X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Football Manager til XBox 360


Reply
APHAPHSkrevet 14/08-05 16:08 
Sigames har fornyeligt annonceret at det næste kapitel i deres fremragende manager serie udover at komme til PC, også vil blive udgivet til Xbox360 i starten af 2006. (Sammen med en tyndbenet PSP version)

Serien har før gjort sig på konsol, og det har fungere ret godt, men det har altid været i form af skrabet versioner. Xbox360 versionen derimod kommer til at indeholde præcis den samme mængde data som spillet til PC.
Det tyder også på at spillet bliver spilbar over Xbox Live, og det er formentligt et spil der nok skal gå hen og blive meget populært online.

Jeg glæder mig i hvert fald.


Screenshots osv.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 14/08-05 16:15 
Slap af nogle teksturer ;)

Nej, det er faktisk fedt, at det udkommer til X360, også fordi den burde kunne beregne stats lynhurtigt. Bliver online-delen god, vil jeg bestemt ikke udelukke et køb. Jeg håber derudover, at det blive muligt at se kampene i 2D, 3D og som tekst og i forskellige længder.
BaggyBaggySkrevet 14/08-05 20:08 
Har før prøvet manager spil til konsol.. synes det går for langsomt uden en mus..

Men glælder mig tilgengæld til næste FM til PC... spiller i forvejen FM 05 tæt på hver dag.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 14/08-05 21:39, rettet 14/08-05 21:50 
Det er logisk nok at hastigheden ikke er helt den samme, når man bruger en kontroller, som hvis man havde brugt en mus. Jeg ser det dog ikke rigtigt som noget stort problem, da man har genvejstaster til de mest brugte funktioner. Men spillet egner sig selvfølgeligt bedst til at blive spillet på PC.

For mig er det bare ikke et alternativ, da den PC jeg bruger for tiden er så ringe, at den vil går ned, så snart jeg bare tænker på at afvikle spillet.

Men selvom jeg havde en PC der kunne afvikle spillet, ville jeg nok alligevel vælge konsolversionen pga. XBL delen, der ifølge udviklerne blive anderledes end den onlinedel vi er vant til fra PC.

XBL delen vil få en mere ”konsolegnet” opbygning. Hvilket forhåbentligt betyder at hastigheden for afvikling af kampe får et spark i vejret, da det mildest talt tager en krig at afvikle kampe online på PC.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 11/02-06 09:36, rettet 11/02-06 09:38 
Så kom der endelig flere informationer om Xbox360 versionen af Football Manager.

- Up to 16 player Live play.

Xbox Live play - up to 16 player Xbox Live play, with 8 player leagues and 16 player cup competitions, including the ability to export your team from any time in the full manager mode for use online.

- Achievements section

Build your reputation and track your progress with an achievement page that recognises all your accolades from clean sheets to league titles, allowing you to track your progress against other users on Xbox Live.

- Rich Presence

Want to see how your mates are getting on in their own game? Well the new rich presence option allows you to track their progress online, and see exactly how they are doing at any point in their game.

- A universe of players

With over 280,000 real-life players in Football Manager 2006, you have access to a teeming football universe.

- Hi Definition TV

Experience the best view of FM ever with a HD skin only on the Xbox.

- Plus all the features from the PC/Mac version of Football Manager 2006

- Football Manager™ 2006 for Xbox 360 are due for release 13th April 2006


Hele artiklen kan læses her. + nye screens
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-06 12:08, rettet 11/02-06 13:39 
Jeg kan lige tilføje at spillet højst sansynligt kun kan spilles hvis man har en Hard Disk.


Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 11/02-06 12:29 
Baggy>
Har før prøvet manager spil til konsol.. synes det går for langsomt uden en mus..

Er der noget i vejen for at spillet bare kunne køre med USB mus og tastatur?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 11/02-06 12:47 
Konsolkongen>
Jeg kan lige tilføje at spillet højst sansynligt kun kan spilles hvis man har en Hard Disc.

Ellers er det i hvert fald en god fake:

Football Manager til XBox 360
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CutePuppyCutePuppySkrevet 11/02-06 12:48, rettet 11/02-06 12:48 
Så vidt jeg ved understøttes mus ikke, keyboard gør dog... det er så generelt for Xbox360, har intet med spillet at gøre :)
//Cutepuppy
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-06 13:44 
Wehner>
Ellers er det i hvert fald en god fake:

Det selv samme cover er på den side som Alex DK linker til. Så det skal nok passe.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 11/02-06 13:49 
CutePuppy>
Så vidt jeg ved understøttes mus ikke, keyboard gør dog... det er så generelt for Xbox360, har intet med spillet at gøre :)

Men maskinen har jo USB og USB leverer bare et serielt datasignal. Det er lige meget hvilken type enhed, der er tale om. Så det kan vel højest være en eller anden softwarelås som Microsoft har tilføjet styresystemet, så det nægter mus adgang. Udover at det lyder formålsløst, så skulle det vel være til at omgå...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
APHAPHSkrevet 11/02-06 18:06 
Konsolkongen>
Jeg kan lige tilføje at spillet højst sansynligt kun kan spilles hvis man har en Hard Disc.

Det er ved at være længe siden, at udviklerne meddelte at spillet kun kan afvikles på en konsol med hard disk. Hvilket heller ikke burde komme som en overraskelse, da størrelsen på saves i FM er ret omfattende.

At det så ikke er specielt smart af MS at lancere en konsol uden hard disk, når man ønsker spil som Football Manager på sin platform, er så en helt anden sag...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me