X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Webshops med gratis levering


Svar
lkzlkzSkrevet 31/05-05 18:17 
Inden for kategorierne: CD/DVD/Spil

www.blahdvd.com
www.play.com
www.cdwow.com
www.thehut.com
www.cdjungle.com
www.loaded247.com

Kender I andre?
McLovin
QQSkrevet 31/05-05 18:35, rettet 31/05-05 21:23 
Hedder det ikke www.cd-wow.com?

God idé til tråd! Men kan vi ikke også lige skrive vores erfaringer med told m.m. hos de forskellige sites?

Jeg ved i hvert fald at risikoen for told hos Play.com er stor, og at CD-WOW modsat er meget toldfri-sikker...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DavaliDavaliSkrevet 31/05-05 18:46 
Selvfølelig er CD-WOW toldfri-sikker når spillene bliver sent fra forskellige steder i Europa.
WehnerWehnerSkrevet 31/05-05 19:42 
Nintendo64>
Jeg ved i hvert fald at risikoen for told hos Play.com er stor

Er det her det helt nye hit, hvad angår urban legends? Ja, det kan åbenbart ske, men det må være meget sjældent. Jeg har selv bestilt mange forskellige ting derfra uden een eneste toldregning.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
QQSkrevet 31/05-05 19:53 
Wehner>
Er det her det helt nye hit, hvad angår urban legends?

Tjaeh... Har bare selv fået taget told begge de gange jeg fik noget derfra, såeh...
Købte f.eks. en Tarantino Box for 160.- og måtte lægge 100.- til i told... Måske er det bare mig der er uheldig...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BlossomBlossomSkrevet 31/05-05 19:56 
Play.com betaler toldudgift for at få varerne fra Jersey ind i EU, og det står oftest også på forsendelsen, men postdanmark kan ikke altid finde ud af det..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
WonderboyWonderboySkrevet 31/05-05 20:07 
Hej er det alt på play.com som har har fri forsendelse som fek.s bøger og hvordan betaler man.
I love monster land
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 31/05-05 20:09 
Nintendo64>
Hedder det ikke www.cd-wow.com ?



De ejer også cdwow.com så det gør ingen forskel
I win, you loose
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 31/05-05 20:12 
Wonderboy>
Hej er det alt på play.com som har har fri forsendelse som fek.s bøger og hvordan betaler man.

Der er gratis levering på alle varer fra play.com og du betaler med VISA, visa electron, master card, maestro, delta, switch og solo (du kan bare kigge i bunden af play.com forsiden)
I win, you loose
IqonIqonSkrevet 31/05-05 21:32 
www.dvdboxoffice.com har også gratis forsendelse. Det samme har www.dvdsoon.com. Førstnævnte sender gennem et EU-land (i hvert fald alle de gange jeg har handlet hos dem - med undtagelse af én gang for 1½ år siden), så ingen told der.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NaieraNaieraSkrevet 31/05-05 21:53 
DVD Box Office dur i praksis næsten kun, når man forudbestiller. De NÆGTER at fortælle om lagerstatus, så man ved ikke om der går 6 dage, 6 uger eller 6 måneder før man får sine ting.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IqonIqonSkrevet 31/05-05 22:02 
Jep, det var måske en ret god tilføjelse... nu har jeg ikke handlet så meget hos Dvdsoon, men det samme skulle vist kunne siges om dem: De er ikke de hurtigste til at sende varer afsted, og man skal vist selv holde øje med, om en evt. bestilt vare lige pludselig ikke er "in stock" mere, selv om man har bestilt den for længst.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig