X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Halo 1 er tilbage!


Reply
BatemanBatemanSkrevet 17/04-05 23:22, rettet 17/04-05 23:23 
Jeg har så småt prøvet at komme i gang med Halo 2 igen, men jeg synes desværre ikke det er så sjovt som Halo. (ærlig talt så stinker det temmelig voldsomt!)

Så jeg overvejer at samle folk til et par dage med Halo 1, hvor vi sætter maskinerne op i netværk og nyder de gode gamle dage. Tænk på nostalgien!

Hvis jeg kunne lokke nogle af de rigtige gode "old school" Halo spillere ville det være forrygende.

Er nogen tændte på en sådan idé?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KeenKeenSkrevet 17/04-05 23:26, rettet 17/04-05 23:27 
Jeg er da altid frik på et spil konsol! selvom at der er lang tid siden jag har spille halo...

Men jeg har dog ikke råd til at tage alt for langt væk.
Du bor i Odense ikke?
PlaykidPlaykidSkrevet 18/04-05 09:29 
Det lyder hyggeligt, og jeg kunne godt finde på at komme til sådan et arrangement.
Lige nu har jeg bare svært ved at overskue det.
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 06/02-11 10:24, rettet 06/02-11 10:30 
Joystiq påstår, at de har fået bekræftet, at et Halo remake er på vej. Men siden de ikke nævner kilder, vil jeg ikke oprette en ny tråd til det (bedste tråd jeg umiddelbart kunne finde) :)

Det skulle få helt eller delvis ny grafik (nye "art assets," så sikkert ikke animationer), og online co-op er sandsynligt.

http://www.joystiq.com/2011/02/04/halo-combat-evolved-hd/

EDIT: Rettet et par ting.
PlaykidPlaykidSkrevet 06/02-11 11:51 
Jeg er lidt nervøs for remaken. Er spændt på at se hvordan det kommer til at se ud rent grafisk, der tror jeg kun de kommer til at forbedre det.

Tilgengæld er jeg bange for at miste glitces og de exploration elementer der var i det gamle spil. Nej tak til usynlige mure og return to combat zone!
Det bliver et glædeligt gensyn, og jeg ser frem til at spille multiplayeren, det fik jeg ikke gjort så meget dengang.
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 06/02-11 20:45 
Ifølge de sider som skriver om det. Så forlyder det at det grafisk vil komme til at matche serien som den ser ud idag, altså Reach. Men de vil ikke bruge samme grafik motor som Reach. De vil dog genbruge alle lyd og stemmer fra de org. Så der kommer nok ikke flere scener i. Kunne være ellers sjov med en form for "directors cut" ;p
Login for at besvare
Username
Password
Remember me