X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Zelda info


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/04-05 23:44 
Fra GAF;

- The story begins with Link as an adult (he is 16 years old in this game and will grow up as the game progresses)
- The village that appears in the pics is the first area in the game (as Kokiri Village in OoT)
- Controls are similar to those of OoT and Wind Waker
- The game's extension is 2 to 3 times bigger than Ocarina of Time
- The adventure can l... Se hele indlægget
Well crucify the insincere tonight...
70 emne(r).
« < 1 2

Svar
QQSkrevet 02/05-05 19:24 
Synes at alle de ting jeg har set/hørt virker overbevisende for mig, men jeg er selvfølgelig også nem at imponere når det kommer til Zelda...
Og så glæder jeg mig ekstremt til at spille et zelda-spil med den realistiske grafik... er helt vild med alle 3D-udgaverne af Zelda, men det her ser simpelthen for lækkert ud...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HardballerHardballerSkrevet 02/05-05 19:47 
Søgaard>
Hvorfor? Fordi det er Zelda?

FED begrundelse :/
SumezSumezSkrevet 02/05-05 19:57 
Det er egentlig en meget god grund.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 02/05-05 20:17 
Ja, jeg kan heller ikke se noget galt i den begrundelse.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/05-05 21:12 
Nintendo64>
et zelda-spil med den realistiske grafik...

Hmm..
Home is where the hardware is..
DommergaardDommergaardSkrevet 02/05-05 21:33 
Søgaard>
Hvorfor? Fordi det er Zelda?

Zelda er kendt for monotont gameplay "senere hen" i spillet?
SumezSumezSkrevet 02/05-05 22:03 
Det mener du vel ikke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 02/05-05 22:18 
Har aldrig prøvet at spille et monotont Zelda... Kan godt være at man nogle gange skal gøre de samme ting igen og igen, men jeg synes bestemt ikke det bliver monotont... Ikke engang tids-faktoren i Majoras Mask synes jeg var monoton...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/05-05 20:17, rettet 03/05-05 20:19 
Hvordan kan tidsfaktoren i MM også være monoton? Det er jo ikke decideret noget man skal gøre, men derimod noget, der gør det hele sværere.
Home is where the hardware is..
QQSkrevet 03/05-05 20:55 
Helt enig... Men så forstår jeg altså bare ikke hvad du mener med at Zelda kan blive monotont...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 03/05-05 21:17 
Det er jo ikke ment som en tidsbegrænsning. Man får relativt hurtigt en sang, der får tiden til at gå langsommere. Jeg synes konceptet med at man hele tiden bevæger sig gennem det samme 3-dages forløb er rigtig fedt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FourDFourDSkrevet 03/05-05 21:43 
Jeg fandt det nu rimlig stressende.
Men er nu ked af det over at jeg aldrig fik klaret det spil, for kan ikke rigtigt tillade mig at kalde mig selv en ægte zelda fan ^^
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
WehnerWehnerSkrevet 03/05-05 21:54 
Sumez>
Jeg synes konceptet med at man hele tiden bevæger sig gennem det samme 3-dages forløb er rigtig fedt.

Jeg vil have større ord i brug end bare 'fedt' :) Synes det var fantastisk, magisk, enestående.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 03/05-05 22:27 
"Genialt koncept", så. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 03/05-05 23:11 
Eller mega uovertruffent enestående...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RuneSPRuneSPSkrevet 03/05-05 23:17 
eller bare ganske enkelt... udmærket ;)?
jaesjaesSkrevet 07/09-12 23:45 
Der er kommet nogle rygter om Zelda til Wii U, som er ganske interessante, fordi kilden har været troværdig tidligere, og da spillet på flere måder lyder ret anderledes end de tidligere spil (men stadig same grundkoncept):
http://wiiudaily.com/2012/09/wii-u-zelda-game-coming-2014/

Den superkorte udgave for de dovne: Det største Zelda arealmæssigt, og dungeons er enorme. Udviklet til GamePad fra starten (mindst én af Zelda-teamets idéer har faktisk direkte inspireret udformningen af GamePad). Den grafiske stil minder om den i Skyward Sword. Meget innovativt, på flere måder revolutionerende, gameplay.
TheDukeTheDukeSkrevet 08/09-12 13:22 
Det lyder ganske fornuftigt. Jeg var dog ikke vild med den grafiske stil i Skyward Sword, men sålænge gameplayet er i orden er det ikke en dealbreaker for mig.
SumezSumezSkrevet 09/09-12 15:39 
Hrm, jeg vil hellere have mange forskellige dungeons end store dungeons man bliver træt af. Men vi får se. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 09/09-12 15:43 
HD-Zelda ... *drool*

Jeg er enig med Sumez - hellere mange dungeons med forskellige temaer end store dungeons. Jeg kommer lidt til at tænke på de der dungeons i DS-spillene man konstant skulle tilbage til :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
70 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig