X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo på E3


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 12:35 
I denne tråd kan diskuteres alt om alle Nintendo-relaterede afsløringer i løbet af E3, så vi slipper for en separat tråd til hvert eneste spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
ZaPeZaPeSkrevet 18/05-05 22:13 
Er der nogle af jer, der tror bare en lille smule på, at det helt store (muligvis kontrolleren) bliver afsløret i morgen, d. 19?
Det kunne være fedt nok, hvis Nintendo havde valgt at narre en masse først for derefter at komme med det rigtige produkt - det revolutionerende. Jeg tror bare ikke på det.
seebergseebergSkrevet 18/05-05 22:53, rettet 18/05-05 22:53 
Jeg er overbevist! Efter at have fulgt med på diverse forums. Hele puslespillet passer sammen!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RuneSPRuneSPSkrevet 18/05-05 23:40, rettet 18/05-05 23:44 
I så fald bliver jeg i hvert fald godt og grundigt overrasket :) Det er ikke Nintendo's stil :P

Men her er det sidste nye fra "Aries" (eller... Reggie.. :)?)

I hear everyone is talking about www.nintendoon.com. All that I can say for now is that there is truth to it. I cant say much more or somethings might be ruined. I will be heading to e3 in half an hour and remember tommorow is going to be a crazy day I assure you. Tomorrow will prove that I am real and then I can let you guys know who I am.

Må nu sige at HVIS det passer (og at det er SÅ stort som det bliver gjort til), så er det en mindre geni-streg fra Nintendo.
JoachimMAJoachimMASkrevet 19/05-05 02:00, rettet 19/05-05 02:03 
Var det ikke også noget med at Saddam Hussein angiveligt havde købt en masse playstation 2, så han kunne bruge det til meget avanceret missilstyring? At sådanne nyheder kan komme ud til forbrugeren og publiceres af seriøse aviser er for mig en gåde...

mht. til imorgen så tvivler jeg altså stærkt på disse konspirationsteorier. Alle kan vel huske den såkaldte "MEGATON" som viste sig at være røv og nøgler på den dårlige måde? Hvis der nu endelig skulle være noget imorgen, vil jeg istedet blive positivt overrasket, og det er jo altid rart
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
HankyHankySkrevet 19/05-05 07:31 
Og vi fortsætter hvor vi slap..

"At the fake Nintendo ON video, when the timer hits 3:14, you see this:
Nintendo Revolution Day - 512.000.000

Now, bear with me:
512.000.000 : 1000 = 512.000 (Millisec. -> Sec.)
512.000 : 60 = 8533,3 (Sec. -> Min.)
8533,3 : 60 = 142,2 (Min. -> Hours.)
142,2 : 24 = 5,9 (Hours -> Days)

So there we have 6 days and May 13 (the day this video was leaked) + 6 days = May 19

May 19. Again. Coincidence? Suuuure..."
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 19/05-05 07:48 
Og GameSpot har en stream med "A Man Called Reggie" i dag klokken 12 amerikansk tid (kl 21 i aften?) - hvad mon han nu vil fortælle?

Hvis "Create Games" i den "falske" Nintendo On film skal tages så bogstaveligt at alle får mulighed for at lave spil til Revolution bliver det en større revolution end en speciel kontroller eller et vr-headset nogensinde vil være.

Hvis Nintendo giver deres dev-kits væk gratis sådan at indie-scenen kan lave spil til maskinen, så får Revolution uden tvivl næste generations bedste spil. Og den får MANGE spil. Det kunne være stort. Med et har Nintendo fået spiludviklingen tilbage i garagen, og originaliteten vil blomstre igen :)

Men det er nok for meget at håbe på...

Ved siden af rygterne, så ser Nintendos Odama til GameCube rigtigt sjovt ud:
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4992
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 19/05-05 09:03, rettet 19/05-05 09:22 
Flere konspirationsteorier;
http://www.nsmadhouse.com/ps/conspiracy/nintendoon.htm

Aeris' beskeder:
http://www.nsmadhouse.com/ps/conspiracy/blogsummary.html

Det hele passer SÅ godt sammen.
At både GameCuben og den fremviste Revolution vil kunne bruges sammen med ON. Alt hvad de viser i filmen giver mening til sidst, da de viser som animation at GameCuben .. og en kasse med et '?' på kan slåes til hjernen. På daværende tidspunkt har de ikke haft den fremviste Revolution-prototype klar.

Desuden har et fra første gang jeg så filmen, undret mig, hvordan "vedkommende" har kunne have haft fuldt adgang til Peache's slot, til hans renderer osv. - OG 6 min. custome-animations film er meget for en enkelt person at lave. Bare 30 sek's animationsfilm tager LANG tid at producere.

Hypen driver mig.
Jeg håber vitterligt, at bare noget af det kan passe ind i den sande ting..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/05-05 10:03 
Nu får du sgu også mig op at køre! :-)

Men bare det ikke bliver MEGATON 2.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SonicSonicSkrevet 19/05-05 12:09 
Må erkende at jeg også er ret meget oppe at køre på hype-vognen :) Det bliver spændende at se hvad der sker idag, hvis overhovedet noget :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
psychomantispsychomantisSkrevet 19/05-05 12:59, rettet 19/05-05 13:00 
Dette videoklip skulle efter sigende være vist på nintendo.com inden pressekonferencen....
Det er da lidt weird. Sjovt som nettet er eksploderet med konspirationsteorier omkring nintendos næste konsol. Man forventer næsten enten en revolution eller at det hele falder til jorden med et kæmpe brag.

Link...
solid snakesolid snakeSkrevet 19/05-05 13:37 
Jeg har lige læst i Ekstra Bladet at den nye Nintendo dog kun et rygte....
at den nye Nintendo skulle kunne afspille alle spil Nintendo har lavet i sin tid. Det vil sige Nes,Snes N64,Gc det kunne være vildt hvis det var rigtigt..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DommergaardDommergaardSkrevet 19/05-05 13:47 
Man skal sgu ikke stole på Ekstra Bladet! Jeg er med på alt det hype der nu! :)
psychomantispsychomantisSkrevet 19/05-05 13:53 
solid snake>
at den nye Nintendo skulle kunne afspille alle spil Nintendo har lavet i sin tid. Det vil sige Nes,Snes N64,Gc det kunne være vildt hvis det var rigtigt..

Det er ikke noget rygte, se tidligere indlæg i tråden.
KeenKeenSkrevet 19/05-05 13:54, rettet 19/05-05 13:58 
Den kan spille de gamle spil, de vil kunne downloades

Der er vist nogen det ikke har set presseconferencer ;)
psychomantispsychomantisSkrevet 19/05-05 14:10, rettet 19/05-05 14:11 
Haha, jeg begynder at finde dette "puzzle game" som Iwata udtrykte det, sjovt. Det er næsten synd for dem hvis det hele ender som en fis i en hornlygte. Men check lige datoen og tiden på nedestående billede, som er fra Nintendogs præsentationen til konferencen.

EDIT: Nintendo har en præsentation idag kl. 10 am LA tid.

Link...
HankyHankySkrevet 19/05-05 14:14, rettet 19/05-05 14:25 
psychomantis>
Dette videoklip skulle efter sigende være vist på nintendo.com inden pressekonferencen....

Der var 2 mere.. har dem liggende på min computer, men har ikke lige mulighed for at smide dem op.

Anyhow; http://www.gamerah.com/media/e3/Rev-On-E3.wmv
- Det er vist første gang vi ser Revolution i 3D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
psychomantispsychomantisSkrevet 19/05-05 14:16 
En lille en mere: Reginald Fils-Aime er efter sigende født 25/3 1961, dvs. han er vædder = aries...
SonicSonicSkrevet 19/05-05 14:23 
psychomantis>
EDIT: Nintendo har en præsentation idag kl. 10 am LA tid.

Hvad tid er det i dansk tid, og hvor kan man se det? :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 19/05-05 14:25 
Kl.20.00 .. og du kan se det live fra GameSpot, hvis du vel og mærket har Complete ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
psychomantispsychomantisSkrevet 19/05-05 14:26 
kl.19 dansk tid, og jeg kan se IGN insider kører med en Nintendo ting live på det tidspunkt.
HankyHankySkrevet 19/05-05 14:28 
Altså .. lige nu er kl.06.28 i L.A. - Dansk tid vel og mærket.
Den bliver vist 12.00PM - Det giver mig en ide om 6 ½ time fra nu af - ergo 20.00
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
psychomantispsychomantisSkrevet 19/05-05 14:34, rettet 19/05-05 14:37 
De andre ting har været vist med 9 timers tidsforskel. Og ifølge ign er det kl. 10 am og ikke 12 pm. Din udregning giver iøvrigt ikke mening selvom der skulle være 8 timers forskel...

Klokken i Californien
SonicSonicSkrevet 19/05-05 14:38 
Ok, godt man har Gamespot Complete så :D
Bliver spændende om der sker noget, selvom alt nærmest peger i den retning (alle de hints der er smidt op rundt omkring).
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 19/05-05 14:46, rettet 19/05-05 14:49 
psychomantis>
Din udregning giver iøvrigt ikke mening selvom der skulle være 8 timers forskel...

For USA & Canada - UTC/GMT -7 hours
Skift til -7 Hours i dit Windows or whatever, jeg har brugt
et tidsudregningsprogram i min telefon, der også siger at kl. er 06.46 i L.A. præcis. - Altså 8 timers forskel fra -7 til +1 herhjemme.

At du så ikke kan se, at der er lidt over 5 timer til det starter, og man så dermed ligger 5 timer til den danske tid, giver kl. 20.00, kan ikke være mit problem.

Iøvrigt så;
12pm - "A Man Called Reggie"
Jak X, Ratchet: Deadlocked,
& Our Favorite Nintendo VIP
- GameSpot
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 19/05-05 14:51 
Hanky>
For USA & Canada - UTC/GMT -7 hours

L.A er pacific time dvs. GMT-8. Danmark er GMT+1... så 9 timers forskel.
HankyHankySkrevet 19/05-05 14:53 
Nej;

Los Angeles:
Standard time zone: UTC/GMT -8 hours
Daylight saving time: +1 hour
Current time zone offset: UTC/GMT -7 hours
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 19/05-05 14:56 
Vi kører også på sommertid herhjemme nu... så stadig 9 timer.

Kig også her :

http://www.worldtimeserver.com/current_time_in_US-CA.aspx

9 timers forskel... hvor svært er det lige ? :)
HankyHankySkrevet 19/05-05 14:59 
Bahh.. I quit, I QUIT!

Nå, men så passer det med kl.21.00 som Chrono så venligt skrev tidligere i tråden :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 19/05-05 15:01 
he he he :)
ZaPeZaPeSkrevet 19/05-05 15:06 
Med alle de hints, der peger hen i mod, at Revolution virkelig bliver speciel, kan jeg næsten ikke tillade mig ikke at tro på det :)
Jeg vil sige, at muligheden er der, men jeg vil ikke regne med noget, for så risikerer jeg bare at blive skuffet.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/05-05 15:18 
WOW, nu er jeg ikke med, var den film med hjelmen i 3d ægte? Bliver Revolution med HJELM?? argh!
soon the world will be one big computer
HankyHankySkrevet 19/05-05 15:24, rettet 19/05-05 15:32 
Vi fortsætter...

http://www.gamerah.com/img/upl/fbffb1af_on1.jpg
http://www.gamerah.com/img/upl/952f189f_on2.jpg
http://www.gamerah.com/img/upl/18e9c789_on3.jpg

Enten er der nogen som virkelig morer sig på vores bekostninger, eller også ér det Nintendos fremtidsplaner...
Argh.. jeg kan ikke vente til kl.21.00

*EDIT* Flere endnu.

http://i6.photobucket.com/albums/y244/moonhangover/Nintendo_On-06.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y244/moonhangover/Nintendo_On-05.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y244/moonhangover/Nintendo_On-02.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y244/moonhangover/e3-2005-floor-sneaks-20050516093006568.jpg
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/05-05 15:30 
Ahh, jeg ser... Uhh, det bilver spændene! Dette er da den mest spændene e3 i mange år!
soon the world will be one big computer
AmbyAmbySkrevet 19/05-05 15:32 
Nintendo er gået fra at være det mest fesne i år til et PR stunt af dimensioner. Jeg har også svært ved at vente til klokken 21 (Er man nu sikker på det er det rigtige tidspunkt?) :)

I want the truth!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ZaPeZaPeSkrevet 19/05-05 15:39, rettet 19/05-05 15:40 
I filmen ser man en DVD blive kommet i hjelmen. Så tælles der op til 30, og så bliver filmen taget ud igen. Hvad betyder det?
Jeg læste mig til, at det højst sandsynligt var loading-tiden, der blev vist på den måde - men hvor vigtigt er det for os at vide, at den er 30 sekunder om at loade en DVD?
Første gang jeg så filmen, så jeg det som om, at man kunne se en film på 30 sek. og så gå videre til den næste - og så langt fremme er vi ikke - og mon vi overhovedet kommer dér til? :)
Anden gang jeg så den - efter at have hørt rygterne - så jeg det som om, at filmen blev gemt på en hardisk i hjelmen, så man senere kunne se den. Vil i mene, det er usandsynligt, og har i andre bud?
HankyHankySkrevet 19/05-05 15:41, rettet 19/05-05 15:51 
Og jeg har lige opdaget endnu en detalje i NintendoON filmen..
Spol ind i den til 5:31.
Disc-reflektionen ligner Nintendo Revolution maskinen..

*EDIT* 4:52 i filmen.
Feel Games. Det statement har de brugt de seneste dage...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ZaPeZaPeSkrevet 19/05-05 15:44 
Ja, er det bare helt tilfældigt, at sådanne "ledetråde" kan findes i en sådan film, eller bliver Revolution mere end almindelig interessant :)
BeanoBeanoSkrevet 19/05-05 15:53 
Jeg kan sku' ikke se nogle reflektioner - Hanky, du har fået burn-in på dine øjne af at se på Revolution billeder for meget :)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/05-05 15:59 
Jeg har også hele tiden set filmen som meget mere end nogle "knægtes" arbejde. Det er det simpelthen for proffesionelt lavet til at være! Jeg er sikker på at nintendo står bag!
soon the world will be one big computer
psychomantispsychomantisSkrevet 19/05-05 16:01 
Hanky>
Altså .. lige nu er kl.06.28 i L.A. - Dansk tid vel og mærket.
Den bliver vist 12.00PM - Det giver mig en ide om 6 ½ time fra nu af - ergo 20.00

Skrev du klokken 14.28 (dansk tid...)

Hanky>
psychomantis>
Din udregning giver iøvrigt ikke mening selvom der skulle være 8 timers forskel...

At du så ikke kan se, at der er lidt over 5 timer til det starter, og man så dermed ligger 5 timer til den danske tid, giver kl. 20.00, kan ikke være mit problem.

Udover det med, at der er 9 timers forskel og ikke 8 (som vist er uddebatteret, selvom din mobil fortæller dig noget andet), så kan du godt se din første udregning ikke holder ikke også?

Men ikke mere fra mig om det :-)
HankyHankySkrevet 19/05-05 16:02 
Hvorfor skal det nu tages op, når jeg har indrømmet min fejl tidligere..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BlossomBlossomSkrevet 19/05-05 16:05 
Jeg forstår jer simpelthen ikke.

I kører jer selv fuldstændig op på et plan hvor I umuligt vil kunne andet end at komme skuffede ned fra igen.

Jeg synes selvfølgelig også det ville være fedt hvis Nintendo kom - så - og sejrede.. Smadrede Ps3 og XBOX360 tilbage til oldtiden , men jeg tror ikke alt det her er meget andet end en masse dygtige folk der sidder og tager pis på os alle.

Fedt hvis I har ret... Men jeg vil ikke have mine forventninger på et plan hvor chancen for at de bliver indfriet er så lille..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HankyHankySkrevet 19/05-05 16:13 
Altså, jeg har det sådan lidt at hvis Nintendo vil fortsætte blandt de andre drenge, skal de virkeligt komme op med noget nyt og revolutionerende. Især efter de har sagt, at den kun vil blive 2-3 gange så kraftig som deres forrige, imodsætning til de andre.

Så det er nu det skal være. Briste eller ej, så håber jeg meget på at se noget lignende. Bliver det ikke til det, ja - så er jeg skuffet og vil have lov til at være det. Og så springer jeg let og elegant uden om Nintendos næste maskine, og køber migselv en Xbox360 eller en PS3.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 19/05-05 16:14 
Jeg er mere nervøs for at Hanky's hoved eksploderer hvis Reggie kommer med en "teaser"-udtalelse som er i videoen også - uden at fortælle eller afvise noget :)
HankyHankySkrevet 19/05-05 16:39 
Ja, det er lige før ;-P

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7826
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 19/05-05 16:47 
*shiver* :D

Det der bliver vist i den "mock-up" video kunne da ellers også være, at nintendos revolution spil (der jo efter sigende kommer på 12cm discs) bliver pakket ned på en harddisk i løbet af 30 sekunder, hvorefter der ingen loadetider vil være mere?! Just some thoughts :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoChronoSkrevet 19/05-05 16:54 
Prøv at hente Opening Theme fra Smash Bros 3 herfra:
http://www.smashbrothersonline.com

Det er lydsporet fra Nintendo On videoen. Nu skal klokken bare blive 21 så vi kan få afsløret det her!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 19/05-05 16:58, rettet 19/05-05 17:06 
Yes!

*edit*

Her er et muligt kommende Mario-spil til Revolution:
http://web.tiscali.it/playit/download/mariouniv.mpeg

Bid mærke i måden han tager til i løb.. det er samme måde
man ser i slutningen af NintendoOn filmen ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 19/05-05 17:05 
Mere guf til det granskende folk :)
http://forums.g4tv.com/messageview.cfm?catid=8&threadid=403760
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ZaPeZaPeSkrevet 19/05-05 17:07 
Er Gamesport Complete den eneste måde, man kan følge med på kl 21?

Hvis det er, kan i så ikke (hvis i får en lille smule tid) holde os andre opdaterede.
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig