X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Planescape Torment


Svar Sortering
DarkenDarkenSkrevet 06/03-13 22:09 
Nice!, har skrevet mig op til 35$ så jeg også får OST. Synes Mark Morgan laver god musik,
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
The DaneThe DaneSkrevet 06/03-13 22:07, rettet 06/03-13 22:08 
Ja, 6 timer på at nå deres mål er ganske godt klaret. Hvilket vel også viser hvor mange der gerne vil have den slags rpg spil igen :).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
jaesjaesSkrevet 06/03-13 16:40, rettet 06/03-13 16:44 
Fortsættelsen er nu på Kickstarter. De har fået ca. $100.000 bare den tid jeg har brugt med skimme sitet og videoen, samt skrive dette indlæg, så de skal nok nå det :)
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera

Jeg er vild med deres art-work, som skriger alt andet end generisk, vestlig Middelalder-RPG. TAK!!
Planescape Torment

EDIT: Og nu virkede mit indlæg mere eller mindre som et rip-off af Sumez indlæg - det var tilfældigt :P
SumezSumezSkrevet 16/01-13 09:50 
In terms of role-playing mechanics, we won’t be attempting to literally translate the Numenera tabletop system into electronic form. However, its gameplay mechanics are very solid and include several components that will lend themselves to great (and innovative) cRPG gameplay.

TAK!

Hvis der var noget der fik mig til at tage stærkt afstand fra vestlige RPG'er i midt- til slut-halvfemserne, var det da godt nok deres pinligt forkvaklede forsøg på at efterligne terningekast i et computersystem, der er bygget til væsentlig mere logiske udregninger. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 15/01-13 23:21 
Det bliver jo ikke et rigtigt Torment uden Chris Avellone, men med det hold burde det nok blive værd at spille alligevel.
jaesjaesSkrevet 14/01-13 16:18 
inXile har annonceret en slags fortsættelse til PS (nyt univers og historie). Flere af de originale udviklere er med, dog ikke Chris Avellone.

http://www.rockpapershotgun.com/2013/01/09/planescape-torment-sequel/
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/09-10 09:36 
Jeg forstod på en bekendt i går at spillet var spottet til 100 i Fona og 130 hos Köölshop...
SumezSumezSkrevet 30/09-10 08:34, rettet 30/09-10 09:41 
De plejer vist at have det til cirka samme pris på diverse kanal-ø-butikker, hvis man gerne vil have et fysisk eksemplar, men synes ikke lige jeg kan finde det lige nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 29/09-10 21:53, rettet 29/09-10 22:00 
Så røg det på Good old Games til $10:
http://www.gog.com/en/gamecard/planescape_torment

EDIT: Der findes en patch (vist lavet af fans), som giver mulighed for at spille i højere opløsninger, end da spillet udkom, men jeg ved ikke, om den virker med GoG-versionen.
DarkenDarkenSkrevet 19/05-05 18:57 
prøv at hører powerplay, det er tusinde milliarder år siden jeg var der sidst men de havde nogle ret niftige brugte pc titler (sådan jeg fik en ny kopi af lol3 efter den ene disc sprang i drevet)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 19/05-05 13:33 
Jeg har også noget mere tiltro til ebay end til qxl i øvrigt. Har aldrig haft problemer gennem ebay, og har handlet der en del.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 19/05-05 13:30, rettet 19/05-05 13:30 
Det er jeres tab. Der er ingen grund til at være bange, hvis man bruger hovedet bare en lille smule.
KeenKeenSkrevet 19/05-05 10:22 
Jeg har heller ikke så meget tiltro til at bruge Ebay endnu, jeg har først lige samlet mod nok til at bruge Qxl ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/05-05 10:13 
CutePuppy>
Jeg havde faktisk spillet... dog ikke i kasse med manual... men alle cd'er osv... tror faktisk at jeg smed den ud ;)

BLASFEMI! ;)

Kan godt være det bare er mig der er over nervøs, men jeg har mindre tiltro til ebays handlene end jeg har til QXL (det vil sige en meget lille tiltro).

Det ligner ikke en original version af spillet ham gutten sælger - men noget promo/lite agtigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
fumfumSkrevet 19/05-05 10:01 
Der er da mange på ebay ser det ud til

En ebay ting
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
CutePuppyCutePuppySkrevet 19/05-05 09:44 
Jeg havde faktisk spillet... dog ikke i kasse med manual... men alle cd'er osv... tror faktisk at jeg smed den ud ;)
//Cutepuppy
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/05-05 08:23 
Leder vi da ikke alle efter Planescape Torment, med kasse og manual i god stand ;)

Spillet har stået længe på min ønskeliste (mere end et år), så jeg tror desværre det er så godt som umuligt at opdrive. Men man kan jo altid være heldig!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KeenKeenSkrevet 18/05-05 23:21, rettet 18/05-05 23:36 
Jeg har en ven der leder efter denne titel, spillet skal være i god stand og være komplet...

Er der nogle der ligger inde med spillet? eller måske ved hvor det kan købes?

På forhånd tak...

Edit: Ved nærmere eftertanke kunne jeg da også bruge et eksemplar ;)

Planescape Torment
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig