X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 5.1


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 10/06-05 00:04 
Så er der endelig konsoltræf igen. Efter nogle gange i Århus er vi tilbage i Silkeborg med et klassisk sommerferietræf. Mød op og få en oplevelse i selskab med andre entusiaster, samlere og konsolnørder.

P:R 5.1
112 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
Alf81Alf81Skrevet 26/10-05 23:12 
Kan det ikke være lige meget om det er i en ferie?
Ting om dét og pis.
KeenKeenSkrevet 26/10-05 23:19, rettet 26/10-05 23:22 
Jeg tror mere at det er et spørgsmål om man har råd til bruge flere hundrede kroner på en togbillet, når der også skal være råd til f.eks. julegaver!
Alf81Alf81Skrevet 26/10-05 23:35, rettet 26/10-05 23:37 
Hvis nu det bliver stablet på benene inden jule-måneden? ;)
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-05 23:57 
Der sparer vi jo op til 360'eren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 27/10-05 00:05 
Mon ikke februar er et realistisk og ønskværdigt tidspunkt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 27/10-05 07:24 
Mon ikke der er PESCup lige der omkring?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HNHNSkrevet 27/10-05 08:02, rettet 27/10-05 08:05 
Mit forslag var at lave 5.2 inde jul der plejer at være træf/pes cup. Men sidste pes cup var der ikke så mange, så ku det ik blive slået sammen for at få flere folk til at komme, det er nu sjovere med mange ligesom 5.1

4.2 var også sidst i oktober
SumezSumezSkrevet 27/10-05 09:42, rettet 27/10-05 09:42 
Mon ikke folk har lav pengebeholdning og travlt med julefrokoster osv. i julen?
det er desuden ret kort varsel, da vi svjv. intet har planlagt endnu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 27/10-05 11:36 
Det er jo' ikke som om det er en ferie vi her snakker om. Det drejer sig om en sølle weekend...

Kunne det ikke være smart hvis de to årlige træf, altid var skemalagte?
Ting om dét og pis.
HNHNSkrevet 27/10-05 11:44 
Alf81>
Det er jo' ikke som om det er en ferie vi her snakker om. Det drejer sig om en sølle weekend...

Kunne det ikke være smart hvis de to årlige træf, altid var skemalagte?

Kunne være en god ide.

Der er da to mdr til jul og det koster da ikke en bondegård at tage til træf.
JuggernautJuggernautSkrevet 27/10-05 11:46 
Det koster til gengæld en bondegård at komme over broen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 27/10-05 11:47 
Det kommer jo an på den enkeltes inkomst!
Alf81Alf81Skrevet 27/10-05 11:52, rettet 27/10-05 11:54 
Ja og hvor man bor i forhold til arrangementet :)
Ting om dét og pis.
ChronoChronoSkrevet 27/10-05 12:02 
Ville Aalborg egentlig være en mulighed for nogen? Nu er vi to fra staben heroppe, og jeg har adgang til store billige lokaler hvor jeg bor. Så det kunne godt arrangeres. Også ret hurtigt (hvis lokalerne da er ledige og de da må bruges til sådan et formål).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 27/10-05 12:14 
Aalborg Yes Sir!
Bor Selv i Sejlflod så jeg kan give en hjælpende hånd hvis det er!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Alf81Alf81Skrevet 27/10-05 12:16 
Altså, jeg er klar uanset hvad! Men pga. Beliggenheden, vil der nok fra andres side være en smule modvillighed?

Det er ikke ofte man får lov til at game 24 (2?) ;)
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/10-05 12:18 
Er bestemt frisk på et mere eller mindre spontant P:R-træf, hvis det bare ikke bliver alt for kaotisk :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 28/10-05 13:24 
Chrono>
Ville Aalborg egentlig være en mulighed for nogen? Nu er vi to fra staben heroppe, og jeg har adgang til store billige lokaler hvor jeg bor. Så det kunne godt arrangeres. Også ret hurtigt (hvis lokalerne da er ledige og de da må bruges til sådan et formål).

Er det noget der nu bliver undersøgt, eller bliver denne tråd bare glemt?
Ting om dét og pis.
ChronoChronoSkrevet 28/10-05 13:36 
Det lader ikke til at der er ret mange interesserede, så jeg har ikke undersøgt noget nærmere.

Det dur ikke hvis det bare er folk fra Aalborg og omegn - hvad siger jer der bor længere sydpå?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-05 13:43 
Jeg siger, at pengene nok ikke rækker til det før Januar :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 31/10-05 08:54 
Samme her...
TLTLSkrevet 31/10-05 13:57 
En idé: Lig bestemte datoer langt ud i fremtiden, så folk kan planlægge efter det...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
JimPPJimPPSkrevet 31/10-05 19:12 
Mth.transport og bropriser mm.

Hvis nu jeg skulle tage turen til Silkeborg, ville det være 261 km. Jeg kører ca. 15-16 km/l hvis jeg ikke giver den gas ;) men rundt regnet vil det kræve en 18 liter 95, ca. pris 9,50 altså en 170 kroner (340 tur-retur) dertil kommer bro afgiften.

Hvis jeg nu var så heldig at jeg kunne fylde min bil op med tre andre københavnere, ville udgiften være små 200 pr. næse. Det er da ikke en "bondegård" for en begivenhed der sker to gang årligt.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SumezSumezSkrevet 31/10-05 21:56 
Nej, det ville være overkommeligt, men nu har du jo heller ikke været der med det tilbud til nogen af de andre træf. :) Jeg ville selvfølgelig være med på den.

Som TL siger, er det en god idé at fastsætte en dato længere ude i fremtiden så folk kan forberede sig og reservere datoen. Det er også det vi plejer at gøre, så med mindre der er stor opbakning omkring et træf før jul..?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JimPPJimPPSkrevet 01/11-05 11:31 
Det er også første gang jeg har bil imens der har været træf :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
The DaneThe DaneSkrevet 01/11-05 14:10 
Forhåbentlig en dato, som jeg husker på denne gang :D
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 01/11-05 14:14 
Fremover sender jeg dig en reminder-mail hver time ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 03/11-05 08:56 
Ja, en form for påmindelse et par dage forinden vil da altid være godt :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Alf81Alf81Skrevet 04/01-06 12:24 
Så er det blevet januar! Konsoltræf lyder rart på denne tid af året :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 04/01-06 17:48 
Og hvis nogen mener, de kan få adgang til brugbare lokaler på Sjælland/København, må de stadig meget gerne kontakte mig, så skal jeg nok tage en eller anden form for ansvar. :)

Og hvis/når det ikke sker, vil jeg læne mig tilbage og formode at jyderne får stablet noget på benene igen. ;) Så håber jeg stadig at Jmog er i stand til at køre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 04/01-06 21:33 
Ang. lokaler, hvad må det max koste per person?
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 04/01-06 22:16 
Vi skal holde os på de 50 kroner per person inklusive alt. Det må være op til den respektive ansvarlige at vurdere, hvad der skal bruges på hvad. Det vil være svært for os at sige på forhånd hvor mange mennesker der vil dukke op.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 05/01-06 04:11 
- men det er normalt mellem 20 og 30. Så vidt jeg erindrer, kunne vi dog nemt komme op over 30 de sidste par gange?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 10/01-06 13:23 
Jeg vil ihvertfald i år med al min vold og magt se om jeg kan komme - så længe det passer med skemaet, og stedet :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/01-06 17:14 
Jeg vil faktisk også bestræbe mig på at vise ansigt for første gang! Har lige sagt nej til at tage til Irak her til februar så tiden er pludselig blevet svær at fylde ud..
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
fumfumSkrevet 10/01-06 17:46 
Det var da også et mærkeligt sted at tage på skiferie.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
MusicManMusicManSkrevet 13/01-06 16:19, rettet 13/01-06 16:19 
Er der nogle nyheder ang. sted og dato på et træf? Glæder mig til et nyt af slagsen! :)
KeenKeenSkrevet 13/01-06 18:38 
samme her! men håber dog det bliver i feb.
WehnerWehnerSkrevet 03/02-06 23:43 
Ellers ville et træf i Århus eller måske endda de fremragende Silkeborg-lokaler bestemt heller ikke være af vejen (nu har vi jo fundet den grill i Silkeborg, der serverer andet end kylling).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 03/02-06 23:53 
Ja, er der overhovedet nogen der forsker i dette efterhånden eftertragtede konsol-træf?
Ting om dét og pis.
PlaykidPlaykidSkrevet 03/02-06 23:53 
Man skulle ikke mene et træf i den nærmere fremtid ville skade noget. Heller ikke i Jylland, rejser er sjove :)
Spiller nu: Halo 3
FizbanFizbanSkrevet 04/02-06 10:03 
Silkeborg kan altid ordnes, det er ikke noget problem.
Tror dog stadig at er håbes på noget i københavn =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 04/02-06 10:19 
Nu giver håb desværre bare ikke noget træf.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 04/02-06 11:27 
Som tidligere nævnt, så er et træf i Århus meget nemt at arrangere. Jeg kan booke lokalet som jeg vil, efter som det mere eller mindre er mig der står for den slags mht. til det lokale.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/02-06 12:43 
Er der da nogle der arbejder konkret på at finde lokaler på sjælland?
Jeg ser gerne et træf i den nærmeste fremtid, og så det sådan set ligegyldigt hvor. Jyderne står jo desuden nærmest i kø for at lægge lokaler til ;)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 04/02-06 13:49 
Cronoss>
Som tidligere nævnt, så er et træf i Århus meget nemt at arrangere.

Af ren nygerrighed, hvor ligger lokalerne henne af?
Ting om dét og pis.
ChronoChronoSkrevet 04/02-06 14:28 
Aalborg er også stadig en mulighed :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 04/02-06 14:35 
Jeg ser ikke Aalborg som noget særlig smart alternativ til Århus/Silkeborg, da det vil give en masse mennesker ekstra transport.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 04/02-06 14:52 
Hvad med at ligge det på fyn, jeg bor selv i Odense og er på udkig efter nogle lokaler, men hvor stort skal det være sådan cirka og hvad elleres skal det indholde?.
I love monster land
KeenKeenSkrevet 04/02-06 15:21 
Jeg er enig, også selv om der er flest "konsolnørder" på sjælland og i Jylland, vil et træf på fyn vel dele rejseomkostningerne ud over flere personer, så det bliver knapt så dyrt som normalt for sjællænderene hvis træffet blev holdt i jylland eller omvendt...
112 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig