mx518..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
SjakaleNSjakaleNSkrevet 01/09-05 21:54 
Microsoft IE 3.0 er total old school !...

den tid er forbi...
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
tastasSkrevet 02/09-05 20:12 
Har lige skiftet min IE 3.0 (Var slidt ned) ud med Diamondback. Brugte lang tid på at finde den rigtige mus og har ikke fortrudt Diamondback... Krævede lidt tilvending, men jeg er meget glad for den nu.

Dog syntes jeg måske at side knapperne er placeret lidt uhensigtmæssigt, men det gør nu ikke det store.

En kanon mus helt sikkert, og når nu Microsoft ikke kunne finde ud af, at lave en ordentlig afløser for sin IE 3.0 er Diamondback en værdig afløser :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SjakaleNSjakaleNSkrevet 03/09-05 04:09 
Tas ->

Kunne ik ha sagt det bedre..DiamonBack er virkelig "klasse"
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
ComradeComradeSkrevet 03/09-05 09:38 
Ad, den Diamond ligger bare slet ikke godt nok i min hånd. Helt ærligt tror jeg, det er den værste mus jeg nogensinde har brugt, foretrækker selv min gamle mus fra Amiga 600 i forhold til den der..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SjakaleNSjakaleNSkrevet 03/09-05 14:22 
så må du ha en virkelig underlig hånd, den ligger perfekt,

det er spørgsmål om at tilvende sig..og ikk de muse med FORM fra start, hvor man er tvunget til at ha hånden i én bestemt position
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
tastasSkrevet 03/09-05 15:25 
Var også glad for at Diamondback havde et design som mindede lidt om den gamle Logitech Pilot mus, som jeg var meget glad for før IE 3.0 (Sammen med gameing mouse selvfølgelig :).

Jeg glæder mig i hvert fald til Quake IV kommer, hvor jeg er sikker på at min Diamondback nok skal vise sit værd :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig