X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP eller NDS


Svar
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 16/08-05 22:12, rettet 16/08-05 22:14 
Jeg skal snart købe mig en af de to men jeg kan ikke bestemme mig.
Og hvad er bedst, pænest og fin grafik


P.S: Og jeg ved ikke om der er skrevet en anden tråd om det
129 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 16/08-05 22:12, rettet 16/08-05 22:14 
Jeg skal snart købe mig en af de to men jeg kan ikke bestemme mig.
Og hvad er bedst, pænest og fin grafik


P.S: Og jeg ved ikke om der er skrevet en anden tråd om det
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 22:28 
Kommer det ikke primært an på hvilke spil du har lyst til at spille?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 16/08-05 22:43, rettet 16/08-05 22:50 
Jeg ved at PSP´en har en fin grafik og er mere Voksent men NDS er mere KIDZ hvis jeg har ret
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 22:58 
Begge konsoller har "fin grafik", og DS'en er ikke en "kids" konsol.

Køb baseret på de spil du vil spille, så bliver man sjældent skuffet.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/08-05 23:39 
Grafisk er PSP klart den bedste, men hvilken maskine du vil have, kommer an på hvilke spil du vil spille.

NDS har flere originale spil, mens PSP i øjeblikket lever på nye versioner eller opdateringer af eksisterende brands (WipeOut, Ridge Racer, MediEvil osv.)

Ønsker du mere af din håndholdte en blot at spille, skal du vælge en PSP - ønsker du at spille originale spil du ikke kan få andre steder, vælg NDS.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 17/08-05 02:38 
Jeg vil da bare sige, at Palle har ramt sømmet lige på hovedet.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 03:07 
En ældre tråd om emnet:

http://playright.dk/forumemne.php?id=16219&sort=0&start=0
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 17/08-05 05:18 
Grafisk ligger PSP et sted mellem PSX og PS2, dog i den gode ende, hvor NDS ligger cirka på N64 niveau.

Hvis jeg skulle spå den næste håndholdte da GBA udkom, ville jeg have en maskine, der er cirka ligesom PSP. Det er det sikre valg, uden for meget nytænkning. NDS er mere innovativ med dens to skærme, touchscreen og mikrofon, som naturligvis åbner op for helt nye måder at spille håndholdte spil.
Begge maskiner har wireless multiplayer funktioner og indbygget genopladeligt batteri. NDS holder dog en del bedre strøm end PSP, hvilket selvfølgelig giver mening hvis man ser på maskinernes grafikkapacitet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 17/08-05 07:52 
Du må vide hvad for nogle spil du plejer at spille. Og så når du har tænkt hvad for spil du egentlig har nydt så ud fra det vælge.

-Hvad din top 5 liste og spil?

hvis du lige svare på det er det nemmere at svare på.

for begge er super gode maskiner, mig selv har solgt min psp og behøldt min DS pga at selvom PSP'en havde noget kraft, så var der over hovet ikke noget for mig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 17/08-05 15:31 
hvad er beste kvalitet umd´en til psp´en eller kortene til nds
KTCKTCSkrevet 17/08-05 15:35 
UMD kan holde meget mere data end NDS catridges, men til gengæld har man så loadetider.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 17/08-05 17:20 
Laaange load tider. ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 18:06 
Du skal bare købe en Nintendo DS. Køber du en PSP ser vi dig snart i handelssektionen, hvor du hellere end gerne bytter din PSP incl. spil for en DS;)
BobbeBobbeSkrevet 17/08-05 19:30 
Ud fra din samling, ser DS også ud som det bedste valg.
Spiller nu: Wii
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 02/09-05 20:49 
har endelig købt psp købte den på nørreport i københavn den. 31/08 kl. 23.59
MrCaseMrCaseSkrevet 02/09-05 20:59 
JADA!

PSPen er for feeeed. Jeg er vildt imponeret!
Og film og musik, og og... jamen den er så fiiiin :)
Have you considered sucking less?
AndréAndréSkrevet 03/09-05 10:32 
jeg har dem begge og syntes at psp er den teknisk fedeste men der er bare ikke nogen gode spil til den lige nu, DSen har et par gode spil og leverer den gode nintendo ånd her går man ikke galt i byen
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/09-05 10:56 
Jeg må indrømme, at jeg også er meget imponeret over PSP. Endelig en håndhold, jeg gider eje!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CronossCronossSkrevet 03/09-05 13:02 
Jeg blev simpelthen så træt af min PSP efter ganske kort tid.

Loadingtiderne er forfærdelige i ordrets værste forstand, den analoge pind er elendig, og de forskellige spiltitler sagde mig mindre end Barbie Horse Rider '95.

Det kan sagtens være at PSP'en bare lige skal i gang, men det absolut eneste jeg brugte min til var at høre musik. Lydkvaliteten er ret fremragende, men det er så til gengæld en ret stor klods at have i lommen.
Idéen med at lægge filmklip over er ret god, men jeg fik nu aldrig rigtigt brugt det.

DS'en er derimod fremragende, spillene er næsten alle glimrende, og enkelte titler er klassikere. Kontrollen er lidt af en gimmick, men man kan jo bare bruge det digitale pad, hvilket stadigvæk er at foretrække på alle håndholdte, inklusiv PSP'en.

Jeg køber sikkert en PSP igen når der kommer et sjovt spil, men lige nu er der absolut INTET der trækker i mig.
Og så på den anden side... Hvornår udkommer PES 5 til PSP? ;-)
Bede-xBede-xSkrevet 03/09-05 15:58 
Cronoss>
DS'en er derimod fremragende, spillene er næsten alle glimrende

Du stiller godt ikke mange krav til dine spil....
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/09-05 16:29, rettet 03/09-05 16:30 
Cronoss>
DS'en er derimod fremragende, spillene er næsten alle glimrende, og enkelte titler er klassikere.

Jeg vil gerne melde mig på holdet af dem der mener at DS'en mangler gode titler. Indtil videre har jeg ikke oplevet bedre end hvad man ville kalde middelmådigt. Men jeg kan jo tage fejl! Hvor er de potentielle klassikere der er gået mit vågne øje forbi?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RuneSPRuneSPSkrevet 03/09-05 16:41 
Enig, men håber nu at Advance Wars DS vil rette op på det, hvilket det også ser ud til :)
harboeharboeSkrevet 03/09-05 16:57 
De DS spil jeg har haft et næsten usundt forhold til er:

Zoo Keeper, Wario Ware Touched, Metroid Prime: First Hunt (og det er endda kun en demo!) og ca. 2 timer sammen med den udenlandske version af Meteos, som fuldstændigt opslugte mig (det udkommer vist herhjemme i løbet af denne måned).

Er ovenstående klassikere? Ja, det mener jeg.

Jeg har endelig haft gang i PSP'en idag, og har spillet Ridge Racer og Wipeout. Begge var sjove, og Ridge Racer bliver sikkert et jeg køber - det virkede rigtigt fedt. Jeg er ikke helt tændt på placeringen af analog "pinden"; Den sidder for langt nede på maskinen.

Og hvorfor skal man trækkes med spil der loader, på PSP'en? Det er for ringe. Alt afvikles meget hurtigere på DS'en.
NaieraNaieraSkrevet 03/09-05 17:09, rettet 03/09-05 17:11 
Det skal man fordi PSP'en bruger et optisk medie. Sådan er det bare. Så er der EN DEL mere plads til udviklerne. Det er nu engang bedre, end de omkostningsmæssigt upraktiske lagermedier Nintendo bliver ved med at insistere på at bruge. I det mindste brugte de ikke kassetter på GameCuben.

Og at spil med tiden bliver større og eventuelt bedre, er ikke ensbetydende med længere loadetider. Loaderutinerne kan sagtens forbedres.

harboe>
Zoo Keeper, Wario Ware Touched, Metroid Prime: First Hunt (og det er endda kun en demo!) og ca. 2 timer sammen med den udenlandske version af Meteos, som fuldstændigt opslugte mig (det udkommer vist herhjemme i løbet af denne måned).

Er ovenstående klassikere? Ja, det mener jeg.


Du finder nok ikke mange, der er enig med dig i det. Zoo Keeper og Wario Ware er puzzles/gimmick-spil. Metroid Prime er en demo. Der kan man overhovedet ikke afgøre, om der er tale om en klassiker. Meteos har jeg næsten kun hørt omtalt, som Lumines' inferiøre lillebror.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CronossCronossSkrevet 03/09-05 17:35, rettet 03/09-05 17:35 
Hvis jeg skal nævne klassikerne:

- Mario DS er en klassiker, fordi det er det samme spil sompå N64.
- Meteos er det kalrt bedste puzzlespil i denne generation.
- Another Code er det bedste adventure i mange år.
- Advance Wars DS er den bedste titel i serien.

Resten af spillene er næsten alle sammen underholdende.

Nævn een klassiker på PSP.
NaieraNaieraSkrevet 03/09-05 17:37 
Mario DS har ikke samme gode styring som på N64. Ergo er det ikke det samme spil.

Lumines er bedre end Meteos.

Another Code er sikkert fint, men en klassiker er det altså ikke, bare fordi der ikke har været ordentlige adventure-spil i lang tid.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CronossCronossSkrevet 03/09-05 17:37 
Bede-x>
Cronoss>
DS'en er derimod fremragende, spillene er næsten alle glimrende

Du stiller godt ikke mange krav til dine spil....

Jeg husker også svagt at du er med på hele "Halo er det bedste spil EVER!"-bølgen, så vi ser nok generelt en anelse anderledes på spilmediet ;)

Skal jeg sige det kort, så gider jeg ærlig talt ikke spille normale konsolspil på en håndholdt. Her skal være plads til innovation.
harboeharboeSkrevet 03/09-05 18:09 
Naiera>
Du finder nok ikke mange, der er enig med dig i det. Zoo Keeper og Wario Ware er puzzles/gimmick-spil. Metroid Prime er en demo. Der kan man overhovedet ikke afgøre, om der er tale om en klassiker.

Jeg kan ikke helt kompilere det, når folk kryber i skjul og råber GIMMICK efter DS'en, pga. touch skærmen og stylusen.

Man bruger stylusen til at styre visse spil med; Gav man sig istedet til at pille næse eller klø sig i r.... med den, så var der noget galt, og så havde det ganske givet, og ganske rigtigt, ikke meget med spillet at gøre.

I sådan en situation, er man sikkert ikke meget interesseret i de pågældende spil, men så lader man bare være med at spille dem.
Michael_Michael_Skrevet 03/09-05 18:16 
Elektroplankton er grund nok til at investere i en DS. "Spillet" får selv Lumines til at ligne et mainstream spil.

P.t. er DS langt mere interessant end PSP. Det varer nok ikke ved, men for en gangs skyld ser det ud som om Nintendo er kommet ud på toppen.
harboeharboeSkrevet 03/09-05 18:18 
Naiera>
Lumines er bedre end Meteos.

Først skrev du at "Meteos har jeg næsten kun hørt omtalt, som Lumines' inferiøre lillebror".

Det lyder ikke til at du har spillet det (Meteos).

Jeg har ikke spillet Lumines, men kan ikke vente med at få fingerne i det. Når det sker, så skal jeg nok komme med en "analyse" af dét, samt Meteos.

Hvorfor er Lumines forresten ikke også et gimmick spil, når det også "kun" er et puzzle spil? (Du skrev puzzle/gimmick om Wario Ware..).
NaieraNaieraSkrevet 03/09-05 18:25, rettet 03/09-05 18:25 
Man bruger et helt normalt d-pad til at styre Lumines med. Det kræver så, at udviklerne rent faktisk laver et spil der er godt, udover bare det der "nøøj hvor er det smart man styrer med pen".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 03/09-05 18:26 
Lumines og Meteos er praktisk talt ens, genremæssigt. Lumines skal spilles over længere perioder, hvorimod Meteos kan nydes i små portioner.
Samme spildesigner bag begge.

Begge er rigtigt gode spil.
tastasSkrevet 03/09-05 18:32, rettet 03/09-05 18:37 
Jeg kan ikke forstå man kan kalde Meteos et gimmick spil.

Ja spillet styres med en stylus, men når det nu er mere intuitivt og bedre styre måde, så hvorfor ikke benytte det?

For mig er det lige så fængende (hvis ikke mere) end tetris.

Selv min kæreste, som aldrig rører spil, sætter sig gladeligt og jævnligt til at spille meteos. Og det er ikke fordi hun syntes det er sjovt at trykke tilfældigt på en skærm (hun er jo generelt ikke meget for spil), men fordi selve spillet er godt.

Jeg har forøvrigt selv kun læst mig til at Meteos skulle være bedre end Lumines, så det er vidst mere med hvem man snakker med eller hvor man læser reviews :)


Naiera>
Lumines er bedre end Meteos.

Og forresten, havde der stået 'Okotta' i stedet for 'Naiera', var denne tråd sikkert på 3 side nu :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
harboeharboeSkrevet 03/09-05 18:37 
Præcist.

Det ville være direkte åndssvagt IKKE at spille Meteos med stylusen. Det samme gælder iøvrigt mht. Zoo Keeper.
NaieraNaieraSkrevet 03/09-05 19:12, rettet 03/09-05 19:15 
tas>
Jeg kan ikke forstå man kan kalde Meteos et gimmick spil.

Det har jeg så heller ikke gjort. Jeg har bare skrevet, at Lumines er bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 03/09-05 19:14, rettet 03/09-05 19:15 
Cronoss>
Jeg husker også svagt at du er med på hele "Halo er det bedste spil EVER!"-bølgen, så vi ser nok generelt en anelse anderledes på spilmediet ;)

Det er sagen uvedkommende. Ikke at det er korrekt.

Men ok, hvis du synes at stort set alle spil på DS er gode, er det jo fint nok.

tas>
Og forresten, havde der stået 'Okotta' i stedet for 'Naiera', var denne tråd sikkert på 3 side nu :)

Nu udtaler Naiera sig en del mere sobert end Okotta, så den sammenligning er vist ret upassende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 03/09-05 19:21 
Cronoss>
Jeg husker også svagt at du er med på hele "Halo er det bedste spil EVER!"-bølgen, så vi ser nok generelt en anelse anderledes på spilmediet ;)

Dig, Bede og jeg selv havde jo en diskussion på forrige træf, hvor du meldte klart ud, at for dig er historien det vigtigste i et spil, mens Bede og jeg synes, at godt gameplay er det vigtigste. Så det kommer vel ikke som den store overraskelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GakuGakuSkrevet 03/09-05 19:24 
tas>
Naiera>
Lumines er bedre end Meteos.

Og forresten, havde der stået 'Okotta' i stedet for 'Naiera', var denne tråd sikkert på 3 side nu :)

men hvad hvis havde der stået 'Okotta' i stedet for 'harboe'.
RitesRitesSkrevet 03/09-05 19:39 
Jeg ville klart sige PSP frem for DS.

DS'en var en større skuffelse for mig end N64.
» a winner is you «
HulleHulleSkrevet 03/09-05 21:12 
Konstruktiv kritik ønskes.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/09-05 22:41, rettet 03/09-05 22:44 
At Another Code skulle være det bedste adventurespil i længere tid må du godt nok gå længere ud på landet med Cronoss. Ganske vist er styringen intuitiv, men historien er da helt til rotterne - konstant forudsigelig, og uhyre barnligt fortalt. Specielt det at man lige skal "huskes" på hvad det hele handler om, imellem hver level er da at nedgøre spillerens hukommelse på det groveste! Nej giv du mig bare Syberia tilbage (ved godt at vi taler en lidt ældre titel).

Mario 64 DS var for mig en horrible oplevelse - styring var noget af det dårligste jeg nogensinde har prøvet i et platformspil.

DS'ens touchscreen kan på sin vis virke som en (eller hedder det et?) gimmick, når nu den bruges på præcis samme måde i alle spil. På den nederste skærm er et kort, hvor man også kan bruge stylusen/strappem til at styre med. Ellers er der forskellige (og ensartede) minispil, der forsøger at retfærdiggøre skærmens tilstedeværelse. Der er da enkelte spil der formår at integrere skærmen ordentlig i selve spillene, og disse er da som regel også nogle af de bedre titler til DS'en.

Bare fordi der nævnes at der mangler gode titler til DS'en, behøves det jo ikke betyde at der kun findes fantastiske titler til PSP. Jeg kan P.T. kun se Lumines og WipeOut Pure som titler der SKAL ejes - resten er relativt ligegyldige titler der vil gå i glemmebogen hurtigt.

Med Gimmickspil tror jeg at Naiera mener følgende: korte spil, der minder om tech-demoer der skal demonstere hvad DS'en kan f.eks. Project Rub.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/09-05 10:13, rettet 04/09-05 10:14 

men hvad hvis havde der stået 'Okotta' i stedet for 'harboe'.


Ja, også så vidt jeg ved, er Okotta faktisk med i denne tråd... Hvad med en ny feature på P:R kaldet "Okotta Spotting" ... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CronossCronossSkrevet 04/09-05 10:24 
Naiera>
Mario DS har ikke samme gode styring som på N64. Ergo er det ikke det samme spil.

Lumines er bedre end Meteos.

Another Code er sikkert fint, men en klassiker er det altså ikke, bare fordi der ikke har været ordentlige adventure-spil i lang tid.

Du viser jo smukt at du aldrig har spillet nævnte titler.

Min pointe er at jeg kan spille lange, gode, historiefyldte spil på konsol, mens jeg på en håndholdt kan prøve sjove og nyskabende oplevelser.

Meteos er i mine øjne mere langtidsholdbart end Lumines (Bemærk at jeg rent faktisk HAR begge spil, så jeg kan sammenligne).

Mario 64 kunne man styre relativt udemærket med D-paddet, det var i alle tilfælde ikke noget der ødelagde spillet.

Another Code var for mig en stor oplevelse, da det havde en god historie, som tilmed kunne nydes i kortere perioder. Styringen var god, og gåderne udnyttede nogle fysiske muligheder som ikke er set før.

Kort sagt så finder man ikke samme titler til PSP, bevares Lumines er da meget sjovt og det samme med Wipeout, men ingen titler i samme klasse.
Og så nåede man aldrig rigtigt ind i spillene før man skulle af bussen, da de loadede i ca 10 minutter.
RJKRJKSkrevet 04/09-05 12:03 
Cronoss>
Resten af spillene er næsten alle sammen underholdende.

Hvis du kalder Polarium, Feel The Magic og Ridge Racer DS for "glimrende" og "underholdende" så er du vist den anden i denne tråd hvis mening er diskvalificeret ;)

DS og PSP er stadig unge, og som det er med sådanne, så er spiludvalget sjældent noget at råbe hurra for. Jeg synes Ridge Racers og Wipeout til PSP er virkeligt godt håndværk, men i min helt personlige bog er det svært at blive alt for ophidset over genbrug - det er dog betydeligt bedre end Mario 64 DS, som et sted selvfølgelig er et bedre spil, men til gengæld meget dårligt håndværk i denne udgave.

Uden at være den store puzzlefan er Lumines dermed det eneste spil jeg rigtigt sætter pris på og spiller på PSP. Til sammenligning kan jeg ingen titler nævne til DS, men det formoder jeg ændrer sig, når jeg får Meteos.

Som spillemaskine har jeg indtil videre haft mest glæde af PSP'en, selvom jeg har spillet klart flest DS-spil, men groft set finder jeg spiludvalget relativt lige mellem de to platforme. Hvis nogen mener den ene platform på det punkt er langt foran den anden, så finder jeg det lidt svært at tage alvorligt. Eneste lovlige undtagelse er vist racerspil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 04/09-05 12:04 
Cronoss>
Og så nåede man aldrig rigtigt ind i spillene før man skulle af bussen, da de loadede i ca 10 minutter.

Såeh...

"Du viser jo smukt at du aldrig har spillet nævnte titler."

?

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 04/09-05 12:32 
Cronoss>
Du viser jo smukt at du aldrig har spillet nævnte titler.

Det passer jo ikke. En titel jeg f.eks. har spillet mere end rigeligt, er Mario DS. Man kan trods alt nå en del til et træf. Jeg kunne ikke blive venner med hverken d-pad- eller stylus-styringen. Ingen af dem fungerede halvt så godt som det gjorde på N64. Ergo er det altså ikke det samme spil som på N64.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
harboeharboeSkrevet 04/09-05 12:48 
RJK>
Hvis du kalder Polarium, Feel The Magic og Ridge Racer DS for "glimrende" og "underholdende" så er du vist den anden i denne tråd hvis mening er diskvalificeret ;)

Jeg har kun prøvet Ridge Racer DS, ganske kort, men jeg kunne ikke helt få bilen til at drifte. Kunne ikke beslutte mig for om styringen var dårlig, eller om det var mig som skulle tage mig mere sammen.

Er spillet virkeligt så slemt i DS udgaven, eller hvad er der galt med styringen?
CronossCronossSkrevet 04/09-05 15:03 
RJK: Ridge Racers DS er virkeligt, virkeligt dårligt.

Jeg pointerede netop også at !næsten! alle spillene var glimrende, deriblandt også Polarium og Feel the Magic.

Naiera: Mario DS er naturligvis ikke ligeså godt som på N64, hvis det var, ville det jo ikke blot være en klassiker - men simpelthen det bedste 3d-platformspil til dato.
Med D-pad er det "kun" fremragende. Jeg skal ikke kunne sige om jeg blot er langt bedre til computerspil end andre, men jeg havde intet problem med at gennemføre med D-pad.
Og det passer jo åbenbart at du aldrig har prøvet Meteos, men alligevel formåede at kalde det Lumines' inferiører lillebror...
RJKRJKSkrevet 04/09-05 15:09 
Cronoss>
Jeg pointerede netop også at !næsten! alle spillene var glimrende, deriblandt også Polarium og Feel the Magic.

Så du mener - helt seriøst - at Feel The Magic er et "glimrende" spil?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 04/09-05 15:18 
Ja.
129 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig