X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5: hvem bringer hvad?


Svar
3of193of19Skrevet 03/03-03 01:52, rettet 03/03-03 02:02 
Det bliver jo mest op til jyderne at komme med tv'er (går ikke når man er med tog :)

Jeg regner at tage med:
Hardware:
Jap PS2, PAL Xbox, NGPC, Samba Maracas, et par diverse controllere, i hvert fald Saturn analog pad (er der nogen der tager arcade sticks med? Jeg har 4, 2 DC, 2 PS, men de fylder jo ret meget).

Spil:
PS2:
Gitaroo Man (jp)
VF... Se hele indlægget
153 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SideshowSideshowSkrevet 04/03-03 00:51 
Er der nogen der har Wizards & Warriors 1 til NES og gider medbringe det?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SumezSumezSkrevet 04/03-03 00:52 
RJK >
Så må vi lige hive fat i Bjørn.

Jeg er nu ikke så stor fan af MSX spillet. Ikke nogen grund til at gøre noget ud af det.

Selvfølgelig :) Haunted Castle. Den findes også i en PlayChoice (NES)-version, men den er ikke ret interessant...

Det er Haunted Castle jeg snakker om ;) Det er faktisk fedt (ikke mindst musikken), bare sindsygt svært! (og det hjælper ikke at stoppe flere mønter i, når du er død er det forfra)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/03-03 00:55 
Okay. Jeg kan ikke huske om vi har fået fikset lyden på vores board, da denne var død. Det var dog bare lydchippen, så i værste fald er det bare én chip der skal skiftes.

Back to topic...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 04/03-03 01:54 
MIKA-L >
Udover Tekki kan jeg _måske_ overtales til at tage min danseplatform med, men der skal være udtrykt interesse for det fra flere sider, den vejer alligevel 9 kg, og Tekki er heller ikke just handy.

Jeg vil også gerne lege med din danse-platform!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 04/03-03 01:55 
Jeg medbringer:
- Xbox med en røvfuld spil.
- NES med de spil jeg nu har...
- Fjernsyn.
- Loddekolbe (don't ask)

Hvis der er andet, må I lige sige til.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 04/03-03 07:56, rettet 04/03-03 08:02 
Restless Eyes >
(Ingen kan slå mig, når jeg vælger Ken)

Blanka er da med i SNES versionen? Så er NES kontrolleren mit eneste problem =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 04/03-03 09:39 
dRxL >
Blanka er da med i SNES versionen? Så er NES kontrolleren mit eneste problem =)

Du slipper nok for at bruge NES controller ;)
SNES controlleren er derimod udmærket til SF
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 04/03-03 09:59 
Sumez >
SNES controlleren er derimod udmærket til SF

Hvis jeg mente at de var gode nok til SF, så havde jeg jo nok ikke kaldt dem NES kontrollere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 10:24 
KTC >
Jeg medbringer:
- Xbox med en røvfuld spil.
- NES med de spil jeg nu har...
- Fjernsyn.
- Loddekolbe (don't ask)

Hvis der er andet, må I lige sige til.

Bare husk din loddekolbe KTC;)

Indtil vidre kan jeg ikke lige komme på nogle spil, som jeg kunne tænke mig at se, som ikke er blevet nævnt.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 04/03-03 11:53 
dRxL >
Hvis jeg mente at de var gode nok til SF, så havde jeg jo nok ikke kaldt dem NES kontrollere.

Hvis du ser bort for arcade sticks, hvad er så bedre? Personligt foretrækker jeg at spille Street Fighter på et PSX/PS2 joypad, hvilket alligevel er baseret på samme princip som SNES pad'et.
Er man vant til at spille med et joypad, synes jeg ikke det er nogen særlig fordel at spille med arcade stick, men den holdning er jeg vist ene om her på PR.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 04/03-03 11:55 
Næ!

Jeg er faktisk enig. Men sådan er det jo bare.

Lad os lave en klub...
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 04/03-03 12:19 
Sumez >
Hvis du ser bort for arcade sticks, hvad er så bedre?

Alt med et rundt/8-kantet D-pad i som man finder det i Master System, MegaDrive, Saturn og ASCII Dreamcast Fighter Pads'ene, modsat det ynkværdige krydsformede D-stick som ikke kan bruges, men som har hængt ved Nintendo siden NES'en (derfor skrev jeg som jeg gjorde).

men den holdning er jeg vist ene om her på PR.

Nej ikke nødvendigvis, men hvis du har ladet Nintendo assimilere din sjæl (som jeg har indtryk af at du har), så har du jo bare ikke haft chancen for at bruge et ordentlig pad endnu.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 13:26 
Jeg tager nok ikke noget med, da jeg kun kommer 2-3 timer. Hvis jeg alligevel skulle tage noget med, bliver det nok Animal Crossing. Jeg regner med, at en anden tager en Gc med der kan spille US-spil med Freeloader, eller noget ;)
RJKRJKSkrevet 04/03-03 13:49 
Ja.

Og tag gerne Animal Crossing med. Jeg vil gerne se det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 04/03-03 13:52 
Dem med live der skal derover kan i ikke tage det med så kan vi snakke i MotoGP? Jeg er desværre forhindret i at kommer :( men hyg jer da ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 04/03-03 13:57 
dRxL >
men den holdning er jeg vist ene om her på PR.

Nej ikke nødvendigvis, men hvis du har ladet Nintendo assimilere din sjæl (som jeg har indtryk af at du har), så har du jo bare ikke haft chancen for at bruge et ordentlig pad endnu.

Så vidt jeg ved er det ikke Nintendo, der har lavet PSX/PS2's pads. Men der er jeg måske bare gal på den? ;)
Desuden talte jeg om arcade sticks, læs bedre efter en anden gang.

(jeg tror nu også jeg har prøvet en del forskellige pads, jeg har trods alt et mindre udvalg af maskiner herhjemme)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:59 
Jeg har sgu aldrig fået fattet hvad det gik ud på.
Noget med animalistisk indendørsarkitektur eller noget...
:p
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 04/03-03 14:11, rettet 04/03-03 14:17 
MajorP >
Dem med live der skal derover kan i ikke tage det med så kan vi snakke i MotoGP?

Jeg tager selvfølgelig mit head-set osv. med, men nu er det jo ikke sikkert, er der er indernet der, eller hvad?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:15 
I skal også liiige huske at få jeres account med på et memcard.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 04/03-03 14:19 
Naiera >
Jeg tager selvfølgelig mit head-set osv. med, men nu er det jo ikke sikkert, er der er indernet der, eller hvad?

I skal nok ikke satse på, at vi når det.

Så det ligner en hel weekend 100% uden moderering på forummet ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 04/03-03 16:51 
Jeg kunne evt. medbringe Spirited Away, hvis nogen ville være interesseret i at se den?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MadsMadsSkrevet 04/03-03 16:58 
RJK >
Så det ligner en hel weekend 100% uden moderering på forummet ;)

Vil det sige MIKA-L skal med? - Bare fordi han ikke står som deltager på den officielle KT#5 side.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 04/03-03 16:58 
Hvis vi finder tid: ja tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 04/03-03 16:59 
RJK >
Naiera >
Jeg tager selvfølgelig mit head-set osv. med, men nu er det jo ikke sikkert, er der er indernet der, eller hvad?

I skal nok ikke satse på, at vi når det.

Så det ligner en hel weekend 100% uden moderering på forummet ;)

Iiik. Lad os håbe Chipmanden ikke kommer og driller ;-)
RJKRJKSkrevet 04/03-03 17:00 
Teki >
Vil det sige MIKA-L skal med? - Bare fordi han ikke står som deltager på den officielle KT#5 side.

Han er vist bare langsom til at tilmelde sig - IGEN. Forventer da også at se Regn.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 04/03-03 17:00 
Teki >
Vil det sige MIKA-L skal med? - Bare fordi han ikke står som deltager på den officielle KT#5 side.

Det er vist heller ikke nødvendigt, at jeg skal med er nok nærmere en selvfølge end en stor overraskelse ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 04/03-03 17:02 
Nu er listen der jo også, for at lokke endnu flere med...

(Så må du så selv vurdere, om dit navn trækker op eller ned... ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 04/03-03 17:08 
Hov, jeg troede vi skulle holde de interne stridigheder internt ;)

(og at ovenstående ikke var den _officielle_ forklaring....)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dRxLdRxLSkrevet 04/03-03 18:54, rettet 04/03-03 18:56 
Sumez >
Så vidt eg ved er det ikke Nintendo, der har lavet PSX/PS2's pads. Men der er jeg måske bare gal på den? ;)

Det kan vi ikke være sikkre på da PSX startede som et fællesprojekt mellem Nintendo og Sony. Vi kan dog være helt sikre på at PSX/PS2 controllerne har det krydsformede D-pad, og "baseret på samme princip som SNES pad'et" i din mund ville blive til "rip off" i min.

Desuden talte jeg om arcade sticks, læs bedre efter en anden gang.

Huh?
Det du skrev var:

Hvis du ser bort for arcade sticks, hvad er så bedre [end SNES controlleren]?

Og jeg svarede at det var alle Segas pads indtil også de fejlede med Dreamcast controlleren (den har andre gode egenskaber dog).
Det er ikke mig der har læst forkert her.

(jeg tror nu også jeg har prøvet en del forskellige pads, jeg har trods alt et mindre udvalg af maskiner herhjemme)

Jammen så burde du også vide at et cirkulært formet D-Pad er bedre end et kryds-formet til 2D fighters.


edit: Jeg har i øvrigt glemt at nævne at en anden rigtig stor ærgrelse ved SNES pad'et er at det kun har 4 knapper på toppen af paddet, så man bliver nødt til at bruge skulder-knapperne også. Det føles simpelthen ikke naturligt hvis man er vant til Segas gode pads.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SideshowSideshowSkrevet 04/03-03 19:03 
dRxL >
Jeg har i øvrigt glemt at nævne at en anden rigtig stor ærgrelse ved SNES pad'et er at det kun har 4 knapper på toppen af paddet, så man bliver nødt til at bruge skulder-knapperne også. Det føles simpelthen ikke naturligt hvis man er vant til Segas gode pads.

Det modsatte kan så siges om Sega's, når man er vant til SNES pads. Men er der ikke en som har en converter eller noget? Der skulle jo nødig være nogen undskyldninger bagefter. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 04/03-03 19:08 
Nej, i MegaDrive-udgaven af SFII har man jo så kun tre knapper til sin rådighed med standardcontrolleren, hvoraf man skal bruge START til at skifte mellem, om man vil sparke eller slå.

Det er jo meeeget bedre ;p

Men gudskelov findes der dog bedre løsninger, så man kan få alle sine seks knapper.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 04/03-03 19:20 
Ja, netop derfor har jeg aldrig brudt mig om SFII til MD. Desuden finder jeg skulderknapperne på SNES pads meget velplaceret. Men alt er jo et spørgsmål om vanesag.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SumezSumezSkrevet 04/03-03 21:49 
dRxL >
"baseret på samme princip som SNES pad'et" i din mund ville blive til "rip off" i min.

Det er nu også de ord jeg plejer at bruge ;)

Huh?
Det du skrev var:

Næh.. det jeg skrev var: "Er man vant til at spille med et joypad, synes jeg ikke det er nogen særlig fordel at spille med arcade stick". Det står i en sektion for sig selv. Det burde du i det mindste have set efter at have læst det gennem for anden gang! (Sorry, men det irriterer altså når folk svarer forkert igen fordi de ikke har læst hvad jeg har skrevet, især to gange i træk. Det er ikke noget personligt)

Jammen så burde du også vide at et cirkulært formet D-Pad er bedre end et kryds-formet til 2D fighters.

Næh. Fighters er ikke lige min kop te. Det burde jeg efterhånden ha' understreget. Jeg ved bare at med et PS2 joypad fungerer det fint for mig, og med et (standard) DC joypad går det hele i kage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 05/03-03 19:18 
Jeg mener så, at du altid vil have færre fejl-ryk med arcade-sticks. Jeg får i hvert fald ikke bedre digital-kontrol, end med mit Arcade til Amigaen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 05/03-03 20:47 
Jeg kan simpelthen ikke læse det på din måde Sumez. Så vidt jeg kan se er der 2 udsagn i den oprindelige post.

Det første spørger: Hvis man ser bort fra arcadesticks, hvad er så bedre end et SNES eller PSX pad. Og jeg svarer at det er et pad med 8 kantet d-pad.

Det andet konstaterer: At du nok er den eneste der har det på den måde mht. arcadesticks, og jeg svarer at jeg har det nogenlunde ligesådan.

Men det er også ligemeget, pointen er at SNES/PSX/Dreamcast pads sucks til 2D fightere i forhold til gode pads med 8-kantet d-pad og 6 "ansigts"-knapper.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 05/03-03 21:19 
Mit problem er faktisk, at jeg ikke kan lide de 8 kantede d-pads. Jeg har det fint med de "4-kantede", bare de er store nok.

Men jeg hader også kvart- og halvcirkler og det er vel dér, man skal bruge de andre...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/03-03 21:31 
RJK >
Men jeg hader også kvart- og halvcirkler og det er vel dér, man skal bruge de andre...?

Ja og dragonpunch (frem, ned, ned/frem).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 05/03-03 21:55 
Tjaaa, personligt har jeg absolut ingen problemer med at syre SFA3 med et Dual Shock, så det er fint med mig, når jeg ikke går op i genren.


..og dRxL, det du kommenterede var min sidste kommentar, der naturligvis refererede til den anden konstatering, som du nævner. Men får at se det fra din side, kan jeg godt forstå at det kunne misforstås..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 05/03-03 21:59 
Ikke for ikke at være imødekommende, men jeg kan nu ikke se hvor jeg er gået galt i byen. Og det du lige skrev giver slet ikke mening for mig. Kan du ikke eksemplificere det med de konkrete tekststykker?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 05/03-03 22:04, rettet 05/03-03 22:04 
Tag den lige privat indbyrdes herfra.

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 06/03-03 15:50 
Jeg tager måske et TV med (Hvis jeg kan få min far til at køre mig). Ellers tager jeg alle mine spil og DVD film med + min PS2.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 06/03-03 16:17 
Lad være med at slæbe dine film med, vi ser alligevel så lidt film at man skulle tro det var løgn.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 06/03-03 16:26 
Med mindre det er et eller andet vildt (HERO, Anders?), som vi ellers ikke ville få at se...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 06/03-03 17:06 
Hvis KT6 bliver nonstop visning af The Labyrinth komemr jeg ihvertfald! ;)
» a winner is you «
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 19:59 
dRxL >
Jeg er villig til at spille Street Fighter II med hvem som helst.

Jeg spillede i øvrigt SNES Street Fighter II med Strider til KT4, han var ikke så god til det ;-)

Siger du!? Vi nåede dårligt at spille på projektoren. Og drop det ensformige Blanka-udspil denne gang, du ved jeg har et par dragonpunch i lommen. Med den rigtige timing er mange simpelthen uovervindelig som Ryu/Ken. Vil kun spille det originale SFII, som jeg har tæsket igennem på højeste sværdhedsgrad syv tusind gange med Ryu uden at tabe en runde - de andre udgaver er ikke 'i den rigtige ånd'. Jeg skal ind i rytmen, så skal dine behårede Blanke-stænger nok knække... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 20:04, rettet 06/03-03 20:05 
RJK >
Med mindre det er et eller andet vildt (HERO, Anders?), som vi ellers ikke ville få at se...

Den tog jeg nærmest som en selvfølge >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 20:10, rettet 06/03-03 20:11 
Medbringer:

Konsoller.
- Neo-Geo
- SNES (skal tæske nogen i Fatal Fury 2)

Spil.
- The Mark of Kri (PS2)

?

Film.
- HERO (2003) ... original VCD
- Tsui Harks Legend of Zu/Zu Warriors (2002) ... DVD (særdeles vild asiatisk CGI-produktion, spørg selv Per S)

Ønsker at se:

Otogi (Xbox)
Crimson Sea (Xbox)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 06/03-03 20:49 
StrideR >
SNES (skal tæske nogen i Fatal Fury 2)

Jeg har altså MVS-originalen, hvis nogen vil spille det.

- HERO (2003) ... original VCD

Så skal det blive spændende om vores crappy DVD-afspiller kan klare VCD denne gang ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 20:57 
Så skal det blive spændende om vores crappy DVD-afspiller kan klare VCD denne gang ;p

Ellers må jeg medbringe min nyligt indkøbte 850 kroners United afspiller. Den afspiller alle de DVDer, der har aldrig har virket på min PS2 eller Xbox.... *yay*
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
3of193of19Skrevet 06/03-03 21:27 
Er der nogen der kan tage PSO Ep 1&2 med? Jeg kunne godt tænke mig at prøve det i splitscreen engang (især challenge mode)
153 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig