X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny dansk spilkanal


Svar
SephirothSephirothSkrevet 30/08-05 16:39, rettet 30/08-05 16:41 
Så lige et spot for en ny dansk spilkanal kaldet Boomtown TV. Nedenstående link afslører ikke meget, så jeg vil høre, om der er nogen, der ved lidt mere?

Edit! Halvgammelt link: http://ps2.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=64016

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 30/08-05 16:50 
Det blev sendt på Stofas prøvekanal søndag nat så jeg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SephirothSephirothSkrevet 30/08-05 16:52 
Tvivler lidt på, om en sådan kanal vil kunne køre rundt. Men på den anden side, så har DK4 været på i flere år ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/08-05 17:33 
Så stopper det! DK4 har et bredt udvalg af kvalitetsprogrammer for enhver smag... Eller...
HeroldHeroldSkrevet 30/08-05 18:05 
Jeg kan afsløre at det er en realitet, at det snart går i luften, at det ikke har det store med DK4 at gøre og at det godt kan løbe rundt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 30/08-05 18:22 
Kan du afsløre noget om hvad fokusområderne bliver?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
la0sla0sSkrevet 30/08-05 18:23 
Det lyder spændende, omend man må håbe at niveauet kan højnes, fra det TV program der kører på DK4 (eller er det TvDK2?). En kanal der ser sine seere i øjenhøjde og ikke tror sig som formidlere til et 13-14 årigt publikum, med dertil hørende jokes og videre blabla, vil være kærkomment. :)
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 30/08-05 18:35 
Med mere plads på sendefladen bliver der også plads til andet end det vi fx. ser på GZ i dag. Jeg tror dog at kanalen bliver forholdsvis mainstream til at starte med - primært for at få fodfæste, og derefter må vi se hvad vi kan forme den til at blive.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/08-05 19:24 
Såvidt jeg har fattet vil programmerne også kunne streames/downloades fra sitet. ...og man vil selvfølgelig kunne se Boomtown-kendisser sidde og fede den i deres egne programmer, som f.eks. Onkel HrRalds spille-time og King Chaos' Kulørte Konsoller... eller noget...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/08-05 19:26 
Old Man Chaos' Vintage Corner, med de svedigste titler fra Atari 2600.. I'll be there!
HeroldHeroldSkrevet 30/08-05 19:32 
Det er så old school at det er fra før der fandtes skoler!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/08-05 20:04, rettet 30/08-05 20:08 
... i sort hvid, naturligvis, og med undertekster skrevet med hieroglyffer

EDIT: Nu skal jeg nok holde mig on topic ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 31/08-05 07:58 
Så sendes Boomtown Upfront netop nu på DK4.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoChronoSkrevet 31/08-05 08:35 
Det var ikke lang tid Rune kunne få lov at tale om Virtua Racing inden han skulle afløses af jagtmagasinet og andre kvalitetsprogrammer :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig