X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MGS4


Svar
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 04/03-05 22:34 
Eftersom arbejdet på MGS4 snart vil blive påbegyndt, hvad er så jeres tanker om det? Kommer det til at være til PS3 og hvor mon historien tager fat?
Så vidt jeg husker skulle Solid Snake igen være hovedpersonen.
293 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 10:20 
Bede-x>
Montreal studiet siger jo også, at SC Conviction ikke kan lade sig gøre på PS3. Så må det jo være sandt...

Det må være denne quote du tænker på:

"- Some pretty negative comments about the ps3 made by the devs. They state the fact that they are exclusive to the 360 allows them to do much more than if they were multiplatform (duh) but they also state they doubt they would be able to achieve what they're doing with the game on the 360 on the ps3 even if it was ps3 exclusive.

The lead programmer told the magazine he doubts they would have been able to pull of the lightning effects they have right now on the ps3. That's the only thing they say straight out, but they do state they believe they're much better off on the 360."

Eneste de skriver er, at _de_ ikke kan få det til at se ekstra lækkert ud på PS3. Det er jo så deres problem, at de ikke er gode nok til at udvikle på PS3.

(Hint: Montreal studiet har faktisk aldrig arbejdet med / udgivet noget til PS3).

Derudover er det ikke så godt at drage sammenligninger med Ubi Montreal og Hideo Kojima. Al respekt for Montreal studiet - for det fortjener de - men Kojima og hans team er i en helt anden liga end dem.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 10:28 
Herold>
Jeg siger ikke at der ikke er pæne spil på PS3 - pointen er bare at jeg mener at hverken hardware eller mediet på PS3 har indtil videre resulteret i mere end Xbox 360 kan leveret. Kan den? Ja. Men jeg mener ikke det er sket endnu.

Hvis du kan finde mig et racing game på 360, som matcher Motorstorm's grafik - eller som faktisk er pænere end det - så siger du lige til. Forza 2 er nok ikke så godt et eksempel, eftersom selv PGR 3 er pænere end det, og da PGR 3 muligvis er det pæneste racing game på 360'eren, så kan jeg ikke selv komme i tanker om andet der matcher Motorstorm - for det gør PGR 3 ikke....selvom det er virkelig, _virkeligt_ pænt. Selv i dag, og selvom det er et launchspil.

Og så synes jeg også du skulle komme tilbage, når du har set alt hvad Resistance: FoM har at byde på. Og jeg slår fast: Når du har set _alt_ hvad Resistance: FoM har at byde på. Ikke efter en halv time og ikke efter én time.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/05-07 11:46 
Jeg deler slet ikke din begejstring over Motorstorms grafik. Jow, den er da nydelig nok men BESTEMT ikke det benchmark du fortvivlet prøver at gøre det til. Det samme gælder i øvrigt Resistance - det ligner jo Prey, blot er single play dårligere.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/05-07 11:58 


MGS4 confirmed for X360... Wii rumours start.
Bede-xBede-xSkrevet 31/05-07 12:08, rettet 31/05-07 12:10 
Rooney>
(Hint: Montreal studiet har faktisk aldrig arbejdet med / udgivet noget til PS3).

Det har vel ikke noget at sige. Det er jo heller ikke sådan, at Kojima har lavet mængder af spil til 360.

Al respekt for Montreal studiet - for det fortjener de - men Kojima og hans team er i en helt anden liga end dem.

Det bliver vi aldrig enige om. Jeg tror aldrig, at jeg kommer til at have respekt for en udvikler med så stor fokus på cutscenes.

Så når det kommer til at ligge pengene på bordet, vælger jeg Splinter Cell. Assassin's Creed ser dog meget mere interessant ud end de to stealth sequels. Iøvrigt også lavet af(en anden del af)Ubis Montreal studie. ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 12:53 
DeluxScan>
Jeg deler slet ikke din begejstring over Motorstorms grafik. Jow, den er da nydelig nok men BESTEMT ikke det benchmark du fortvivlet prøver at gøre det til. Det samme gælder i øvrigt Resistance - det ligner jo Prey, blot er single play dårligere.

Jeg prøver ikke egenhændigt at gøre Motorstorm til et benchmark - selvom spillet alligevel er det - i sådanne spørgsmål lader jeg bare anmeldelserne tale for sig selv.

Blot vil jeg nævne den utroligt flotte farvepalette i spillet, og simpelthen måden farver bliver brugt på, når sollys osv spiller ind som faktorer.

Iøvrigt synes jeg Prey er et pænt spil. Men hvorfor du lige prøver at sammenligne det med Resistance's grafikstil, art osv, det ved jeg ikke. De to spil ligner overhovedet ikke hinanden, udover at de begge blander det organiske med det teknologiske. Resistance ligner mest et "alvorligere" Free Radical spil (specielt i mange animationer og cutscenes), og Prey ligner bare endnu et pænt, omend ret generisk, PC spil. Hvad værre er, så har Prey intet af det lækre lys Resistance har, på mange af sine baner, og selv de steder hvor det organiske islæt - som er hele Prey's trækplaster - figurerer så prominent i begge spil, blander Resistance det pænere med det teknologiske.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 13:05 
Bede-x>
Rooney>
(Hint: Montreal studiet har faktisk aldrig arbejdet med / udgivet noget til PS3).

Det har vel ikke noget at sige. Det er jo heller ikke sådan, at Kojima har lavet mængder af spil til 360.

Det har præcist det at sige, at Montreal studiet intet aner om PS3'en, men fordi MS betaler deres løn det næste stykke tid, så skal de lige bitche lidt over "det andet hardware". Andet er der ikke i det.

Kojima derimod, er fuldt ud klar over, at 360'erens hardware ikke kan matche PS3'ens ditto. Eller rettere: ALLE er klar over at 360'eren ikke kan matche PS3'en, men Kojima siger det bare ligeud - pakket ind i hans sædvanlige finurlige måde at sige det på. Konami prøvede da ellers også at lave MGS 2 til den gamle Xbox, men kunne ikke rigtigt få frameraten til at være som den skulle. PS2 udgaven kørte med 60 fps.

Assassin's Creed er vi enige om. Det ser helt vildt lækkert ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 31/05-07 13:11 
Hold nu kæft når du ikke ved hvad du snakker om. Grafikprocessoren i xbox 360 er meget mere fleksibel og stærkere end den der sidder i PS3'en.

Det kan udviklerne godt forstå ved at læse specifikationerne. Det er ikke uforudsigelig magi det her,hvor man skal prøve sig frem for at have en idé om hvad platformene kan.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/05-07 13:15 
Rooney>

ALLE er klar over at 360'eren ikke kan matche PS3'en, men Kojima siger det bare ligeud

Sikke dog noget bras at lukke ud - jeg skal love for, at PS3-banden er tilbage. :(
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 31/05-07 13:41 
Og når Rooney snakker grafiske benchmarks etc. skal vi huske, at han foretrækker at se Xbox 360 og PS3 via rgb på et CRT-fjernsyn. Bare lige for at sætte det lidt i perspektiv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 16:38 
Så er det jo godt man kan læse anmeldelser af spillene, hvor folk bruger HDTV - og skriver hvor lækkert f.eks Motorstorm ser ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 16:43, rettet 31/05-07 16:55 
dRxL>
Hold nu kæft når du ikke ved hvad du snakker om. Grafikprocessoren i xbox 360 er meget mere fleksibel og stærkere end den der sidder i PS3'en.

Du siger bare til når du gider bakke noget op med nogle links osv.

PS3 er et stykke kraftigere hardware, end Xbox 360. Men det er slet ikke utænkeligt at 360'eren er mere fleksibel og nemmere at arbejde med; Sådan var det med den gamle Xbox vs. PS2.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
TLTLSkrevet 31/05-07 18:09, rettet 31/05-07 18:10 
dRxL>
Hold nu kæft når du ikke ved hvad du snakker om. Grafikprocessoren i xbox 360 er meget mere fleksibel og stærkere end den der sidder i PS3'en.

Det kan udviklerne godt forstå ved at læse specifikationerne. Det er ikke uforudsigelig magi det her,hvor man skal prøve sig frem for at have en idé om hvad platformene kan.

Det kan godt være at grafikchippen er bedre i 360'eren. Men selve hoved-processoren kan altså også reserveres til at lave grafik. Eller til at udregne grafiske ting, fysik eller geometri.

Og det er vist bevist at PS3's er en del kraftigere/hurtigere.

EDIT = ved godt at det lyder som om jeg ikke ved noget :p
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 31/05-07 18:14 
husk lige.. at PS3 "Kun" har 256mb til grafik og 256 til CPU. (sidstnævnte går en del af hukommelsen til Ps3 OS)

til xbox360 kan spil producenten selv styre hvor meget af de 512mb hukommelse der skal gå til grafik og cpu.
xbox baggrunds os skulle ikke bruge nær så meget hukommelse som PS3 baggrunds os.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 31/05-07 18:40 
Lad os holde snakken nogenlunde relateret til MGS4.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 00:28 
MGS4 eksklusiv på PS3 og ude i starten af 2008 worldwide.

Husk at se den nye trailer ;)

Link
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 15:00 
MGS4 bluetooth headset på vej

"Oh, That MGS4 Headset Is Real"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/04-08 18:15, rettet 18/04-08 18:15 
Kojima er ikke tilfreds...

Mht. PS3 kontra 360 kan jeg på mit tv se tydligere forskelle på texture kvaliteten. Jeg kender ingen teknisk mombo jumbo, men jeg kan SE en markant forskel visse steder i bl.a. DMC4 og Dark Sector.

Edit: Til 360'ens fordel.

More power dammit!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 18/04-08 18:21 
Jeg kender heller ikke noget til det tekniske, men at han siger at de har udnyttet PS3'en fuldt ud, tror jeg simpelthen ikke på.

Jeg er sikker på der kommer smartere måde at gøre ting på. Her kigger jeg også lidt på de sidste spil til PS2, der var afsindig flotte.

Derudover ser jeg ingen grund til at kæde linket sammen med en 360'er diskussion...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/04-08 18:30, rettet 18/04-08 18:30 
Jeg kan bare ikke forstå folks ideer om at der på magisk vis kan trækkes uanede krafter ud af Sonys konsoller? Det er noget de har haft stor succes med at prædike om siden PS2 overhypen.

Har Sony adgang til fremtids teknologi som intet andet firma kender?

Jeg tvivler ikke på at den er det stærkeste ude nu (Hvis programeret rigtigt), men jeg vælger at tro på at 360 er texture kongen (Hvilket mange medier og udviklere flere gange har nævnt).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 18/04-08 18:36, rettet 18/04-08 18:37 
Jeg snakker ikke om uanede kræfter. Jeg snakker om at programmøre bliver bedre og får mere erfaring i af udnytte konsollerne med tiden.

Du kan jo bare kigge på spils udvikling fra start til slut på en hvilken som helst konsol.

EDIT: Og nej. Du trækker mig ikke ind i en konsol-snak. Og slet ikke med sådan en artikel som argument :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 18/04-08 19:12, rettet 18/04-08 19:20 
Born2Play>
Jeg kan bare ikke forstå folks ideer om at der på magisk vis kan trækkes uanede krafter ud af Sonys konsoller? Det er noget de har haft stor succes med at prædike om siden PS2 overhypen.

Så du mener ikke spillene på PS1 og specielt PS2 fra launch og til sidst i konsollernes livscyklus, var betydeligt flottere?

Burde være tydeligt for enhver at der er en verden til forskel på spille fra PS2 launch til nu rent grafisk. Om det også sker på PS3 vil fremtiden sige men ville være mærkeligt andet - og det har ikke noget med magi at gøre ;)


Born2Play>
Mht. PS3 kontra 360 kan jeg på mit tv se tydligere forskelle på texture kvaliteten. Jeg kender ingen teknisk mombo jumbo, men jeg kan SE en markant forskel visse steder i bl.a. DMC4 og Dark Sector.

Vent - du vurderer en konsols ydelse udfra texture kvaliteten i to vidt forskellige spil?

Kunne forstå hvis du vurderede det i det samme spil (her Dark Sector) på to konsoller, ellers giver det ikke mening... overhovedet.


Dark-Light>
Jeg kender heller ikke noget til det tekniske, men at han siger at de har udnyttet PS3'en fuldt ud, tror jeg simpelthen ikke på.

Heller ikke her - ren marketing udtalelse som ofte bruges... "vores spil bruger hele 100% af konsollens ydelse, er det ikke imponerende?" ;)
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 09:30 
Konami udsætter Metal Gear Online pga. belastning af deres servers - ikke en god start for spillet.

"Konami ID Dojo: Servers Collapse, Beta Postponed"
nerosnerosSkrevet 21/04-08 11:55 
Damn!!! Jeg kunne heller ikke komme igennem i morges.

Mega nedtur :-/
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 12:14, rettet 21/04-08 12:47 
Fået lavet et Konami ID på http://id.konami.net ?

Det er/var også en udfordring i sig selv... damn nogle amatørnisser.

EDIT: Sitet ser ud til at køre fint lige nu.
SumezSumezSkrevet 21/04-08 12:16 
Hvorfor hører jeg først om MGO nu? :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 12:18 
Det er stadig ikke for sent.. betaen er ikke startet endnu ;)
SumezSumezSkrevet 21/04-08 12:21 
Så vidt jeg kunne se, skulle man have en voucher af en art for at melde sig til?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 12:22, rettet 21/04-08 12:22 
Kun i USA og Japan... betaen er åben for alle i Europa.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/04-08 12:24 
Nu skal de bare lige have serverne op og køre... Der er vidst nogen problemer.
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 12:27 
Jeps - som beskrevet ovenover ;)
nerosnerosSkrevet 21/04-08 12:52 
Hold kæft en gang hø mand... :-(

Efter 7 forsøg på at lave et ID og man kommer igennem får man den her besked når man logger på:

We regret to inform you that the site is currently busy due to high level of traffic creating difficulties in logging in.
We would like to recommend that you try again at a different time.
We would like to apologize for any inconveniences caused in the meantime.

Sådan en omgang uprofessionelt bæ af en service skal man satme lede længe efter...

Tror virkelig ikke jeg gider at forsøge igen..Øuvh :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 12:56, rettet 21/04-08 12:59 
Strange... for 10 min. siden var jeg derinde for at rette i min profil hvor det kørte fint.

EDIT: Jeg har lige prøvet igen og kan fint logge ind med mit "Konami ID".
nerosnerosSkrevet 21/04-08 13:06 
Ja jeg kan ihvertfald ikke...?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 13:12 


Jow!!! :)
nerosnerosSkrevet 21/04-08 13:18 
Nåh..! Det er noget med den der email confirmation halløj så.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 13:22 
Har faktisk først bekræftet min e-mail for ca. 30 min. også :!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/04-08 17:05, rettet 21/04-08 17:06 
Nu har jeg prøvet et uvist antal af gange siden kl. 13:30 og er så småt ved at give op indtil imorgen tidlig. Det er godt nok latterligt dårligt skruet sammen; Jeg kan ikke forstå hvordan det kan være SÅ svært at kopiere LIVE - jeg savner i hvertfald strukturen fra 360. Den er selvfølgelig ikke gratis, men den virker i det mindste.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 17:15, rettet 21/04-08 17:21 
Ja det er meget skidt :(

Er det Konami ID eller download af MGO patch update som volder problemer for dig?

Kan anbefale torrent metoden til updaten - ihvertfald hvad der virkede for mig forleden. Giv den ca. 5 min til at komme igang.

Bliver heller ikke bedre af at MGO traileren er en del at betaen hvilket betyder bloated filstørrelse!
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 17:30 
Konami har postet info vedr. problemerne og ny tidsplan:

We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.

We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Suspend beta test: As of 25/04/2008 08:00(CEST)
2) Planned for 04/25/2008 24:00(PDT). While the start is planned for the weekend, it may change due to unforseen circumstances.
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)

http://www.konami.jp/mgo/en/index.html

Så man kan vist godt bare væbne sig med tålmodighed og bare hente updaten når Konami er klar... eller "mere klar" :!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/04-08 17:30, rettet 21/04-08 17:32 
Jeg har ikke hentet patchen endnu - kunne godt være man skulle prøve det i aften og se om det går bedre. Hele oprettelsen af to forskellige ID synes komplet åndsvag, oven i PSN-ID'et :s Håber ikke dette er den endelig struktur for MGO..

GAAAAB! Hvad regner Konami med? Det er simpelthen for amatøragtigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 17:32, rettet 21/04-08 17:43 
Echelon VI>
Håber ikke dette er den endelig struktur for MGO..

Heller ikke her - det er virkeligt stupidt og helt unødvendigt. Håber kun det gælder betaen.


Echelon VI>
GAAAAB! Hvad regner Konami med? Det er simpelthen for amatøragtigt.

Hold da op... man kan umuligt forudsige at der vil komme traffik for en beta til online udgaven af en lille og ukendt franchise som Metal Gear Solid. Umuligt ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/04-08 17:51 
NÅh nej, min fejl ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 21/04-08 18:20 
Beano>
Konami har postet info vedr. problemerne og ny tidsplan:

Tjaaah...!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 18:31 
Boller fra Koh... nami :!
TLTLSkrevet 22/04-08 04:09 
Haha det lyder precist ligesom når der er PTR i WoW (Public test realm).

Der lagger det også altid som ind i bare satan og det er ikke fordi det er nemt at få sin char kopieret der over heller.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 22/04-08 07:41, rettet 22/04-08 10:13 
Også lidt "heldigt" at de starter betaen igen d. 25. Mon ikke der er et andet spil som tager interessen lidt væk fra MGO lige i de dage? ;)
nerosnerosSkrevet 22/04-08 10:06 
Mon ikke... :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 22/04-08 10:49 
Til os, der ikke er med på bølgen for hvad der er smart og populært, og hvad der ikke er - Hvilket spil er der tale om?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/04-08 10:52 
Metal Gear Online... om det så er "smart" må fremtiden sige ;)
293 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig