X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox joypad?


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 18/06-05 19:20 
Hej jeg har et logitech xbox trådløs controller (den lille), men når jeg spiller rykker min karakter sig en lille smule konstant op ad.

Hmmm, nederen tænker jeg og tester om joypads modtageren som lyser grøn når man bare lige rører en af knapperne eller pindene meget meget meget lidt, men den lyser ikke, det må jo så betyde at pindene står i rigtig position og ikke er blevet skæv eller andet.... men hvordan kan min karaktere så hele tiden bevæge sig langsomt fremad.

Når så prøvede jeg at puste, støve af, køre pinden rundt konstant, hvis nu noget sad fast eller andet, men lige meget hjælper det!!!!!!

Nogen der kan hjælpe, da jeg nødig vil ud og investere i endnu et joypad .


på forhånd tak for hjælpen.....
are you CHICKEN?
DommergaardDommergaardSkrevet 18/06-05 19:34 
Ved ikke om du har prøvet at genstarte xboxen? Ofte så vil det ske hvis du holde din styrepind til en af siderne eller lign. inden den er startet helt op. Har selv prøvet det med N64, Dreamcast, GC, Xbox osv. så prøv at forhold dig roligt med stikket mens den starter op. Kan være at det virker.

Har du prøvet med et andet stik om det er det samme? I Winning Eleven 8 International mener jeg faktisk ikke, at din spiller KAN stå stille, det er bare lige et eksempel. Prøv dog det førstnævnte.
ComradeComradeSkrevet 19/06-05 15:00, rettet 19/06-05 15:01 
Pudsigt nok har jeg akkurat samme problem som du beskriver!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
WehnerWehnerSkrevet 19/06-05 15:05, rettet 19/06-05 15:07 
Pudsigt nok er (næsten) altid problemer med 3. parts controllers.

Det lyder som om den analoge stick er lidt for løs, så den tipper en anelse fremad, selvom det ikke passer helt med det grønne lys, der ikke er aktiveret. Hjælper det at tippe controlleren bagover (altså ind mod en selv)?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 19/06-05 19:36, rettet 19/06-05 21:51 
Ja men normalt forbinder man da Logitech med god kvalitet?
Det er faktisk første gang jeg har problem med en 3. parts controller.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KeenKeenSkrevet 19/06-05 19:41 
en at mine originale S controllere har samme problem en gang imellem, der går den bare MEGET til højre selvom stikken et i normal stilling, det hjælper at give den at slag, så stopper det...
lightyear dklightyear dkSkrevet 19/06-05 20:24 
Sonic.dk>
Ved ikke om du har prøvet at genstarte xboxen? Ofte så vil det ske hvis du holde din styrepind til en af siderne eller lign. inden den er startet helt op. Har selv prøvet det med N64, Dreamcast, GC, Xbox osv. så prøv at forhold dig roligt med stikket mens den starter op. Kan være at det virker.

Har du prøvet med et andet stik om det er det samme? I Winning Eleven 8 International mener jeg faktisk ikke, at din spiller KAN stå stille, det er bare lige et eksempel. Prøv dog det førstnævnte.

Har prøvet det hele, virker desværre stadigvæk ikke.
Har testet det i mange spil uden held!!
Har 3 logitech til og de virker perfekt, og de er købt samme dag og jeg bruger dem alle rimeligt meget.



Slag og vrik i pinden eller padet virker heller ikke.
Nogen der kender andre triks!!
are you CHICKEN?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-05 21:05 
Knight Keen>
en at mine originale S controllere har samme problem en gang imellem, der går den bare MEGET til højre selvom stikken et i normal stilling, det hjælper at give den at slag, så stopper det...

Stort set alle mine originale controllers har det på den måde. Den jeg spiller med pt. har det med at rykke til højre med højre styrepind. Det eneste der hjælper, er at køre rundt et par gange hurtigt, så går det over i et stykke tid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
lightyear dklightyear dkSkrevet 19/06-05 21:52 
Hmmm så der er nok ikke andet at gøre end at bruge garantien!!!!!
are you CHICKEN?
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-05 16:11 
Konsolkongen>
Det eneste der hjælper, er at køre rundt et par gange hurtigt, så går det over i et stykke tid.

Et såkaldt Ogre twitch som benyttes af mange Halo spillere. Opkaldt efter Ogre tvillingerne, verdens måske to bedste Halo 2 spillere, som altid kører sigtekornet hurtigt rundt, når der ikke er kamp i nærheden.

En ganske effektiv måde at sikre sig, at joypaddene ikke sætter sig fast og samtidig holde fingrene varme :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
lightyear dklightyear dkSkrevet 10/07-05 16:10 
Hmm mærkeligt, nu virker mit joypad perfekt igen, har virket i 3 dage nu.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig