X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Craft Ghost


Svar
nerosnerosSkrevet 22/03-05 17:27 
Da jeg første gang læste om SCG blev jeg vanvittig glad over at man ville prøve, at lave et nyt spil af serien, men nu er jeg skuffet.

Jeg har lige set et lille stykke film fra selve spillet og nogle screenshots og jeg er ikke imponeret. Hvorfor prøver man ikke noget mere nyt på en eller anden måde som at skabe et mere stratetisk spil jeg er sku træt af FPS og Stealth. Giv mig noget udfordring til hjernen.

Men måske kan man ikke komme med konklusioner endnu om selve spillet bare ved at se på screenshots og film.

Er der andre som ved mere om Star Craft Ghost?
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/03-05 19:33 
Tja, jeg glæder mig såmænd... men det er måske fordi jeg ikke ved ret meget andet, end at det er FPS og jeg ikke er den store strategi-spiller. Men sådan er der jo så mange forskellige meninger :-)
RitesRitesSkrevet 22/03-05 22:52 
Det jeg så for lang tid siden til pressemødet var ganske interessant. Glæder mig stadig til det udkommer, men er dog ret træt af at vente.
» a winner is you «
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/03-05 22:54 
Nerosretro>
Jeg har lige set et lille stykke film fra selve spillet og nogle screenshots og jeg er ikke imponeret.

Er der andre som ved mere om Star Craft Ghost?

Det er vel en af grundende til at det er blevet udskudt til at udkomme til næste generations konsol.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/03-05 12:56 
Hov - hvor har du hørt det?

Jeg var også til pressemøde med Bill Roper på D'angleterre, og på det tidspunkt så spillet super spændende ud.
Men som jeg kunne forstå på Penny Arcades omtale efter E3 (sidste år eller forrige år) så har de ændret stilen til a være meget mere lige ud ad landevejen FPS.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/03-05 18:29 
Nu vi snakker Blizzard, er der så rygter/meddelelser om et kommende RTS i den nærmeste fremtid?
Home is where the hardware is..
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 23/03-05 19:21 
Jeg troede det var en slags Splinter Cell TPS. Hvornår skiftede det til første person?
I win, you loose
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/03-05 19:27 
off topic: D'angleterre er det sygeste sted jeg nogensinde har set. Dem der arbejder der, har seriøst nogen psykiske problemer(og jeg har været på Sankt hans - JEG VED hvad jeg snakker om).


On topic: Yeaaahhhh... Blizzard har jo hyret Battle for middle-earth designeren til at arbejde på deres næste RTS.

I skal huske at store dele af Blizzard er væk(det kan vi takke Vivendi for:-()
Well crucify the insincere tonight...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/03-05 20:55 
GrillBillerDK>
Det er vel en af grundende til at det er blevet udskudt til at udkomme til næste generations konsol.

Kan ikke huske hvor jeg læste det på nettet...

men et tydeligt bevis kan findes i den reklame som følger med World of warcraft, der står der med store bukstaver: "Comming to nextgen Console"
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
OkottaOkottaSkrevet 24/03-05 04:06 
Blizzard har sagt at det var en gammel reklame, som var endt sammen med et nyt spil, ved en fejl.

Next-gen consoles er bare denne generations konsoller.

Historien har været oppe og vende på Gamespot og IGN, på et tidspunkt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig