X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2005 - Opsamling


Svar
HeroldHeroldSkrevet 12/05-05 14:13 
Så er det lige om hjørnet, og jeg synes der manglede et emne, hvor vi samlede op på nye artikler og info fra selve messen om de nye maskiner, nye spil osv.

Det jeg primært gerne vil have at folk bidrager med, er artikler skrevet på førstehånd fra messen - og ikke fra de sites, som bare snylter på Gamespot, IGN og andre sites.

Jeg smider selv nogle updates når vi har de f... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
119 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
JAAJAASkrevet 17/05-05 02:28 
Killzone 2 (PS3)

KZ2
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 02:32, rettet 17/05-05 02:33 
Jeg synes også at den er rigtig, rigtig flot på alle måder.
Den ser funktionel ud, uden bare at være en kasse og så er den mikrolille.
Jeg kan i hvert fald bedre lide den end nogen af apples "retro" minimalistiske 2001 designs.
Det eneste jeg er lidt reserveret over for, er Spiderman fonden...

Hanky>
Hvem har sagt den blev billigt?
De bliver nødt til at sælge den til en konkurrence dygtig pris selvfølgelig? SACD afspillere ligger i 10000 klassen, men det kan ændre sig når PS3 launcer til 3000kr. - max 4000kr.
Born to kill space
JAAJAASkrevet 17/05-05 02:35 
Flere PS3 funktioner:

Tja
HankyHankySkrevet 17/05-05 02:37 
Ja, sikke alle de ting den kan :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
IqonIqonSkrevet 17/05-05 02:51 
Nu spørger jeg sikkert dumt: Hvad i al verden er SACD? :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
jaesjaesSkrevet 17/05-05 02:51 
Hanky>
De 2,18 Teraflops er _meget_ imponerende!
Gad vide hvilken smag Microsoft sidder med i munden lige nu...

jaes>
Nu kommer PS3 jo også senere :) 2006 er bekræftet, men ingen dato.

Det er offentliggjort, at den kommer til foråret (ikke i hvilke regioner, men USA skulle være sikker) - så ja, MS må ryste lidt :)
HankyHankySkrevet 17/05-05 02:55 
Iqon> http://www.superaudio-cd.com/technology_explained/sacd_in_plain_english/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 02:59, rettet 17/05-05 03:00 
Den ser neutralt set bedre ud end 360.
E3 2005 - OpsamlingE3 2005 - Opsamling
E3 2005 - Opsamling
Born to kill space
kingsizekingsizeSkrevet 17/05-05 03:01 
Zzap!>
Den ser neutralt set bedre ud end 360.

Det kan man ikke sige!
der er intet neutralt over den udtalelse. ;p
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HankyHankySkrevet 17/05-05 03:02 
Lige mine ord ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
kingsizekingsizeSkrevet 17/05-05 03:05 
Men personligt synes jeg faktisk de begge er pæne, men jeg tror ikke jeg kan sige hvilken der er pænest før jeg har set dem up close!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 03:12 
kingsize>
Zzap!>
Den ser neutralt set bedre ud end 360.

Det kan man ikke sige!

Jeg sagde det jo heller ikke, jeg skrev det.
Og hvorfor kan jeg ikke sige det?
Som mennesker må der være visse ting vi kan blive enige om er kønne og andre mindre kønne.
En bavianrøv er f.eks. ikke pæn for andre end bavianer, men de fleste vel kan blive enige om at visse kvinders ditto er særdeles pæn?
På samme måde, dog selvfølgelig ikke i helt så udtalt grad, med de to konsoldesigns.
Den ene er stilforvirring og grimme farver, mens den anden er en blid harmoni af kurver og kanter, uden forstyrrende elementer.
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 17/05-05 03:16 
Fordi din mening er subjektiv, ikke neutral, og nej, folk er ikke nødvendigvis enig i at PS3 er kønnere.

Du kan ikke argumentere mod at smag er forskellig :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
quadquadSkrevet 17/05-05 03:17 
Zzap!>
"stilforvirring og grimme farver"... "blid harmoni af kurver og kanter, uden forstyrrende elementer"

Grænsen for neutralitet er herved nået Zzap, bliver det meget mindre partisk, må det vidst betegnes som spam.
kingsizekingsizeSkrevet 17/05-05 03:17, rettet 17/05-05 03:19 
ja, det er din mening. Med mindre alle (i hele verden) er enig med dig, er din udtalelse ikke korrekt!

Edit: var ikke hurtig nok!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 03:27, rettet 17/05-05 03:27 
Herold>
Fordi din mening er subjektiv, ikke neutral, og nej, folk er ikke nødvendigvis enig i at PS3 er kønnere.

Nu er begreberne "objektivitet" "subjektivitet" ikke noget der findes i min verden, da jeg ikke tror at noget sådant er bare tilnærmelsesvist muligt.

Du kan ikke argumentere mod at smag er forskellig :)

Smag er forskellig, men ikke SÅ forskellig, der er visse ting der "hardwired" i os.
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 17/05-05 03:32 
Men at du ikke tror på begreberne, betyder ikke at de ikke findes. Ikke at jeg forstår hvorfor du fraskriver dig de to begreber, for det er da noget af det mest åbenlyse og naturlige i den menneskelige natur - især subjektivitet.

I dine udsagn udstråler du klar subjektivitet. Så kan du holde dig for ørerne og råbe "LALALALA" alt det du vil. Det ændrer det ikke :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-05 04:06, rettet 17/05-05 04:09 
JAA>
Og så er der lige controlleren:

Hold da op, hvor er den grim. Endvidere ser den heller ikke særlig behagelig ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
kingsizekingsizeSkrevet 17/05-05 04:09 
enig, er det bekræftet?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
kingsizekingsizeSkrevet 17/05-05 04:12 
så er der gang i feedet på xbox.com
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/05-05 05:59 
'Spændende' PS3 controller. Det er åbenbart de grimme controlleres generation.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JAAJAASkrevet 17/05-05 06:08 
360 konferencen var ret kedelig, af og til pinlig. Det var hvad jeg fik ud af at blive oppe til kl. 6.00 :P
APHAPHSkrevet 17/05-05 06:30 
JAA>
Jeg synes den ser ud a helvede til. Det ligner en scanner.

Og så er der lige controlleren:

Lige mine ord.

Godt nok er konsoller normalt ikke nogen designmæssig åbenbaring, men dette er nok det styggest konsol/controller desing i mands minde. Her har Sony efter min mening skudt helt ved siden af.

Heldigvis ser det ud til, at indmaden er af en helt anden kvalitet. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AmbyAmbySkrevet 17/05-05 07:14, rettet 17/05-05 07:15 
Zzap!>
(SNIP)
De bliver nødt til at sælge den til en konkurrence dygtig pris selvfølgelig? SACD afspillere ligger i 10000 klassen, men det kan ændre sig når PS3 launcer til 3000kr. - max 4000kr.

SACD afspiller. 1700 kroner.

Samsund HD945 DVD afspiller
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MrCaseMrCaseSkrevet 17/05-05 08:17 
Hvorfor, Sony? ... hvorfor den controller?

Jeg har da aldrig set noget lignende. Hvordan kommer man frem til 100% at dumpe det mest solide controller-design i historien frem for en boomerang?

Tja... der er sikkert mening med galskaben, og den er givet vis fantastisk at holde om, men lad os nu se,,,
Have you considered sucking less?
JmogJmogSkrevet 17/05-05 08:19 
Paasch>
Godt nok er konsoller normalt ikke nogen designmæssig åbenbaring, men dette er nok det styggest konsol/controller desing i mands minde. Her har Sony efter min mening skudt helt ved siden af.

Controlleren sutter behåret røv, men maskinen er da væsentligt pænere end PS2.
dchangdchangSkrevet 17/05-05 09:24 
Jeg bryder mig heller ikke om maskinen, den ligner et medicinskab fra Ikea. Controlleren behøver man vel egentlig ikke udtale sig om, den ligner jo et skohorn.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 09:37 
Xbox 360 bekræftet som bagudkompatibel - nice ;)
tastasSkrevet 17/05-05 09:53, rettet 17/05-05 09:55 
Zzap!>
De bliver nødt til at sælge den til en konkurrence dygtig pris selvfølgelig? SACD afspillere ligger i 10000 klassen, men det kan ændre sig når PS3 launcer til 3000kr. - max 4000kr.

Man kan nu sagtens få fornuftige maskiner nede i 3000 klassen (Lidt lavere endd - og så er det endda en Philips eller Sony)som tager SACD.
De er selvfølgelig ikke på niveau med de dyre maskiner, men mon ikke kvaliteten er tilsvarende eller bedre end den som er i PS3.

Udover det, håber jeg i hvert fald at PS3 bliver det der skal til, for at få mere gang i SACD.

EDIT: Duh, så ikke Dark-Lights post :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 10:10 
Jeg var MEGET tæt på at købe en Denon DVD afspiller til 6500,- fordi den havde SA-CD og DVD-Audio også. Sku' glad for at jeg nøjedes med en mindre og billigere afspiller uden SA-CD ;)
KeenKeenSkrevet 17/05-05 10:37 
Beano>
Xbox 360 bekræftet som bagudkompatibel - nice ;)

Link?
HankyHankySkrevet 17/05-05 10:43 
Du kunne tage og se Microsofts presse-konference ;)
Der nævner de det, hvor jublen næsten ingen ende vil tage...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 17/05-05 10:44 
Har ikke lige set det, men det tror jeg lige jeg vil gøre så ;)
Jack_DJack_DSkrevet 17/05-05 10:52, rettet 17/05-05 10:56 
Beano>
Xbox 360 bekræftet som bagudkompatibel - nice ;)

Link tak, det jeg indtil videre har set er, at det *kun* er for udvalgte spil den bliver bagudkompatibel - selvom det lyder ret mærkeligt.
Hvis det er tilfældet lyder det som en mindre hovas og panikløsning.

sakset fra GR
"Som en af de første overraskelser blev det afsløret, at Xbox 360 rent faktisk vil være bagud-kompitabel med eksisterende Xbox spil, hvilket var en mulighed mange var meget usikre om Microsoft var i stand til at tilbyde. Men det er ikke bagud-kompitabilitet i almindelig forstand: Microsoft vil kun håndplukke de vigtigste og bedst sælgende Xbox titler og på stadig ukendt facon få dem til at køre på Xbox 360. Det bliver spændende at høre nærmere om."

Dette tyder på at den ikke blive bagudkompatibeli bred forstand.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
PlaykidPlaykidSkrevet 17/05-05 10:58 
Well, jeg synes det lyder som en fin løsning.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 11:25, rettet 17/05-05 11:51 
Jack_D>
Link tak, det jeg indtil videre har set er, at det *kun* er for udvalgte spil den bliver bagudkompatibel - selvom det lyder ret mærkeligt.
Hvis det er tilfældet lyder det som en mindre hovas og panikløsning.

Så kun overskriften på GameSpot (GR er bannet hos mig :)).

http://www.gamespot.com/news/2005/05/16/news_6124746.html

Men du har ret - det er hvad der skrives... da sygt ringe hvis det passer!
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 11:35 
Jeg tror lige jeg bringer meldingen her, for at folk kan diskutere videre på baggrund af fakta, snarere end tilfældige gisninger:

GameSpot
Along with a firm release date and price point, the other big question surrounding the 360 was backward compatibility. However, Microsoft would only say that the console will be "backward-compatible with top-selling Xbox games." This ambiguous wording could mean that Microsoft will select which titles will run on the next-gen console. However, it could also simply mean that Microsoft is merely being prudent in case some original Xbox titles don't work on the 360, as was the case with some older PlayStation 1 games and the PlayStation 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 17/05-05 11:35 
Altså, se nu pressekonferencen ;-P
Han siger i et ord; " The Xbox360 will be compatible with the current Xbox Games! - *Klappe,klappe,klappe* "
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NeonodeNeonodeSkrevet 17/05-05 11:38 
Jeg synes PS3 ligner meget en Beolab 4000 højtaler fra B&O, om de så har stjålet ideen fra en førstehjælpskasse, må jeg desværre lade ligge i det uvisse!!

*Hvordan pløjer man et billed med i sit indlæg??*
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 11:43 
Man starter med at læse faq'en.

Søg og du skal finde
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 11:46 
Herold>
Men at du ikke tror på begreberne, betyder ikke at de ikke findes. Ikke at jeg forstår hvorfor du fraskriver dig de to begreber, for det er da noget af det mest åbenlyse og naturlige i den menneskelige natur - især subjektivitet.

I dine udsagn udstråler du klar subjektivitet. Så kan du holde dig for ørerne og råbe "LALALALA" alt det du vil. Det ændrer det ikke :)

Nærmere forklaret tror jeg ikke på begrebet objektivitet, hvilket næsten gør subjektivitet til et oxymoron.

Jeg tror at der er mange ting vi deler med hinanden og med andre levende væsener, og det er her "neutral" kommer ind, men jeg tror ikke at det er muligt at se følelses uafhængigt og eksternt på noget, af den simple grund at vores tankeliv ikke er andet end følelser.

Ang. SACD; jeg har vist ikke fulgt så meget med på det sidste :), men stadig en meget nice feature at få med.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 11:47 
Hanky>
Han siger i et ord; " The Xbox360 will be compatible with the current Xbox Games! - *Klappe,klappe,klappe* "

Håber fandeme du har ret :)
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 11:48 
Den gode gamle snak om objektivitet vs. subjektivitet bedes taget op i en anden tråd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 12:08 
Hanky>
Altså, se nu pressekonferencen ;-P
Han siger i et ord; " The Xbox360 will be compatible with the current Xbox Games! - *Klappe,klappe,klappe* "

Faktisk siger han "Xbox 360 will be backwards-compatible with the top selling Xbox games."

Hvad det så dækker over...
HankyHankySkrevet 17/05-05 12:20 
Ja, okay. Det var bare hvad jeg mente at kunne huske :)
Anyway, nu er E3 Insiders hjemmeside endelig kommet op med
nyt layout, og så er den ellers i luften.

http://www.e3insider.com/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 13:39 
Nye screens fra Game Watch: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050517/sce1.htm

Når man får den set i "virkeligheden", synes jeg faktisk at det er den flotteste konsol nogensinde.
Born to kill space
KeenKeenSkrevet 17/05-05 15:00, rettet 17/05-05 15:01 
Så fik jeg da også lige set xbox-pressemeddelelsen, og jeg må sige at det ser godt ud, jeg kan næsten ikke vente ;P
Men var det ikke som om at glæden forsvant lidt da EA kom på banen? bare for at fortælle om spil som fifa 06 og det andre "nye" spil, eller var det kun mig?
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 15:23, rettet 17/05-05 15:24 
Syntes glæden ved MS's konference forsvandt da de viste 10 min. footage fra DOA4 og bagefter erklærede at det var startskudet for den næste generation - eller lignende lam udtalelse. "Hvis DOA4 er benchmarken for Xbox 360, så ser det skidt ud" var min tanke.
Heldigvis var noget af det de viste senere langt mere imponerende - en uimponerende måde at skyde showet af på!
HankyHankySkrevet 17/05-05 15:24, rettet 17/05-05 15:25 
Jo, der blev temlig stille ;P
Tilgengæld var der klart størst jubel, da Square-enix presidenten stilte sig op for at tale.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 17/05-05 15:43, rettet 17/05-05 15:44 
Ja jeg må også sige efter at have set på mange billeder at ps3'en VIRKELIG ser lækker ud designmæssigt, lækker blank sort, med sølv kanter!
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050517/sce103.jpg

mmmm
soon the world will be one big computer
119 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig