X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lego Star Wars


Svar
OkottaOkottaSkrevet 10/04-05 14:20 
Det ser simpelthen for kært ud det spil, så det vil jeg bare ha'!

Check lige IGN og Gamespot's videoreviews.

Flot er det osse, og det ser helt sikkert ud som om der er lagt noget seriøs arbejde i det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DarkenDarkenSkrevet 10/04-05 18:26 
prøvede demoen til sidste lan jeg var til, det er vildt nice lavet, rigtigt gennemført.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KalicolaKalicolaSkrevet 11/04-05 09:58 
ja, mig og en kammerat kiggede lige på det ign review, mega nice. Vi har ledt efter et 2player-coop spil længe nu.. lego starwars må være svaret

hvilke konsoller er det lavet til? (har kun x-box og cube)
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04-05 12:05, rettet 11/04-05 12:29 
Mener det kommer til alle tre konsoller.

Hvornår bliver det udgivet?

Edit: Det kommer til PS2, Xbox og PC.
OkottaOkottaSkrevet 11/04-05 12:20, rettet 11/04-05 12:23 
Om små 14 dage.

Gamespot skriver noget om at der er fejl i Xbox versionen:

"The differences between the PC and console versions are purely aesthetic and relatively minor. The PC version simply looks a bit nicer, thanks to higher resolutions and some nicer-looking special effects. Beyond this, there are few appreciable differences between the three versions of Lego Star Wars, though we did manage to find a few Xbox-exclusive bugs--nothing show-stopping, but enough that, given the preference, you should probably go with the PlayStation 2 version."

Irriterende at de ikke skriver HVAD det er.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
millenniummillenniumSkrevet 13/08-19 15:02, rettet 13/08-19 15:02 
Genopliver lige en gammel tråd (Wow ... 2005).

Der kommer ny samlet LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, som iflg. informationen indeholder alle film.

Personlig håber jeg (meget!) at banerne fra 1 - 6 er de samme som i den oprindelige The Complete Saga. Har spillet det crazy meget på Wii og banerne var gode, fordi de var så tilpas kort og simple, men havde så mange gode grunde til at genbesøge dem for at åbne hemmelige rum og finde komiske easter eggs. Banerne i Force Awakens er IMO alt for lange og langtrukne. Jeg kan ikke helt finde ud af, om banerne er genbrugt eller om de vil lave dem om.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=aQzaHi0CwRQ
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig