X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cypher attack.....


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 10:00 
Hmmmmm... Jeg lagde lige mærke til det her spil! Det ser meget japansk ud:D

Tror i det kommer i vesten?(se link)

Første screens.....
Well crucify the insincere tonight...
63 emne(r).
1 2 > »

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 10:00 
Hmmmmm... Jeg lagde lige mærke til det her spil! Det ser meget japansk ud:D

Tror i det kommer i vesten?(se link)

Første screens.....
Well crucify the insincere tonight...
FanboyFanboySkrevet 12/05-03 11:31 
Hehe, det ser ret sjovt ud, men man skal nok ikke regne med at det udkommer uden for Japan.
SumezSumezSkrevet 12/05-03 11:38 
Nej, desværre.
Endelig noget til Xbox, der ser interessant ud, og så er det FOR japansk.
Men på den anden side, hvis de håber på at sælge det til Xbox, er udelukkende Japan nok ikke det bedste marked.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 12/05-03 11:49 
Jeg tror spillet er lidt et charmeangreb fra MS side, det er dem der udgiver det.
SumezSumezSkrevet 12/05-03 11:51 
Verden er gået af lave :-o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 11:52, rettet 12/05-03 18:37 
Jeg HÅBER virkelig denne titel kommer enten i EU eller US!

EDIT: Da det SER nice nok ud..
Home is where the hardware is..
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 12:21, rettet 12/05-03 12:24 
lad mig gætte!, hvis det her spil var på PS2/GC ville i så himle op over det?.... naaah!, hvis i kender bare lidt til det japanske marked så ved i også at den genre er MEGET normal på PS2 (tag et kig på ps2 import sektionen hos ncsx).

Cypher a. ser både grimt og lamt ud, designet ligner et rip off af "Broccolis" stil (Galaxy angel og DiGiCharat), jeg kan garantere for at det kommer til at sælge rigtig dårligt, desuden tvivler jeg på at i ville købe det hvis det endelig kom til vesten (her på forumet bliver der tit snakket mere end der bliver handlet).

Broccoli
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 12/05-03 12:26 
(tænkte nok at Star Soldier havde noget at sige her)
Du har fuldstændig ret, men ikke desto mindre ER det til Xbox, og det ER en grund til at himle op over det.
Det er ikke nødvendigvis et godt spil, men det er japansk kultur på en Xbox. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal grine eller græde over det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 12/05-03 12:31, rettet 12/05-03 12:37 
umiddelbart ligner det der jo bare en dårlig RayEarthklon... men puha hvad end de har gjort ved grafikken så er det aaalt for shiny.

EDIT: nu ved jeg hvad det minder mig om, de der homebrew PC anime RPG'er som nogle nollerter fra USA laver...
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 12/05-03 12:36 
Eller et ud af en milliard koreanske MMORPGs
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 12:44 
Men det er sgu da stadig nice hvis det kommer til Xbox!
Home is where the hardware is..
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 12:57 
Hurra for Doujinshi og bedroom programmers! he he, der er faktisk proff. spil ude til den japanske xbox (spil som ikke bliver oversat), men ser meget bedre ud, så det er ikke noget nyt at der kommer den slags til jpn xbox.

Kan i huske at i himlede op over N.U.D.E?, hvor mange købte det? ;) (ikke mig).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 12:58 
Det gjorde jeg så heller ikke!
Home is where the hardware is..
kimmerkimmerSkrevet 12/05-03 14:28, rettet 12/05-03 14:29 
Martin, jeg tror snart vi må se det i øjene, at der vist kun er to brugere tilknyttet dette forum som er nok fucked up til at købe de hardcore JAP titler :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 12/05-03 14:34 
Hvis jeg fattede noget japansk ville jeg uden tvivl have en hel del :/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 14:35 
Hvad skal det nu sige?

Siger bare at spillet ser ok nice ud, ikke andet. Måske er det ripoff måske ikke. Men hele pointen er, at det er cool hvis spillet kommer til EU. Som det sikkert ikke gør. Kommenterer ikke spillet overhovedet, kun screenshotsene!
Home is where the hardware is..
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 14:43 
Jeg må tage hatten af for Kimmer, han køber også alt man ikke kan forstå, jeg har dog trappet godt ned med det..., dog bliver titler som Biohazard og andre fordøjelige titler stadig købt på japansk, som 3of19 vist sagde; man kender vel sit kana :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 14:46 
Og så mister I respekten for folk som mig, blot fordi man siger at spillet ser sjovt ud. Ripoff eller ej! Har aldrig kommenteret JPN-spil som sådan. Så jeres lille klub kan godt pakke sammen :)
Home is where the hardware is..
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 14:58 
Kan du så have noget respekt for de ældre! ;) det er et svært emne!, hvis du havde været igennem alt som nogle af os gamle gutter ville du nok have et andet syn på tingene, det er ikke kritik som sådan, men fact er at tiderne har ændret sig meget og jeg tror mange af os veteraner er dem som er i vildrede, vi kan bare ikke forstå de nye spil (og ungdommens syn på dem), jeg har snakket med mange og vi er alle enige om at det har taget en drejning til det værre, der mangler simpelthen gameplay i de nye spil (dog ikke alle, men tæt på), nu kan du sikkert sige, der er fedt gameplay i, men som sagt så har du ikke været igennem det samme.

Hvor vil jeg hen?, bare lige sige at vi ikke snakker samme sprog og det er der konflikterne opstår, det er ikke fordi vi er vil virke smarte og alt videne.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
kimmerkimmerSkrevet 12/05-03 14:59 
Har ikke mistet nogen respekt for hverken dig eller andre der ikke køber JAP spil (har måske grint lidt af jer en gang i mellem... bla. da i begyndte at snakke om hvor fedt det nye Zelda spil var for så'n ca. en måned siden. Der havde jeg spillet det siden starten af december :-), der er bare SÅ meget i går glip af. Tror det eller ej, så kan man faktisk godt finde oversættelser til mange af RPG'erne ( dog også spil som Biohazzard, Super Mario Sunshine osv.) på nettet (IGN lavede bla. Zelda - Takt of wind oversættelse)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 12/05-03 15:18 
Jeg forstår fuldt ud Star Soldier og er meget enig, men samtidig gider jeg ikke købe japanske udgaver af spil fordi det er "hardcore". Jeg kan godt se hvordan det er federe for en samler at have originalen, især hvis der er mange ændringer (købte f.eks. Dracula XX til SNES på japansk, hvilket også var den billigste løsning), men samtidig er de spil jeg normalt holder mest af også temmelig tunge med tekst, og så må jeg simpelthen bøje mig i støvet og vælge den udgave der trods alt vil give mig den bedste spiloplevelse, nemlig den jeg ikke konstant skal ty til oversættelser for at komme videre i.

Jeg HAR godt nok en del japanske udgaver af spil, men det er næsten udelukkende spil, der ikke findes i andre udgaver - og hvis de gør, så er teksten i spillene så overflødig at jeg synes jeg ligeså godt kunne erhverve den japanske udgave (med undtagelse af Ys III, som jeg alligevel havde spillet på engelsk)

Kimmers synspunkt deler jeg til gengæld ikke. Jeg er røvligeglad med at spille spillene lige når de kommer ud. Jeg vil have de gode spil, og er ligeglad med hvor gamle de er. Jeg kan ærlig talt godt vente fire måneder med at spille Zelda. Oprindeligt havde jeg planlagt at vente et halvt års tid eller mere og så købe spillet brugt, men nu blev jeg alligevel overtalt til at forudbestille. Det er faktisk noget jeg meget sjældent gør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 15:33 
Det kommer bag på mig... jeg troede at nettop folk som RJK, starsoldier og DrXL var japser freaks:)

..... Og fordi der ikke var så mange af dem troed ejeg det var derfor, at xbox er mere ligegyldige i jeres øjne. Det har jeg ihvert fald indtrykket af!

Men der er da et par japanske spil..... F.eks. Otogi, Crimson sea og lidt crimson sea:/

N.U.D.E har ikke fået super reviews, men hva dælen?:)

"The Red Entertainment developed N.U.D.E. Natural Ultimate Digital Experience was rated this week. The voice communication game from the folks that developed the Sakura Taisen and the Far East of Eden series may've proved somewhat underwhelming for folks looking for a revolutionary experience. Famitsu's staff gave it a score of 28/40, with individual ratings of 7, 7, 7, and 7."

Kilde: http://www.gamesarefun.com/cgi-bin/...50499343,51606,

Men igen..... Otogi og Crimson Sea fik nettop begge 31, i famitsu, men det er der ikke så mnage der er op og køre over:/

Det meste SEGA har heller ikke imponeret, tror jeg da.... Der har ihvert fald været ikke meget om TJA3, HOTD3, CT3, Gunvalkyrie, JSRF eller PDO fra jeres side:(
Som om det ikke er slemt nok er der heller ingen der taler om det faktisk rimelig coole Thousands lands til Xbox Live i japan! Så er der også spil som Muzzle Flash(MGS online) og kommende spil som Strident(from software) og True phantasy live online(level 5), men alle bliver de ignoreret, af jer, der burde købe dem:D
LOL........:)

Ej, pjat..... Jeg ved sgu ikke... De fleste tittler der er på vej fra namco ligner mest action fyldte spil!
F.eks, et First person fighter kaldet Breakdown(doh): http://xbox.ign.com/articles/401/401559p1.html

Hmmmm..... Xbox er vel og bliver en IKKE hardcore konsol:/
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 12/05-03 15:40 
og dér fik jeg sgu ondt i hovedet...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 12/05-03 15:58 
Public EnemY >
Der har ihvert fald været ikke meget om TJA3, HOTD3, CT3, Gunvalkyrie, JSRF eller PDO fra jeres side:(

Hey - jeg har faktisk rost PDO ganske meget...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 12/05-03 16:00, rettet 12/05-03 16:01 
Xbox'en har da dens hardcore titler (Tekki, N.U.D.E & Gun Valkyrie etc.). Desværre er Xbox'en bare ikke så stort et hit i Japan som GC'en og PS2'en, derfor kommer der ikke lige så mange syret japser spil til den - derfor gider jeg ikke rigtig beskæftige mig med den. Hvor vildt maskinen er "hardcore" eller ej, tror jeg ikke jeg vil svare på :-), men man da også få en vildt cool udgave af dyret (Panzer Dragoon Orta udgaven, hvid med PDO logo'et på, JAP only, $750+).
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 17:05, rettet 12/05-03 17:05 
Star Soldier >
hvis du havde været igennem alt som nogle af os gamle gutter

Øhh, hvor vil du hen? Kimmer er 3 år ældre end jeg! :)
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 12/05-03 17:18, rettet 12/05-03 17:27 
Star Soldier >
jeg har snakket med mange og vi er alle enige om at det har taget en drejning til det værre, der mangler simpelthen gameplay i de nye spil (dog ikke alle, men tæt på)

Nu er jeg selv en halvgammel gammer, og synes tit man hører den med, at der var mere gameplay i spillene før i tiden, men kan virkelig ikke se det.
Hænger det ikke mest sammen med, om man er en gammel nostalgisk nisse, eller om man mentalt har fuldt med spiludviklingen? ;)
SumezSumezSkrevet 12/05-03 17:21 
Der laves stadig masser af spil med fuldt ud ligeså meget eller mere gameplay som de gamle klassikere, så den holder ikke rigtig. Der er dog mange spil hvis lige man ved man aldrig får at se igen (Super Mario World får i hvert fald aldrig en værdig opfølger)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 17:23 
Du synes ikke Super Mario 64 havde gameplay?
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 12/05-03 17:24 
Super Mario World of Super Mario 64 er to meget forskellige spil. Mario 64 er genial på sin EGEN måde. Sig til hvis du på noget tidspunkt finder et nyt spil med samme geniale gameplay som SMW.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/05-03 17:26 
Sumez >
Der laves stadig masser af spil med fuldt ud ligeså meget eller mere gameplay som de gamle klassikere, så den holder ikke rigtig.

Det skrev jeg jo også :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 17:27, rettet 12/05-03 17:27 
Til!

Der er sgu da mange spil! Er du sikker på du ikke bare leder efter et remake? :)
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 12/05-03 17:34, rettet 12/05-03 17:34 
Søgaard, jeg tror du misforstår mig. SMW er et eksempel på en spiloplevelse hvis lige vi nok aldrig får at se igen. Der skal nok komme BEDRE spil, men det er ikke ensbetydende med at man får en lignende spiloplevelse.
Jeg kunne bruge mange andre spil som eksempel. Der er så mange krav man sætter til spil i dag, der gør det umuligt at gøre de fleste spil ligeså tilgængelige som de var engang. Bare se hvor mange ligegyldige animationer man skal igennem i The Wind Waker bare for at tage kontrol over sin hjælper.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 17:37, rettet 12/05-03 17:37 
Sumez >
Bare se hvor mange ligegyldige animationer man skal igennem i The Wind Waker bare for at tage kontrol over sin hjælper.

Explain?!
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 12/05-03 17:39 
Jeg tror ikke jeg kan gå yderligere i detaljer uden at sætte dig foran et spil LttP, Lost Vikings, eller for den sags skyld Final Fantasy 6.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 17:56, rettet 12/05-03 17:58 
Søgaard >
Øhh, hvor vil du hen? Kimmer er 3 år ældre end jeg! :)

Jeg har ikke nævnt Kimmer som en af de gamle nisser (som jaes udtrykker det), tag en som Per S. og mig ;)... jeg syntes bare at Kimmer virkelig gør noget for at se mere end bare det der kan købes i de danske forretninger, det er det jeg tager hatten af for.

Jaes: det har intet med nostalgi at gøre, jeg sidder ikke selv og spiller de gamle spil mere og det er muligt at udviklingen er løbet fra mig, men der er bare SÅ langt fra de titler hvor man får hjerte banken og er hooked.

Sumez: jeg skrev også at det ikke var alle nye spil der manglede gameplay (Zelda WW og PSO ep. 1+2 er excellet titler), men der er mange titler (som vi også har været inde på nogle gange) hvor tidsperioder bliver rodet sammen (Onimusha 3, Dino crisis 3 osv.) og for meget unødvendigt eyecandy (ting som for mig virker direkte plat).

Som La0s har beskrevet det; tid til det der sælger (nogle smarte ideer som de unge hopper på, action, chicks, biler, feeed intro og Link i SCII som skyder vildt hurtigt med sin bue (det var dog Public Enemy sagde det engang), jeg mener seriøst at gameplay kommer i sidste række nu om dage.

Det er ikke noget jeg smider ud for at virke klog og "det var bedre i gamle dage", det er sku seriøst nok, det er måske 5 titler i 2003 som jeg vil sætte mig ned og spille og det er med garanti det laveste antal spil jeg har været ude for.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
jaesjaesSkrevet 12/05-03 18:06 
Star Soldier >
men der er bare SÅ langt fra de titler hvor man får hjerte banken og er hooked.

Jeg har det på samme måde.
Tror bare at man bliver mere kræsen og forventningsfuld med alderen.
Jeg har det lidt på samme måde med film i øvrigt...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 18:34, rettet 12/05-03 18:39 
LOL :) Dette er kommet langt ud.. Sagde bare at screensene så nice nok ud!
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 12/05-03 18:34 
Star Soldier >
Sumez: jeg skrev også at det ikke var alle nye spil der manglede gameplay etc.

Nej, jeg er da også generelt enig med dig. Det synes jeg, jeg gjorde udtryk for.

men der er bare SÅ langt fra de titler hvor man får hjerte banken og er hooked
(...)
det er måske 5 titler i 2003 som jeg vil sætte mig ned og spille og det er med garanti det laveste antal spil jeg har været ude for.

Jaeh. Jeg mener selv at '94/'95 var der hvor det toppede (mest takket være Square)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 18:39 
Men selvfølgelig har du da ret Star Soldier. Jeg køber da heller ikke alle spil som lige er på "mode", men titler som er VÆRD at spille! Og som jeg sagde før, kommenterede ikke dette spils GAMEPLAY, men blot screenshotsene!
Home is where the hardware is..
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 19:13 
He!, måske fatter jeg ikke at vi er tæt på at være enige ;)

Jeg skulle bare af med noget damp... damp der har hobet sig op fordi jeg er så skuffet over det der kommer i den nære fremtid, det er begrænset hvor lang tid jeg gider at spille PSO....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 19:16 
Vil til hver en tid give dig ret i det med kvalitets titler. Forstår bare ikke dit JAPAN-raseri skal gå ud over en person, som blot "roser" nogle screenshots. Men men men, det værste er dog at du bedømmer folk, uden du overhovedet ved hvad de står for. Altså at I er de vilde Japan-freaks og kun jer og bla bla bla.. Og hvor er jeg lame at høre på?
Home is where the hardware is..
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 19:22 
Det gør jeg da heller ikke....... Det har jeg da ikke råd til.....:/ Jeg købte da heller ikke Halo fordi det var på mode, men fordi jeg syntes det var fedt:P Og det er jeg da heller ikke blevet populær herinde af..... jeg ved udemærket godt at små beskeder, hvor der står jeg er en retard, flyver igennem mange privat beskeder herinde, men spil handler jo ikke om popularitet!

F.eks. tror jeg næppe at Halo ville have fået succes blandt små piger selvom der kom heste med istedet for tanks..... Altså for det ene moment at gøre det mere populært blandt andre.....

..... Uhmmmm.....

Ang. det med bue og link SC2, så var det bare noget med at Famitsu fortrak det!

...... Men det lyder jo ikke godt starsoldier..... Bliver sådan lidt bekymret...... Vil jeg så heller ikke kunne lide spil en dag hvor jeg bliver 50?

....... Det må ikke ske:(

..... Men Starsoldier jeg troede da at du var hardcore japaner.......? Eller bare collector? Fordi jeg havde troet du spiste med pinde til hverdagen og kunne læse japansk:O

Hmmmm.....

Men du syntes da at Wind waker var godt ik Starsoldier? Var det fordi du er Zeldafan, eller er der stadig noget inden i dig der kan lide at spille?:)
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 12/05-03 19:40 
Public EnemY >
F.eks. tror jeg næppe at Halo ville have fået succes blandt små piger selvom der kom heste med istedet for tanks..... Altså for det ene moment at gøre det mere populært blandt andre.....

:D

Øjnene slog gnister, da den skummeltudseende soldat vrissede:

"Jeg hedder Master Chief. Giv mig en hest og en lance, og jeg skal straffe de rumvæsener"

Undskyld :)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 19:49, rettet 12/05-03 20:04 
Public EnemY >
jeg ved udemærket godt at små beskeder, hvor der står jeg er en retard, flyver igennem mange privat beskeder herinde....

Hey! du må sku ik' læse vores private beskeder (hvordan fik du adgang?).

..... Men Starsoldier jeg troede da at du var hardcore japaner.......? Eller bare collector? Fordi jeg havde troet du spiste med pinde til hverdagen og kunne læse japansk:O

Jeg har et love/hate forhold til Japan, jeg spiser med pinde, men ikke hver dag... jeg samler kun på japanske spil, men ikke alt... jeg kan basic japansk, men langt fra at kunne læse det.

Men du syntes da at Wind waker var godt ik Starsoldier? Var det fordi du er Zeldafan, eller er der stadig noget inden i dig der kan lide at spille?:)

Jeg kan da stadig godt lide at spille, men der er kun få serier jeg er fan af, Jeg spiller Zelda fordi erm.. det er godt måske?.

Og nu må du altså stoppe det med at jeg er efter dig, det har jeg aldrig været (eller nogle andre her), du har bare en livlig fantasi eller måske bare lidt paranoid.

Det samme gælder dig Søgaard, jeg syntes ikke at jeg har været på nakken af dig, let's fun... :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 19:57 
Dadumdadum :)
Home is where the hardware is..
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 20:20 
[quote]Hey! du må sku ik' læse vores private beskeder (hvordan fik du adgang?).[/quote]

Nogen retards har meget begavede gaver.... Nogen er gode til at regne og andre kan hacke^_^


[quote]Og nu må du altså stoppe det med at jeg er efter dig, det har jeg aldrig været (eller nogle andre her), du har bare en livlig fantasi eller måske bare lidt paranoid.[/quote]

..... Jeg kan tydeligvis huske dengang hvor dig og andre hånede mig fordi jeg stavede et ord forkert...... Også lød det sjofelt..... Jeg har levet i et bur af frygt siden den dag.....


..... Men så det endelige spørsmål, Starsoldier.... Er der overhovdet noget du ser frem til på Xbox, nogensinde???
Well crucify the insincere tonight...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 20:35 
En ting er sikkert, jeg har aldrig hånet dig for hvordan du staver..., grunden til det er at jeg ikke skriver for godt selv, som Per S. sagde så staver jeg som en brækket arm!.

I overall så syntes jeg at spillene til XBOX er rubbish, men jeg har da selv haft købt JSRF, Tekki og Orta, gode spil, bare ikke nok til at det bliver en main maskine!, ser frem til... Shenmue III, meget endda!.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 20:51 
Ok..... Undskyld..... Jeg tror det var DrAXL der sagde det til mig:(

Men det er da rart at du har nydt lidt på Xboxen ihvert fald, så den ikke var et spildt køb:)

Men tjek lige Otogi og Crimson sea.... To japanske spil til Xbox! Her er kommentare fra Famitsu, oversat:


Crimson Sea:

Grade: 8

"The quality of the graphics in this game are of the highest level. The CG also pretty damn cool as well. This title offers the same exhilirating action as the Musou (Dynasty Warriors) series, which means it's intense and nonstop. There's also a lot to be rewarded in playing though the game, and on top of that, the complexity of the story is also top notch -- I found myself hooked before even realizing it. It would have been even better if the controls were one the same level...also, those easily affected by 3D-yoi (sickness) might want to avoid this title.

Grade: 9
"The style of action present in earlier titles like the Musou series and Battle Fuushin is alive and well in this game as well. Although the addtion of guns to the existing swords 'n magic combo has made the system a bit more complex, everything has been comfortably accomodated with balance. The fact that your objectives on each stage aren't restricted to simply annihilatng the enemies matches the general atmosphere of the game greatly. But to those that easily experience 3D-yoi, I'm not sure exactly what to say...

Grade: 7
"Watching over 1000 enemy creatures creep around you is a spectacle. With intense action very similar to the Musou series, it's exhilirating to cut though wave after wave of enemies. Featuring a lot of gimmiks and elements that draw you into the game, this title rouses your sense of adventure. Also a plus is the sound that comes at you from all sides, which seriously gives you the feeling of being in a war zone of some kind.

Grade: 9
"Playing this game makes you feel like you're watching a movie, except the various missions presented are left to you to properly complete. Looks like Koei's finding even better ways to place its characters in situations in which they face off against a overwhelming number of enemies at once...While the CG and play elements come off as somewhat disjointed relative to each other, watching the appealing characters in this game do their thing is satisfying enough, and creates the appropriate mood for the game."



OTOGI:

Grade: 8
"A beautiful fantasy world based on Japanese themes. The main character, flying through the air while swinging his sword, is just too cool for words. With the variety of bizarre-looking demons that come attacking you, the game is not unlike playing a bad dream of some kind -- with a level of intensity that leaves you remembering what you've seen long afterwards. Unbelievably novel forms of visual expression in this game. The creativity abound throughout is where the game most deserves its praise."

Grade: 7
"I found myself naturally gravited towards this games unique concept and its production that perfectly matches the story behind it. There's technique to be learned in the game's system that creates a direct relation between time, magic and stamina/life. No complaints about the main character himself, who moves incredibly smooth. However, with a large number of screens with dark lighting, it's often a chore to identify the enemy. Despite the ability to move the camera, this doesn't prove to be that useful in mid-battle."

Grade: 9
"Whether it be the graphics, sound or game environment, this game leaves you in awe. From the moment you start playing you feel completely immersed, as if you going to be pulled into the alternate dimension portrayed in the game. The sense of exhiliration provided by this title as you destroy building after building and cut through your enemies is on a different level. With limited time to accomplish what you have to do in the game, deciding how you do it becomes an important strategic element. Very easy to get hooked."

Grade: 7
"The sense of hovering in the air as you fight is something new offered by this title. The large number of objects throughout that can be destroyed when cut plays a significant part in the feeling of exhiliration that this game provides. Although it's easy to get discouraged in those stages where you can die with just one hit, the actual number of stages is numerous and makes the game feel complete. While playing through the intense sequences in the game is fun, times when there seems to be nothing going on will rear themselves occasionally."



Star-Syntes du egentlig de andre Zeldaspil var gode? Ikke fordi jeg vil have en biografi om dit liv, men bare lige et lille spørsmål.. Man ser dig jo ikke så tit herinde, eller Per S for den dags skyld:(
Well crucify the insincere tonight...
Per SPer SSkrevet 12/05-03 21:20, rettet 12/05-03 21:22 
Jeg er her altid. Kommenterer bare ikke så meget.

Men jeg har samme mening som Star Soldier i denne tråd.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
63 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig