X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA SP


Svar
SumezSumezSkrevet 03/03-03 00:29 
Jeg har modtaget min GBA SP og nyder den i fulde drag.
Jeg er selvfølgelig skuffet over at der ikke er mulighed for at slutte høretelefoner direkte til den, og ærgrer mig over at L/R knapperne sidder rigtig dårlig. Om muligt endnu dårligere end på den gamle GBA.
Men ellers er jeg sgu rigtig glad for den. Den er heller ikke så grim som den først ser ud til, tværtimod fremstår den mere ... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
61 emne(r).
1 2 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 03/03-03 00:29 
Jeg har modtaget min GBA SP og nyder den i fulde drag.
Jeg er selvfølgelig skuffet over at der ikke er mulighed for at slutte høretelefoner direkte til den, og ærgrer mig over at L/R knapperne sidder rigtig dårlig. Om muligt endnu dårligere end på den gamle GBA.
Men ellers er jeg sgu rigtig glad for den. Den er heller ikke så grim som den først ser ud til, tværtimod fremstår den mere "seriøs".
Andre der har haft fingre i én endnu?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 03/03-03 11:11 
Jeg har nu altid godt kunne li L/R knapperne på den gamle GBA.

Men skal da klart ha' en sort SP når den tid kommer! ;)
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 03/03-03 15:58 
Jeg tror ikke jeg får råd til både GBA SP og GBA-Player - derfor nøjes jeg med GBA-Player'en.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 16:18 
Det gør jeg også. Har alligevel også meget sjældent brug for bærbare konsoller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 03/03-03 16:23 
Ditto. Min GBA er blevet brugt chokerende lidt.

Det var simpelthen aldrig en ny Game Boy jeg havde brug for, men en ny Super Nintendo, med nye 2d-spil.

Det får jeg med GBA Player'en.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 03/03-03 20:17, rettet 03/03-03 20:17 
Jeps, så skal man bare lige have Horii's digitalpad der er en tro kopi af Super Nintendo-joypad'en.

Men jeg bruger nu min GBA rimeligt meget, dog er det mest til spil jeg anmelder.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 03/03-03 20:21 
Jeg er nu glad for SP'en. Jeg vil klart spille den maskine noget mere fra nu af. Jeg er glad for at jeg fik den i stedet for GBA playeren. Vil jeg spille det på mit TV er der jo altid emulation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 20:22 
Personligt vil jeg faktisk hellere have en Afterburner i min GBA, selvfølgelig forudsat at den liver installeret perfekt.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Per SPer SSkrevet 03/03-03 22:47, rettet 03/03-03 22:48 
Efter at have anmeldt et par spil på den nye SP, ryger den gamle GBA i gemmekrogen. Bortset fra det manglende headphone stik, så er den klart bedre end den gamle. L og R knapperne fungerer perfekt når man får lært at bruge andet led på fingrene i stedet for det yderste.

Jeg brugte lidt tid på at vise den frem i min lokale Merlin til en håndfuld Xbox spillene gutter. Ingen negative bemærkninger - kun ros. Udseendet er så langt fra det stykke legetøj det gamle design signalerede. Nu er den bare sej.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 04/03-03 00:22 
Jep jeg er også positivt overrasket over udseendet nu jeg har modtaget min. Men den er jo også sort. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/03-03 01:47 
Nu har jeg personligt ikke en GBA, da jeg synes spillene er for dyre (SNES-spil til nutids-priser), men jeg låner da gerne en kammerats GBA, når jeg skal på lange ture eller ferie. Der er den et vigtigt og godt middel mod kedsomhed.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 10:43 
Jeg synes helt klart den er fed, designet er mange gange bedre end den ældre GBA. Jeg vælger nok en sølv eller sort....eller måske lilla;p Jeg har godt nok ikke bestemt mig, men den bliver ihvertfald indkøbt på et tidspunkt, men nok når den er faldet lidt i pris.
Jeg har forresten snart fødselsdag, så det giver muligheder;)

Hvor stor forskel er der på skærmen hvis man sammenligner en GBA og en GBA SP?
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 04/03-03 10:47 
Har ikke en selv, men af hvad jeg har læst mig til, så er skærmen lige så stor og belyst fra siderne.

-Jeg skal også helt klart ha' en sort på et tidspunkt!
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 04/03-03 11:57 
Skærmen er ligeså stor, men den virker faktisk meget mere kompakt end den gamle GBA. Især kan jeg godt lige at jeg kan have den i mine bukselommer (cowboybukser), selvom den medfølgende manual siger at man ikke må(!?!?) -eller er det kun baglommen? forstår ikke japansk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 04/03-03 11:59 
Mit umiddelbare gæt er, at grundene til det enten er;
-Du kan komme til at sidde på den(duh)
-Leddet ikke kan holde til evt. vridninger af over- og underdel som kunne forekomme af det.
» a winner is you «
SephirothSephirothSkrevet 04/03-03 14:13 
Jeg bruger heller ALDRIG min gamle GBA - kun når jeg skal anmelde spil til den. Jeg er irriteret over at man ikke kan nyde et spil pga lyset. Så jeg må få den solgt og købt mig en SP engang, for jeg skal sq spille FFT og Seiken Denetsu!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 04/03-03 14:47 
Rites >
Har ikke en selv, men af hvad jeg har læst mig til, så er skærmen lige så stor og belyst fra siderne.

-Jeg skal også helt klart ha' en sort på et tidspunkt!

Så hudt jeg visker, udkommer den sorte da kun i Japan?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/03-03 14:51 
Herold >
Så hudt jeg visker, udkommer den sorte da kun i Japan?

Passer det?? I så fald er jeg i hvert fald glad for at have en sort.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:54 
Herold; Så må jeg jo sende dig derover, ik'?

Det er forresten en sort SP på reklamen bag på det nyeste Manual.

Så... du lyver, ja! Eller noget..! *Snøft*
» a winner is you «
seebergseebergSkrevet 04/03-03 15:02, rettet 04/03-03 15:02 
GBA SP udkommer i Silver, Black og Colbolt-Blue i Jap og EU og kun i Silver og Cobolt-Blue i U.S.A
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 15:02 
Silver Black eller Silver, Black?

Altså -vi får black herhjemme?
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 04/03-03 15:09 
Tænkes der mon på GBA Playeren, som kun udkommer i sort og derfor passer - mildt sagt - skidt til vores lilla GameCubes...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/03-03 15:11 
Lilla gamecube? Hvem har også det? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 04/03-03 15:12 
Rites >
Silver Black eller Silver, Black?

Altså -vi får black herhjemme?

Ja vi får Black i EU, men det gør de ikke i U.S.A :p
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
seebergseebergSkrevet 04/03-03 15:13 
Sumez >
Lilla gamecube? Hvem har også det? ;)

He he ja der er jo dem der har den sorte... hø hø
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RJKRJKSkrevet 04/03-03 15:13 
Sumez >
Lilla gamecube? Hvem har også det? ;)

Well, jeg har så én af hver for at være besværlig ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 04/03-03 15:14 
Selvfølgelig har man en sort 'Cube stående ved siden af sit sorte fjernsyn, sorte Xbox og sorte PS2.

Hvis du, RJK, derimod har en lilla fjernsyn, så gør du mig sgu bange.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 04/03-03 15:16 
lol!
Tjah, alle mine konsoller er enten sorte eller hvide/grå, og sådan bliver det ved med at være. Jeg er bare kedelig. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/03-03 15:20 
Rites >
Selvfølgelig har man en sort 'Cube stående ved siden af sit sorte fjernsyn, sorte Xbox og sorte PS2.

Nu er tråden vist ved at køre af sporet, men jeg synes det er lidt kedeligt, med alle de sorte kasser. Fra afstand er forskellen på PS2, Xbox og GameCube jo bare størrelsen af kassen. Saturn er ikke meget bedre.

Jeg bryder mig ikke om Nintendos farveræs, men synes hellere designerne skulle være lidt mere modige.

Bottomline: jeg kan bedre lide min lilla GameCube end min sorte. Selvom min PS2, Xbox og mit fjernsyn også er sort ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/03-03 15:28, rettet 04/03-03 15:29 
RJK >
Nu er tråden vist ved at køre af sporet

Tja, det er stadig en interessant diskussion, ingen grund til at afbryde den ;)

Jeg bryder mig ikke om Nintendos farveræs, men synes hellere designerne skulle være lidt mere modige.

Enig. En konsol burde trods alt have ét udseende, som man identificerer den med.
Den lilla farve er jo også GC'ens "officielle" farve, hvilket i grunden er en god grund til at vælge netop den farve.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/03-03 15:38 
Ja, om ti år når den bare skal indgå som "samlerobjekt", så er den lilla vel den mest rigtige...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 04/03-03 16:04 
Jeg har haft en grå NES? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 04/03-03 16:20 
RJK >
Tænkes der mon på GBA Playeren, som kun udkommer i sort og derfor passer - mildt sagt - skidt til vores lilla GameCubes...?

GBA Playeren kommer i forskellige farver afaik (i hvert fald i Japan).
RJKRJKSkrevet 04/03-03 16:32 
Ja, men kun i Japan svjv. I hvert kun sort i USA. Der har været en del brok over det på de større sites.

Nintendo har så sendt pressebilleder ud, hvor man kan se hvor "godt" den sorte GBA Player passer på den lilla maskine. Jeg kan lige prøve at finde det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 04/03-03 16:41 
Her er det.

Officielt billede (svjv)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 16:44 
Synes stadig ikke, det er specielt kønt...

I kan nok godt gætte, hvilken farve min GC har ;)
SumezSumezSkrevet 04/03-03 16:46 
Synes faktisk den sorte ser ok ud på en lilla GC. En lille designerstribe i bunden ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 04/03-03 16:50 
Ser helt okay ud, ja.

Men skal da prøve at spille Metroid Fusion på GameCube! :)
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 04/03-03 16:51 
Jeg synes også det ser helt i orden ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
seebergseebergSkrevet 04/03-03 17:00 
Ser da ret frækt ud :p
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
MadsMadsSkrevet 04/03-03 17:17 
RJK >
Ja, men kun i Japan svjv. I hvert kun sort i USA.

Den kommer KUN i sort i EU og USA, derfor bestiller jeg også min fra Japan, her senere på måneden når den udkommer.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
jaesjaesSkrevet 04/03-03 23:17 
Sumez >
Jeg har modtaget min GBA SP og nyder den i fulde drag.
Jeg er selvfølgelig skuffet over at der ikke er mulighed for at slutte høretelefoner direkte til den, og ærgrer mig over at L/R knapperne sidder rigtig dårlig. Om muligt endnu dårligere end på den gamle GBA.
Men ellers er jeg sgu rigtig glad for den. Den er heller ikke så grim som den først ser ud til, tværtimod fremstår den mere "seriøs".

Latterligt det med høretelefonerne, så bliver den jo næsten ubrugelig i tog/busser.
Hvad med den gamle, kan man det på den?
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-03 05:58 
Den nye SP er fantastisk. Ryg-knapperne sidder helt fint. Jeg skal aldrig tilbage til den gamle. (Hey,Hr.Rald... kan du ikke bare copy/paste ovenstående, tilføje ordet "nøgen" og så betragte det som min anmeldelse? :) )

Den kommer i tre farver i Europa... og måske er der nogen af de store kæder der vil presse den ned på 999,- (sidstnævnte er et ubekræftet rygte)
RitesRitesSkrevet 05/03-03 07:39 
Hvad er det nu man skal købe seperat for at kunne bruge headphones?
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-03 09:06 
GBA SP Headphone Plug
RitesRitesSkrevet 05/03-03 09:12 
Jeg troede også det var indbygget i noget andet?
» a winner is you «
seebergseebergSkrevet 05/03-03 09:17 
King Chaos >
GBA SP Headphone Plug


Som kan ses her ;)

GBA SP Headphone Adaptor
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 05/03-03 09:37 
Hvor har i købt jeres SP ?
RitesRitesSkrevet 05/03-03 12:48 
Du kan bl.a. finde dem på eBay.

Der kan du få fat i en Pearl White bundled med FFT. En bundle vi aldrig får herhjemme... Bunder sikkert i racisme!
Bleh!
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 05/03-03 12:51 
Har ikke lige i sinde at købe noget på eBay :)

Tænke mere på nogle europæiske import-shops...
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig