X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Firefox og netbank (BG Bank)

Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 16/05-05 07:54 
jeg har store problemer at logge på netbank, er der nogen der har prøvet dette og kommet fordi de problemer ved en bestemt opdatering af firefox

når jeg forsøger at logge på via en safekay fil springer lige meget hvor jeg forsøger at komme hen til den rette menu altid til en actice card log on menu.

jeg har prøvet via kundesupport at blive guidet skærm for skærm men efter 2 menuer så passer det ikke længere men hvad der burde blive vist.

nogen der kan hjælpe?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/05-05 09:55 
Jeg har samme problem med Danske Netbank. Jeg opgivet at prøve at løse problemet og bruger bare IE når jeg skal på netbank...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JAAJAASkrevet 16/05-05 12:09 
Der er efterhånden adskillige steder, hvor jeg er nødt til at bruge IE. Ikke noget stort problem, men det er da lidt irriterende.
NaieraNaieraSkrevet 16/05-05 12:15, rettet 16/05-05 12:29 
Det er heldigvis kun når jeg skal bruge netbank, at jeg skal have IE frem...

Men nu er det jo ikke Firefox der har et problem. Det er netbankerne (og de andre sider der ikke vises/fungerer ordentligt i Firefox) der er dovne og tilpasser sig IE, i stedet for W3C standarderne, som Firefox jo lissom følger...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
Zzap!Zzap!Skrevet 16/05-05 13:03 
Husk bare på at hvis en webside opfører sig korrekt i IE, men ikke i FF så er det 99,99% sikkert at den forbryder sig mod de af W3 kommissionen nedsatte standarder og derved undergraver nettet som kohærent helhed.
Skam jer Danske Bank, BG og og hvad I ellers hedder!
End of rant.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 16/05-05 13:42 
Ikke at jeg ynder at rose banker, men Jyske Bank fortjener det her. Nu har jeg brugt deres netbank i adskillige år - på Amigaen, Mac'en, Firefox, IE og alle mulige andre browsere og det hele virker. Som det bliver sagt er det bare et spørgsmål om at lave tingene efter standarderne. Det kan sagtens lade sig gøre (i et vist omfang, i hvert fald ;)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 16/05-05 15:38 
Nu har jeg ikke samme netbank som dig, Darklynoon, men min virkede ikke i Firefox, før jeg opdaterede min Windows service pak til den nyeste. Er din den nyeste?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig