X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er perlen i din samling?


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 03/03-05 18:51 
Ja hvad er perlen i jeres samlinger og hvilket spil ønsker i jer mest til jeres samling? Husk og skriv format.

Perlen: The Legend of Zelda til Nes. I super mint stand med box, manuel, kort, og selve spillet, selvfølgelig.

Ønske(r): Final Fantasy(Alle dem der er til snes), Zelda II: The adventures of Link til nes komplet og i mint stand. For så ville min Zelda samling vær... Se hele indlægget
120 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 03/03-05 18:51 
Ja hvad er perlen i jeres samlinger og hvilket spil ønsker i jer mest til jeres samling? Husk og skriv format.

Perlen: The Legend of Zelda til Nes. I super mint stand med box, manuel, kort, og selve spillet, selvfølgelig.

Ønske(r): Final Fantasy(Alle dem der er til snes), Zelda II: The adventures of Link til nes komplet og i mint stand. For så ville min Zelda samling være komplet
NaieraNaieraSkrevet 03/03-05 19:05 
Det må vel være Garou: Mark Of The Wolves til Neo Geo AES. Jeg har også nogle arcadespil jeg holder af, men de er jo ikke komplette...

Andre perler er Radiant Silvergun, Chrono Trigger og Dracula X til PC Engine, osv.

Største ønske er uden tvivl ProGear No Arashi.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 03/03-05 19:29 
Naiera>
Største ønske er uden tvivl ProGear No Arashi.

PNA er stadig kun tilgængelig på Arcade, ikke?
KamekKamekSkrevet 03/03-05 19:36 
Jeg ved ikke rigtig hvad, jeg skulle kalde perlen i min samling, men jeg ved at jeg meget gerne vil have fat i "Rodland" til NES :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Michael_Michael_Skrevet 03/03-05 19:47, rettet 04/03-05 11:50 
Perler:
Grandia Digital Museum (Sat). Rimeligt sjælden, fantastisk pseudo-sequel til Grandia.
Shinrei Jusatsushi Taromaru (Sat).
Kyukuoku Tiger (SMD). Bedste shooter.
Dragon´s Lair 20th. Anniversary edition (DVD).Indeholder alle 3 originale laserdisc-spil; DL, DL2 samt Space Ace.

Største ønske p.t.: Neo Turf Masters (NEO GEO).
JimPPJimPPSkrevet 03/03-05 19:49, rettet 03/03-05 19:49 
Min perle er ikke sjælden eller noget i den dur, men simpelthen de spil jeg holder allermest af, Resident Evil Ø-4 til Gamecube.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 03/03-05 19:53 
Palmer Eldritch>
PNA er stadig kun tilgængelig på Arcade, ikke?

Jo. Det er også stadigvæk pænt dyrt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 03/03-05 19:54 
Mht Resident Evil spillene, hvilke er så egentlig de bedste?
Det sidste jeg har spillet var RE: Code Veronica til Dreamcast. Fantastisk oplevelse.
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/03-05 20:02 
Halo signeret af Peter Parson og Windwaker signeret af Eiji Aonuma
GoodtimesGoodtimesSkrevet 03/03-05 20:45 
Final Fantasy og Final Fantasy II, begge i originale japanske æsker med manual. (Begge til NES/Famicom)

Final Fantasy IV, V, og VI, også japanske versioner med æsker og manualer (SNES/Super Famicom)

Ellers må mine 'perler' være Castlevania: Symphony of the Night, Suikoden og Suikoden II. Alle er de PAL versioner til PlayStation.

Et ønske: Final Fantasy III komplet japansk version til NES.
WehnerWehnerSkrevet 03/03-05 20:59 
Samleraspektet i spil interesserer mig egentlig ikke - det er det at spille, jeg går op i.

Men 2x Final Fantasy III (VI) og Brainlord til SNES er vel blandt det mere interessante. Jeg har også Suikoden 2 PAL til PS1.

Måske er Golden Axe 3 til MegaDrive på japansk også lidt sjældent - og så har jeg også Wonder Boy in Monster World til Sega Master. Det er ganske udbredt til MegaDrive, men vist forholdsvis sjældent til SMS.

Som sagt går jeg ikke så meget op i den slags, og det hele er til salg. Egentlig er jeg tilbøjelig til at svare Halo 2 Collector's Edition :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TweelTweelSkrevet 03/03-05 21:01 
I tror nok jeg er idiot (det er jeg måske også), men here goes:
Zelda's Adventure (CDI)
Købt på ebay. Ja, jeg har for mange penge...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
SumezSumezSkrevet 03/03-05 22:47 
I forhold til at det har status som u-udgivet spil, plejer Zelda's Adventure vist (stadig?) at være forholdsvist billigt på eBay. Men stadig ikke noget, jeg vil bruge penge på lige foreløbig.

Men hvis du kommer med til et konsoltræf eller sådan noget, må du i hvert fald huske at medbringe det. Kunne godt tænke mig at prøve det. Historierne siger jo, at det skulle være "temmelig" godt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BifkimBifkimSkrevet 03/03-05 22:58, rettet 03/03-05 22:59 
Perlen:
Det må være World Cup Italia '90 til Sega Mastersystem.

Og et spil jeg godt kunne tænke mig i min samling er Cool Spot også til Sega Mastersystem.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Zzap!Zzap!Skrevet 03/03-05 23:05 
Var alle Zelda CDI spillene ikke ekstremt pinligt dårlige? Faktisk så dårlige at de er sjove at se.
De intro sekvenser jeg har set var meget amatøragtige, og overbrugte en eller anden zoom og roter effekt CDIen åbenbart kunne.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 03/03-05 23:17 
Der er to udgivne Zelda-spil til CD-i. Et med Link og et med Zelda. Begge to er forfærdeligt dårlige (har dog kun prøvet Link).
Zelda's Adventure er et tredje spil, der aldrig blev udgivet, med live action videoklip og gameplay, der minder om de klassiske Zeldaspil (set ovenfra). Rygtet siger at det om ikke andet er noget bedre end de to andre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 04/03-05 00:00, rettet 04/03-05 00:05 
Jeg beholder sjældent dyre spil, men jeg har da spil, jeg er særligt glad for. Densha De Go! 2 til NGPC er ét af dem. Det er ét af de spil, der på én eller anden måde ikonificerer en stor del af min glæde ved videospil.

Det samme gælder egentlig Detana Twinbee til PC Engine, som jeg har i meget fin stand.

Jeg er også glad for Faselei!, men der har jeg ingen æske eller manual, og spillet er egentlig ikke særlig fantastisk - kun godt.

Final Fantasy VII i originaludgave til PSX og i god stand er nok også noget, jeg aldrig skiller mig af med.
seebergseebergSkrevet 04/03-05 07:36, rettet 13/04-05 21:25 
Sega Multi-Mega, Sega Nomad, GameBoy Light og Virtual Boy
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BlossomBlossomSkrevet 04/03-05 08:40 
Perler (vurderet ud fra de spil jeg holder mest af)
Zelda ALTTP Snes
Tetris Attack Snes

Mariokart Gamecube
1080 Avalanche Gamecube
Need For Speed Underground 2 Gamecube
Donkey Konga Jungle Beat Gamecube
Zelda The Windwaker Gamecube
Paper Mario 2 Gamecube

Bubble Bobble GBA
Boulder Dash EX GBA
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HankyHankySkrevet 04/03-05 09:26, rettet 04/03-05 09:28 
Palmer Eldritch>
Mht Resident Evil spillene, hvilke er så egentlig de bedste?

Det er der nok delte meninger om.
For mit vedkommende er det selvfølgelig RE4, men hvis der
skal ses på de tidligere titler, må det være RE2 eller
RE Remake til NGC.

TT:
Et af de spil jeg holder mest af er Mr.Gimmick til NES.
Ellers må det være Shenmue til DC og alle 3d fighters :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CanonCanonSkrevet 04/03-05 14:09, rettet 04/03-05 14:10 
Min spilperle er Final Fantasy VII - den er i rigtig god stand, men den er ikke særligt meget værd, da det er en Platinum udgave :´(
Bah...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-05 14:21 
Nights Into Dreams (SS), det er heller ikke noget værd. Men det er stadig det absolut bedste spil jeg nogensinde har haft.

Panzer Dragoon Saga i alm god stand, er nok det spil jeg har med størst værdi (mønt).
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 04/03-05 14:25 
Min egen personlige perle er "Crash 'n' the Boys: Street Challenge" (NES)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Michael_Michael_Skrevet 04/03-05 14:59, rettet 04/03-05 14:59 
Konsolkongen>
Nights Into Dreams (SS), det er heller ikke noget værd. Men det er stadig det absolut bedste spil jeg nogensinde har haft.

Helt enig. Det og så Christmas NiGHTS Into Dreams (SS) er uden tvivl de bedste spil jeg har spillet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-05 15:07 
Har aldrig spillet Christmas Nights :'(

Havde chancen til sidste træf, men jeg må ha været træt allerede da jeg ankom, for jeg glemte alt om det ...og det var nok det jeg havde glædet mig mest til :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Michael_Michael_Skrevet 04/03-05 15:20 
En magisk oplevelse udover det sædvanlige.
Det siger (eller sagde) også en del om SEGA at de faktisk gav CNID væk gratis til deres tilhængere.
SumezSumezSkrevet 04/03-05 15:56 
Jeg har kun spillet Christmas Nights (men ejer begge spil), og jeg forstår det ikke. Det går bare ud på at flyve rundt i en cirkel? Jeg forstår ikke hvad der skaber den fantastiske oplevelse, som så mange snakker om. Hvis jeg absolut skal køre rundt i en cirkel på tid, vil jeg i hvert fald hellere spille Mario Kart..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/03-05 16:05, rettet 04/03-05 16:06 
Min perle er iøvrigt nok snarere en samling af spil end ét specifikt spil:
Hvad er perlen i din samling?
Der mangler dog PSX-udgaven af FF8 (ikke platinum, naturligvis) og FF Tactics på billedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 04/03-05 16:49 
Det er sku svært..

Min Gameboy Pocket light Astroboy limited ed. er jeg glad for.

Cardfighter Clash til NGPC et rigtig fedt spil. nok det bedste til NGP

Gunstar Heros til Game gear Ja det er godt til Megadrive, så er det bare fedt det også er til Game gear

Kirby tilt and trouble til GBC

Men det er sku Svært. jeg kan lide alle mine spil ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
GreaseballGreaseballSkrevet 04/03-05 17:46, rettet 05/03-05 14:23 
Det svært at peget en et enkelt spil ud, men fra min samling er det nok Skies Of Arcadia til DC og SOA: Legends til GC. Et spil jeg har brugt rigtig lang tid på.

Af de ælder spil er det nok Panzer Dragoon Saga, Sonic Jam, Nights og Sonic CD som der har været brugt mest tid på.

Ah minder :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/03-05 18:30, rettet 04/03-05 18:47 
Min afskyeligt grimme og ualmindeligt usmagelige Pokemon N64-udgave. Jeg får griner på, hver gang jeg tænker på den.

Hvad er perlen i din samling?

Flot ik'?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Michael_Michael_Skrevet 04/03-05 19:23 
Sumez>
Jeg har kun spillet Christmas Nights (men ejer begge spil), og jeg forstår det ikke. Det går bare ud på at flyve rundt i en cirkel? Jeg forstår ikke hvad der skaber den fantastiske oplevelse, som så mange snakker om.

NiGHTS er relativt let at gennemføre men ultrasvært at mestre. Hele grundidéen er at gennemføre med topkarakterer i hver bane.
Begge spil er spækket med bonus-ting som først åbnes ved nærmere bekendtskab.
KeenKeenSkrevet 04/03-05 19:39, rettet 05/03-05 05:10 
Jeg har ikke rigtig nogen gamle, specielle eller værdifulde spil i samlingen, så min perle er simpelthen bare et spil som jeg er ved at runde de 100 timer med, og stadig spille meget tit, nemlig Fable... + min limited edition bonus dvd!
Andre spil som også kan nævnes er Vandal Hearts og Burnout 3. Det er simpelthen dem i min samling jeg har spillet/spiller med største fornøjelse!

Mit ønske er nok at få fat i hele Legacy of Kain serien...
SumezSumezSkrevet 04/03-05 22:21 
Knight Keen>
Mit ønske er nok at få fat i hele Lagacy of Kain serien...

Det burde vist være relativt nemt at opnå. :P
http://www.playright.dk/samlersog.php
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 05/03-05 03:21 
hmn... lidt hurtige tanker:

PC: Ultima 8 - Pagan
Til trods for det er et noget ufærdig spil, slår det stadig benene væk under mig, hvor godt det spil faktisk er... ak de tider hvor grafik ikke vægtede så meget ;)

Snes: For svært at pege et ud, de fleste af mine snes spil sætter jeg stor værdi på, dog specielt meget på BoF1+2/FF3/CT/SB3 og selvF Zelda

PSX: FF7 med flere længder.

PS2: Pusigt nok kan jeg ikke sætte finger på én bestemt title her.

GC: Zelda! 'nough said


Xbox: Halo 1
Det bedste fps jeg nogensinde har spillet, det formår virkelig at give mig mere end en skyd-alt-der-rør-sig oplevelse.

Bedste sammenhængende serie: LoK
Der er lagt hæftigt vægt på puzzles i serien, men storien er bare så sindsyg god, toppet af med fremravende voice acting.
(har det selvF både til pc og til psx/ps2 =P )
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Wired NickyWired NickySkrevet 05/03-05 19:57 
32X, og tilhørende nostalgi!

Efterfulgt af Shenmue II - det var vel en slags afslutning for Sega, og dermed en vigtig spil for mig. Venter stadig på III'eren...
Lunch is for wimps.
TweelTweelSkrevet 05/03-05 21:20 
Darken>
PC: Ultima 8 - Pagan
Til trods for det er et noget ufærdig spil, slår det stadig benene væk under mig, hvor godt det spil faktisk er... ak de tider hvor grafik ikke vægtede så meget ;)

Sjovt du nævner det, jeg husker Ultima 8 som spillet hvor Ultima serien gik fra fokus på stor interaktiv verden til fokus på grafik og animationer.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/03-05 23:39 
Nu vil jeg så ødelægge det hele med at skrive Halo, ja jeg ved det godt, der er kommet en to´er, men jeg synes at jeg fik mere ud af det første, måske fordi det var så overvældene dengang, ellers så ved jeg det ik´.....
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkenDarkenSkrevet 06/03-05 00:07, rettet 06/03-05 00:09 
Tweel -> hehe kommer så an på hvornår man begyndte med at spille =)
Havde også Ultima 1-3 til C64, men var sen til at købe en pc, og pagan var et af de første rpgs jeg spillede på den, har selvfølgelig senere anskaffet mig ultima collection, men for mig er det stadig det bedste i serien (har dog ikke spillet U0) rimmelig trist at U1 remaket er skiftet så det ikke længere er et ultima spil =\

edit: og btw, har du set alt det der ikke nåede med, som så var planlagt som en "udvidelse"? Der burde stadig være nogle infos om det der ude et sted =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
OmenOmenSkrevet 06/03-05 02:37, rettet 06/03-05 02:40 
Mario Sunshine signeret personligt til mig af Miyamoto og Aonuma.
Tron 2.0 signeret af core-delen af Tron teamet.
Prince of Persia: TSOT signeret af størstedelen af POP teamet.

og sidst men ikke mindst:

Warcraft 3: Frozen Throne signeret af Bill Roper og Pargot.

Nå ja og selvfølgeligt alle billederne og optagelserne fra de fantasiske interviews og dertilhørende byture... ;)
Vote Ficus!
KamekKamekSkrevet 06/03-05 02:41 
Nu hvor jeg har modtaget "Stack-up" (komplet) til NES vil jeg nok kalde det "perlen" i min samling :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Alf81Alf81Skrevet 06/03-05 16:44 
Garou og KOF'98 er helt klart 'hittere' til MVS.
MetalSlug 1,2,3 er jeg også meget stolt af at være i besiddelse af... Så komplette de nu kan være når det er til arcade, men altså i brune pap-æsker med stickers og hvad detil høre.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 06/03-05 16:48, rettet 06/03-05 16:49 
Ja, mine MVS-spil, er jeg i hvert fald også glad for, men her er der heller ikke én perle. Mangler desværre stadig '97 i min KoF-samling, det virker som om at AES-udgaven er nemmere at få fat på end MVS her..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 06/03-05 16:49 
Jeg har ikke noget super-eftertragtet retro-samler-objekt, men som helhed er jeg ret glad for mine seriesamlinger som en ret omfattende (syn's jeg selv) Star Wars-samling, men også Resident Evil-, Metal Gear Solid- og Final Fantasy-serierne...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 06/03-05 16:54 
Alf81>
MetalSlug 1,2,3 er jeg også meget stolt af at være i besiddelse af... Så komplette de nu kan være når det er til arcade, men altså i brune pap-æsker med stickers og hvad detil høre.

Og så siger folk, at det er "umuligt" at samle på MVS-spil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 06/03-05 17:04 
Hvem siger det?
http://www.multimods.com/images/IMG_4946.jpg
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 06/03-05 17:07, rettet 06/03-05 17:09 
VGI blandt andet.

(men du tror vel ikke seriøst, at du kan imponere mig med det billede? jeg har dobbelt så mange MVS'er stående indenfor to meters afstand ;p EDIT: Faktisk nærmere tre gange så mange ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 06/03-05 17:09, rettet 06/03-05 17:15 
Faktisk er jeg også virkelig glad for Blue's Journey og
SpinMasters da det begge er titler jeg har dyrket meget i
arcade hallerne men har aldrig rigtigt mødt andre der har
syntes noget særligt om dem...?
Forresten, findes PCB-boards også med stickers osv. for jeg
har aldrig set det?
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 06/03-05 17:43, rettet 06/03-05 17:44 
Der har selvfølgelig også kasser, flyers osv. til PCBer. Nogen har haft standard-kasser (CPS2 f.eks.). Jeg har den originale æske til Armed Police Batrider...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 06/03-05 17:56 
Jeg har set det til CPSII men som sagt aldrig til alm. PCB,
kun plakater og har automatisk gået ud fra det var reklame der blev sendt med feks. større forsendelser til udlejer af maskiner...?
Ting om dét og pis.
120 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig