X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Firefox- lukke problem


Svar
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/07-05 14:24 
Hej, jeg har nu i et halvt års tid oplevet at visse sider får Firefox til at lukke. Blitz lukke vel at mærke, ikke nogen fejl meddelse eller Netscape fejl-sender, alle firefox vinduer forsvinder bare. Senest med Politiken web-tv, da jeg ville se et spændene klip med kæmpe mus der spiser fugleunger.

Slam- eller måske kun hos mig...?
soon the world will be one big computer
SquareSquareSkrevet 27/07-05 14:33 
Jeg får en Java fejl når jeg forsøger at se siden du linker til. Ellers intet...

Kunne det være noget med at du ikke har Java ordentligt installeret?
It's only a state of mind.
JAAJAASkrevet 27/07-05 16:18 
Kører fint hos mig med Firefox 1.06. Jeg har ikke Java installeret, da jeg udelukkende bruger IE, så jeg kan undgå SUNs mastodont af en Java bommert.
TLTLSkrevet 28/07-05 04:24 
Ehm Java er jo integreret i IE, så du undgår dem jo ikke direkte.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
JAAJAASkrevet 28/07-05 05:44 
Det skulle læses sådan, at jeg ikke har Java installeret til Firefox, kun til IE, hvor jeg bruger Microsofts Java, ikke Suns.
Zzap!Zzap!Skrevet 28/07-05 11:57 
Det der er integreret i EI er ikke Java. Det ligner måske, men det er ikke Java.
Det er Sun der har opfundet Java, det er dem der bestemmmer hvad Java er, ikke microsoft som kun forsøger at ødelægge standarden for alle andre end dem selv.
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 28/07-05 13:33 
Microsoft udvikler da slet ikke deres Java Virtual Machine mere? Er det ikke noget gammelt noget du bruger så JAA?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig