X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

It's DOOMed


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-05 00:27 
Oh gud.

Det her kan kun gå galt.

En Doom film med The Rock! Første billede; http://www.uip.nl/Pictures/doom/01.jpg


o_O

Hvorfor bliver de ved med at prøve? Statistisk set, burde der ikke have været en rigtig fed spil-til-film blockbuster nu? Der har efter hånden været en god håndfuld af flops!

Final Fantasy er stadig det bedste bud, og det siger altså ikke forfærdeligt meget, forløbig IMO:(
Well crucify the insincere tonight...
HankyHankySkrevet 09/03-05 08:53 
Enig.
Et spil uden nogen form for handling eller rød tråd,
kan umuligt filmatiseres til en success, med mindre de
selvfølgelig selv strikker en historie sammen. Hvilket
ofte også ender som et flop.

Jeg synes at Resident Evil Apocalypse måske er det bedste
bud på en nogenlunde vellykket filmatisering, langtfra
Final Fantasy. Jeg faldt i søvn i biografen under dén film Ó.ò
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 24/08-05 21:23, rettet 24/08-05 21:25 
Det kan godt være det er old hat, men her er en trailer for filmen. Den formår sgu ikke at gøre mig interesseret (ikke at jeg havde regnet med det), så det må formentlig højest blive til en DVD-udlejning. Men hvad kunne man overhovedet forvente sig af filmen, forlæget taget i betragtning.

Doom trailer
(...)
KilroyKilroySkrevet 25/08-05 09:33 
Gametrailers har faktisk en trailer der ser okay ud. Alene det at nogle sekvenser er optaget således at det ligner et FPS interesserer mig. Man kan ganske vist ikke spille med, men jeg synes faktisk det gav nogle gode gib at se det vuggende våben i bunden af skærmen, og pludselig runder et monster et hjørne.

Jeg tror at Doom er lidt bedre end andre spil-til-film.
Kilroy Was Here
MrCaseMrCaseSkrevet 25/08-05 09:37 
Med risiko for at blive lynchen var den første Tomb Raider film en ganske udemærket aktion-film.
Det var bestemt ikke stor kunst, men den var da bestemt på par med mange andre halvhjertede aktion-brag derude.
Have you considered sucking less?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/08-05 09:46 
....og så er Angelina Jolie jo også en umådelig køn kvinde :)
I win, you loose
DizzyDizzySkrevet 25/08-05 09:50 
umådelig.... ;)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/08-05 16:37, rettet 25/08-05 16:42 
Amen to that.

Kilroy>
Gametrailers har faktisk en trailer der ser okay ud. Alene det at nogle sekvenser er optaget således at det ligner et FPS interesserer mig.

Jeg har ikke lige fået set den trailer du refererer til, men det lyder da som et sjovt og passende tiltag, det du nævner. Jeg har længe tænkt over, at en hel film, ikke nødvendigvis indenfor action-genren, set fra førstepersonsperspektiv kunne være spændende, men det er nok allerede blevet gjort af nogen.

Omvendt set kunne det måske også blive enerverende igennem en hel film, men at lave en lille sekvens på den måde i Doom filmen virker som en passende, og oplagt, "homage" til et spil der var pioner indenfor FPS genren.
(...)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/08-05 16:44 
Jeg kender til i hvert fald denne film, som er i First Person udsyn HELE filmen igennem.

"Russian Ark"
http://imdb.com/title/tt0318034/

Filmen er desuden taget i ET take... og det er da noget af en bedrift, når den oven i købet er ret god (omend absolut ikke for enhver smag).

Og I har vel hørt om "far Cry"-filmatisering... af UWE BOLL! (Ohh, the horror!)
KilroyKilroySkrevet 25/08-05 16:59 
Okay, eftersom det lød som om at ingen havde set den trailer jeg snakkede om, så fandt jeg den frem.
Enjoy:)

Her finder I den
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig