X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2005 - Opsamling


Svar Sortering
SephirothSephirothSkrevet 22/05-05 13:01 
... og Street-udgaven året efter. Vi kan jo altid drømme.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
119 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/05-05 22:51 
Sephiroth>
Sony - tirsdag den 17. maj kl 00.00 (mandag nat)

Nogle der kender et sted, hvor man gratis kan streame herfra?

På xbox.com spiller de forresten lidt sød musik, her inden deres live-transmission starter :p
RuneSPRuneSPSkrevet 16/05-05 18:09 
... og hvis nogen skulle være interesseret i selve filmen er det vist denne her:

http://www.into-e3.nl/E3file.php?fileID=959
SephirothSephirothSkrevet 16/05-05 17:32 
En hollandsk Nintendo side har en video fra Nintendos messestand, der bl.a. viser følgende:

"Odama
A game with a swinging ball or something (?)
A game starring a cow that runs around on its hind legs
Madden
Battalion Wars"
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 16/05-05 17:27 
Nintendos E3 line-up:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7739


Nintendo DS:
...
Metroid Dread (a new 2D Metroid title)
Metroid Prime Pinball
...

Fedt med et nyt 2d-Metroid! Men skal Metroid-navnet nu også udnyttes til platte spin-offs :(

Lidt skuffende at eneste nye navn er Batalion Wars (som sikkert er Advance Wars), men helt nye titler ville jo nok drukne hvis de blev annonceret på E3.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 16/05-05 17:15, rettet 16/05-05 17:33 


Slangen vender tilbage?
GreaseballGreaseballSkrevet 16/05-05 15:26, rettet 16/05-05 15:27 
Bill Gates nævner at HALO 3 vil udkomme næsten samtidig med PS3.

CVG
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/05-05 14:03 
Daxter PSP er annonceret. Spillet vil foregå under tiden før Jak II, hvor Jak bliver tortureret, og selvfølgelig have Daxter i hovedrollen.

Link til film
RuneSPRuneSPSkrevet 16/05-05 13:22 
www.gccafe.com skulle eftersigende også streame Nintendos konference gratis.
HankyHankySkrevet 16/05-05 13:11 
Sidste år kunne man også Streame gratis med, fra E3Insiders hjemmeside.. (Blot som alternativ til betalingssites som IGN Insider og GS)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 16/05-05 11:22, rettet 16/05-05 12:23 
Jeg tvivler alvorligt - nu var det jo ikke kun leaks af billeder men også informationer (inkl. navn) der har stået på i lang tid.

Og hvad skulle pointen lige være med OurColony og deres små smug-kig billeder, når de fulde billeder alligevel blev lækket?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/05-05 11:03 
Sephiroth>
Ikke som med X360, hvor vi vidste stort set alt før den officielle afsløring ;)

Det er det der hedder viral markedsføring... Det skulle ikke undre mig, om Microsoft havde en finger med i spillet vedr. de "leakede" X360 billeder... Når de laver OurColony og ILoveBees, så kunne de også finde på sådan noget...

Det er naturligvis bare spekulationer fra min side... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 15/05-05 17:35 
Jeg vil egentlig bare gøre opmærksom på de danske tider for pressekonferencerne.

Om lidt over et døgn har Sony hypet PS3 til at være verdens ottende vidunder, givet os en række Powerpoint præsentationer, der viser hvor overlegne de er og har selvfølgelig vist os den næste PlayStation - lidt underligt at tænke på, ikke? Ikke som med X360, hvor vi vidste stort set alt før den officielle afsløring ;)

Sony - tirsdag den 17. maj kl 00.00 (mandag nat)
MS - tirsdag den 17. maj kl 03.00 (live fra Xbox.com)
Nintendo - tirsdag den 17. maj kl 18.00 (live på IGN Insider, GameSpot Complete)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JinkJinkSkrevet 13/05-05 18:18 
Første film fra Q4, men vi kommer sikkert til at se flere til E3..
Ikke grafisk imponerende, men det er vel nok det mest ventede spil på pc.

Q4 film.
HeroldHeroldSkrevet 13/05-05 12:24 
De første pre-E3-pics af Ghost Recon 3 til Xbox 360

Woooooh
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 13/05-05 12:17 
ok ok... My bad...

pretend it never happend :)
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 13/05-05 12:11 
Læs overskriften, og du vil vide, at denne tråd er dedikeret til E3K5, og ikke kun de nye maskiner ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KalicolaKalicolaSkrevet 13/05-05 10:37, rettet 13/05-05 10:38 
hvorfor ikke bare gøre det under "Xbox360 og PS3 og Nintendo Revolution" Den er dedikeret til info om de nye maskiner, og tråden er også godt i gang med spillene.

Jeg hader ens emner som er delt om i forskellige topics.

EDIT: Det er ikke for at være en bussemand, jeg syntes bare at det er bedst at have alt det her next generation halløj under én tråd.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 13/05-05 09:28 
Første tidbit om den nye konsol + specs.

Robbie Bach taler Xbox 360
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 12/05-05 14:13 
Så er det lige om hjørnet, og jeg synes der manglede et emne, hvor vi samlede op på nye artikler og info fra selve messen om de nye maskiner, nye spil osv.

Det jeg primært gerne vil have at folk bidrager med, er artikler skrevet på førstehånd fra messen - og ikke fra de sites, som bare snylter på Gamespot, IGN og andre sites.

Jeg smider selv nogle updates når vi har de første reportager fra pressemøderne derover i de indledende dage, samt de tonsvis af artikler vi høvler af derovrefra, og de downloads vi smider op. Jeg burde også have noget lidt frækt klar i samme forbindelse her engang i løbet af fredagen ;)

Så kom glad folkens - fyld overflødighedshornet!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
119 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig