X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigste controller?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 13/03-05 17:01 
Jeg skal have anskaffet mig 2 S-controllere. Hvor kan dette gøres billigst? Jeg har kigget lidt på Lik-sang og der kan man få en S-controller til lidt under 200 kroner, men er fragten så også gratis

Lik-sang.com
WehnerWehnerSkrevet 13/03-05 17:04 
£22 inkl. porto fra www.play.com
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 13/03-05 17:15 
Sonic.dk>
(...) men er fragten så også gratis

Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HardballerHardballerSkrevet 14/03-05 15:38 
Giver Naiera ret, det er ikke gratis porto..
SumezSumezSkrevet 14/03-05 17:37 
På play.com er der så til gengæld told.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/03-05 17:39 
Nej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-05 17:40 
Jo, det kan der komme på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/03-05 17:42 
Jeg har bestilt en hel del fra Play nu, uden at der er kommet told på en eneste gang. De skriver 'UK Import VAT paid' på pakken, og så er den vist i vinkel.

I værste fald kan man bare vælge ikke at modtage pakken, og så refunderer Play ens udlæg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-05 18:07 
Du har været heldig. Flere brugere her på forummet har været nødt til at betale told på varer fra Play.com.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 14/03-05 18:19 
Wehner>
Jeg har bestilt en hel del fra Play nu, uden at der er kommet told på en eneste gang. De skriver 'UK Import VAT paid' på pakken, og så er den vist i vinkel.


I følgende tråd kan du læse at der faktisk er flere, som Naiera siger, der er blevet snuppet i tolden. Det må du da også vide da du har besvaret tråden :)

Play.com told-info og andet godt...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 14/03-05 18:29 
Wehner>
I værste fald kan man bare vælge ikke at modtage pakken, og så refunderer Play ens udlæg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-05 18:43 
Ja, det er fint, men det er jo ikke hvad du lagde ud med at skrive...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/03-05 23:21 
Jeg tror at det er en fejl, når de putter told på. Så længe der står 'UK Import Vat paid', som de er begyndt på, kan jeg ikke se hvordan, det skulle være toldpligtigt. Rune har, som han nævner i den anden tråd, fået pålagt told på en pakke fra Sverige. Ikke desto mindre ville jeg svare 'nej', hvis jeg blev spurgt om der kommer told på pakker fra Sverige.

Men hvis du/andre ikke ønsker at benytte jer af Play.coms meget fordelagtige priser så er det helt fint med mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 15/03-05 06:46 
Ja, for Loaded247.co.uk tilbyder ofte de helt samme, eller bedre, priser, og de er kloge nok til at sende over f.eks. Sverige, så der rent faktisk ikke skal told på...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 15/03-05 10:00 
I min erfaring er Loaded247 dyrere, som f.eks her:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=167074

http://www.loaded247.com/index.php?s=G&id=1318

Og vi snakker altså ikke blot om kosmetisk forskel, men £7. Der kan selvfølgelig være tilfælde, hvor det er omvendt, men nye Xbox-spil er i hvert fald markant billigere hos Play.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig