X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

America's 10 Most Wanted


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/08-05 19:10 
Overstock har America's 10 Most Wanted til salg (PS2 udgaven). Jeg er ikke i tvivl om at spillet er sammenligneligt med Spawn the eternal (best.game.ever.), men jeg er nu alligevel lidt hooked på ideen. Nogen der har prøvet det?

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BaggyBaggySkrevet 08/08-05 20:50, rettet 08/08-05 20:59 
Det ser stinkende dårligt ud... fik det ikke 3,? på gamesport?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
ComradeComradeSkrevet 08/08-05 21:39 
Jeg kunne ikke lade være med at bestille det, da jeg så det.. Har fået en mail om at jeg har det i morgen, så skal nok poste mine 5 cents om det.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
flottenheimerflottenheimerSkrevet 08/08-05 22:46 
I USA hedder spillet "Fugitive Hunter: War on Terror"

Gamerankings avg. ratio: 41%

Gamerankings
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
ComradeComradeSkrevet 09/08-05 18:43 
Fantastisk underholdene. Virkelig god grafik med imponerende AI og fede animationer når man skyder sine fjender.

Ved boss fights finder man ud af, at dette spil ikke bare tilbyder årets flotteste og bedst sammenskruede FPS del, men dermed også en kamp del alá Tekken, hvis system virkelig sætter nye standarder.

Man kæmper selvfølgelig mod fjender som er placeret rundt om i verden, og banerne er fantastisk animerede og varierede og udviklerne har virkelig tænkt så det knagede når det gælder interaktivitet med miljøerne.

Som spiller indtager man rollen som den vildt originale soldat med en fed baggrund, som virkelig har noget at kæmpe for.

/YEAH! Årets første must buy!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/08-05 21:22, rettet 09/08-05 21:22 
You're joking, right...?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BaggyBaggySkrevet 09/08-05 22:32, rettet 09/08-05 22:35 
Palle: Må han være.. Ligner jo et af de spil, hvor en anmelder føler han bliver staffet ved faktisk at skulle spille det...

http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=309494 3,4 på gamespot.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
McFlyMcFlySkrevet 09/08-05 23:10 
"Spillet som ingen turde udgive - heller ikke i Danmark"

Heh - nok nærmere "spillet som ingen gad udgive - heldigvis heller ikke i Danmark".

Guderne må vide, hvorfor nogen af jer overhovedet overvejer at invistere i det.
ComradeComradeSkrevet 09/08-05 23:39 
Hehe, ahh jeg overdriver måske en smule, men det er der jo penge i? ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KTCKTCSkrevet 09/08-05 23:48 
Det er udgivet i danmark...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/08-05 00:03, rettet 10/08-05 00:03 
Spil som dette giver mig lyst til at brænde usa ned og pisse på asken :)
soon the world will be one big computer
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-05 09:47 
Comrade>
... men det er der jo penge i? ;)



Hvordan?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/08-05 20:12 
Comrade>
Fantastisk underholdene. Virkelig god grafik med imponerende AI og fede animationer når man skyder sine fjender.

Ved boss fights finder man ud af, at dette spil ikke bare tilbyder årets flotteste og bedst sammenskruede FPS del, men dermed også en kamp del alá Tekken, hvis system virkelig sætter nye standarder.

Man kæmper selvfølgelig mod fjender som er placeret rundt om i verden, og banerne er fantastisk animerede og varierede og udviklerne har virkelig tænkt så det knagede når det gælder interaktivitet med miljøerne.

Som spiller indtager man rollen som den vildt originale soldat med en fed baggrund, som virkelig har noget at kæmpe for.

/YEAH! Årets første must buy!

LOL! Har du set nogle kendte ansigter? Osama?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FourDFourDSkrevet 10/08-05 21:38 
yokanabster>
Spil som dette giver mig lyst til at brænde usa ned og pisse på asken :)

Kun spil..?
:P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ComradeComradeSkrevet 10/08-05 23:47 
Nej i første mission flygter den kujon til Osama, mens man nedslagter alle hans selvmordsterrorister. Han er virkelig kujon i spillet, lissom i virkeligheden.

Men jeg har da været i slås kamp med en afro amerikaner som jeg ikke lige kan navnet på, tror ikke han er kendt i EU.

Jeg prøver at begrænse min spilletid så det ikke bare bliver et spil jeg gennemfører på ingen tid, men i stedet nyde bane for bane lige så langsomt.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig