X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mozilla-fejl på P:R


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/04-05 22:35 
Når jeg er på P:R i Mozilla-browseren er der enkelte emner, hvor æ, ø og å erstattes med ?, så det bliver lidt forvirrende at læse.
Det er kun her på siden det sker, og for det meste i længere indlæg og tråde. Nogen der kan hjælpe?
JuggernautJuggernautSkrevet 03/04-05 22:36 
Det har jeg også lagt mærke til. Dog kun med indlæg fra Naiera. Jeg troede han brugte et specielt tegn-sæt :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 03/04-05 23:08, rettet 03/04-05 23:10 
Jeg har ikke gjort noget for at fortjene det. Altså, jeg har ikke ændret noget. Det er nok nærmere Mozilla, der på en eller anden måde er blevet underlig. Det er helt tilfældigt hvornår det sker.

Jeg har dog også oplevet det på andre sider. Der er det dog ikke så tydeligt, da de fleste af de andre sider jeg besøger er engelske. Så er det meget få tegn der ændres til de spøjse spørgsmålstegn.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 03/04-05 23:16 
Jeg har ikke oplevet at der er kommet ?'tegn istedet for f.eks. å...
psychomantispsychomantisSkrevet 03/04-05 23:19 
Tidligere idag så jeg også tegnfejl i Naieras indlæg, og jeg bruger IE...?
NaieraNaieraSkrevet 03/04-05 23:21 
Ja, det er jo naturligt, når min browser sender nogle underlige tegn til P:R-serveren. Så er det ligemeget om man så sidder og surfer på en PSP.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 03/04-05 23:33 
Det var nu også mere fordi Pieyanthikos giver udtryk for, at det skulle være et problem fordi han bruger Mozilla til at browse med.
RJKRJKSkrevet 03/04-05 23:39 
Det er en fejl hos Naiera. En gang i mellem er der bare mærkelige danske tegn i hans indlæg og andre tekster. Det har ikke noget med P:R at gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 04/04-05 02:48 
Manden er altså bare gennemført mærkelig :)
Home is where the hardware is..
ChronoChronoSkrevet 04/04-05 06:55 
Jeg oplever samme problem med indlæg fra nævnte person :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 04/04-05 09:05 
Det Pieyanthikos snakker om, er jo det samme, som sker hos mig. Mine sjove indlæg giver ikke spørgsmålstegn. Dem ser man kun, hvis man selv har problemet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NumbedNumbedSkrevet 04/04-05 15:20 
jeg er ret sikker på at det ikke har noget med ham at gøre, men noget at gøre med Firefox...
...hes a resoneable man, get off his back...

Jeg har også oplevet det på andre fora, men det er som om det kun sker kort, for hvis man så går ind på siden igen senere er alt ok.. strange...

(jeg har "optimeret" "tunet" mit firefox... kan det have noget med det at gøre..? der stod i den advarsel der var før jeg gjorde det noget om at 1/100 tables var mærkelig...
Måske kan det have noget at gøre med det:)
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
dRxLdRxLSkrevet 04/04-05 19:07, rettet 04/04-05 19:18 
Jeg tror bare Rune skal have følgende linie i headeren på alle siderne:

<meta http-equiv="content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

Og så kan browseren pludselig finde ud af det ;-)
Her skal "utf-8" så udskiftes med det charset P:R filerne er skrevet i.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig