X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WW2 frenzy!


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/03-05 17:42 
Efter at have læst IGN's anmeldelse af Brothers in Arms: Road to Hill 30 kan jeg slet ikke få armene ned: Det lyder som det ultimative spil. Endelig et realistisk WW2 spil!
Er der andre, der glæder sig - også til EA's nye Medal of Honor; Det ser også godt ud.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 04/03-05 17:55, rettet 04/03-05 17:56 
Jeg er vild med spil og film baseret på WW2, og Brothers in arms er helt sikkert ingen undtagelse. Det glæder mig at udviklerne har valgt at gøre spillet noget mere realistisk end vi er vant til med de traditionelle WW2 udgivelser, samt at sværhedsgraden efter sigende skulle være i top. Så kræver det man skal spille med omtanke, og ikke bare spiller rambo style.

AI'en ser iøvrigt også ud til at være fænemonal. Så BIA er helt sikkert "must have" for mig.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
WehnerWehnerSkrevet 04/03-05 18:00 
En af de titler jeg håber mest på at få til anmeldelse her i foråret!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 04/03-05 18:07 
Se frem til Red Orchestra. Mest realistiske fps jeg har prøvet. Det er et mod til UT2k4, men de er blevet til et "rigtigt team", så man kan se frem til et mere poleret produkt.

Red Orchestra
jaesjaesSkrevet 04/03-05 18:58 
Sjovt, jeg sad lige og genså "The Eagle Has Landed" (rigtig fed film iøvrigt), og kom bagefter til at tænke på, at BIA nok er det eneste WW2-spil, som tiltaler mig. Fedt at Xbox-versionen har fået gode anmeldelser, da jeg stort set er stået af pc-ræset :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-05 09:11, rettet 05/03-05 09:12 
Efter at have læst flere reviews er jeg virkelig spændt på BIA - det har jo virkelig potentiale til at blive det bedste FPS, jeg har spillet.
Jeg vidste ikke engang, at der var Live understøttelse - men det er der. Fedt, der er efterhånden rimelig tomt i Wolfenstein på Live, så nyt blod er tiltrængt hos os, der foretrækker MP40 fremfor Plasma Rifle :)
Jeg tror vi har at gøre med en ny klassiker her, mindst ligeså fedt som Battlefield 1942 - bare mindre kaotisk.

Kan ikke vente!

EDIT: Nogen, der kender udgivelsesdagen i DK?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 05/03-05 09:15 
Du ved godt at det er Max 4 player på live?

Udgivelsesdatoen er 18/3.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-05 09:52 
Ja, det er selvfølgelig lidt ærgerligt. Men med flere AI-styrede spillere bliver det alligevel lidt mere hektisk.
Anyway, 4 online er bedre end 0 :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 05/03-05 09:56, rettet 05/03-05 09:56 
Det var skam ikke ment som en kritik af spillet.

Hvis AI'en er så god så det lyder til, så skal spillet nok blive godt på LIVE. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-05 10:10 
Jeg ser da frem til at kunne smide mit AI hold i forvejen mod fjenden, mens jeg selv lunter lidt bagefter :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ComradeComradeSkrevet 05/03-05 12:46 
Endnu et spil jeg også bare må have. Var helt vild med Full Spectrum Warrior, så regner ikke med at blive skuffet med Brothers in arms :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
WehnerWehnerSkrevet 07/03-05 15:35 
Lidt i samme dur ser First to Fight også spændende ud.

Link...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
APHAPHSkrevet 08/03-05 10:39 
Så kom Gamespot endelig med deres anmeldelse af Brothers in Arms...og den er posiktiv.

9,2
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
WehnerWehnerSkrevet 08/03-05 11:14 
Er det bare mig, eller lyder det på anmeldelsen som om, der slet ikke er co-op over Live?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/03-05 12:01 
Se video reviewet:-) "steam for free":=)

Jeg ved ikke. Men det sagde de også om CoD(Som også var rigtig fedt engang imellem).

Det virker bare som om at det er mere af det same old, same old - Ca alt det der er set efter MoH:AA.

Jeg synes flere udviklere skulle have WW2 spil forgå i the pacific.

Jeg elskede bare The thin red line. Wake Island, Iwo Jima, Guadacanal(sp?) og alle de der steder kunne være rigtig fede slag, hvis gjort rigtigt.

Der er bare noget meget mere eksotisk ved at dræbe på en strand med palmer og en sol der skinner i øjene:)

Europa er så mørkt og deprimerende og kedeligt:(

Der er mere fut i japanerne^_^
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 08/03-05 12:13 
Det kunne være meget fedt med et spil i den genre, bare i Stillehavet, ja. I Ghost Recon: Island Thunder er man jo på Cuba, der også er mere eksotisk end Europa, og det virker godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 02/06-05 11:05 
Nu så jeg lige i aktuelle spiltilbud, at Brothers in Arms er nede i £17.95 på Play.com. Er der i den forbindelse nogle af jer, der så meget frem til spillet, der vil skrive et par linier om i hvilken grad, det lever op til forventningerne?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/06-05 12:05 
Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at Brothers in Arms til PS2 og PC kan lånes på biblioteket. Står selv i kø til PC-udgaven.

Efter anmeldelserne at dømme skulle det jo være glimrende.
(...)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/06-05 05:27 
Jeg har BIA, og jeg synes det er rigtig godt. Meget realistisk - specielt på højeste sværhedsgrad er det meget imponerende. God AI og flot grafik er der også.
Stemningen er rigtig god.

BIA's gameplay er mere a la stealth end andre spil, hvilket er tiltrængt i den ret fyldte WW2-arena.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JuggernautJuggernautSkrevet 03/06-05 13:04 
Uden at skulle "spoile" for meget... Er der så en fiks måde at klare den bane, hvor man skal sprænge nogle stolper væk så ens svævefly kan lande sikkert? Jeg synes det virker om at Ze Germans kommer igen og igen og igen...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/06-05 20:21 
Værnemagten bliver ved med at re-spawne indtil du er færdig, så ud løb imellem ilden fra de dejlige altudslettende MG-42 fætre ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/08-06 12:46, rettet 18/08-06 12:46 
Så er det snart ved at være tid til at give ze Wehrmacht en på singadusen igen. Snart kan man more sig med at straffe Det Trejde Rige i:

Call of Duty 3
Brothers in Arms
Wolfenstein

Jeg ser mest frem til et nyt Wolfenstein, selvom der jo nok er et godt stykke tid til det udkommer. CoD3 og BiA kommer dog begge snart.
Kan ikke vente!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ckruseckruseSkrevet 21/08-06 11:25 
Hvordan ser folk egentlig på, at det nu er Treyarch, der udvikler Call of Duty 3?

Det gør mig lidt nervøs.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig