X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kom og spil Nintendo DS


Svar
ZøvnigZøvnigSkrevet 28/02-05 01:55 
Sammen med folk fra 1 anden side har jeg været med til at arrengere at der skal spilles Nintendo DS i FIELDS den 11/3 kl 16 til?? , dvs på release dagen. Vi tager en sofa gruppe derinde og multi player så en del af dagen og hygger. Når man kommer ind af hovedingangen så ligger den sofa gruppe i omårdet imellem EB Games og GAME butikken.
Vi skal bare have en fed dag ud af det. Møder andre DS ejere og hjælper med at skabe lidt hype omkring maskinen ;)

Skal måske lige sige at selvom denne idé startede på en anden side så er alle meget velkomne. Har lagt denne besked ud på flere andre sites.
For os er det ikke vigtigt hvilken side du har set dette på. Det vigtige er at vi får os en hygge dag

Glæder mig til at se dig derinde :)



Ps: bliver der rettet i tidspunktet skal jeg nok straks give besked herinde
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Per SPer SSkrevet 28/02-05 02:34, rettet 28/02-05 02:46 
Hvis du ærligt kan svare på at ovenstående >ikke< er et PR stunt fra et mediebureau, ingen nævnt, ingen glemt, så for min skyld ingen problemer med at reklamere for arrangementet herinde.

Derfor vil vi også gerne vide hvem det er der står bag arrangementet. Så drop lige et link til dine homiez - der!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 28/02-05 09:48 
Lyder sjovt.
Got at Fields ligger lige op ad Metroen, så det tager mig kun ca 15 minutter fra arbejde. Har fri kl 16. Så jeg vil være der (har Super Mario 64 DS, Wario Ware Touched og lige bestilt Band Brothers).
SumezSumezSkrevet 28/02-05 10:31 
Ja, det lyder godt nok meget, som et forsøg på at skaffe gratis PR, men så vidt jeg ved, er Zøvnig mere styret af sine fanboytendenser, end korporationens penge. ;)
Jeg kunne i hvert fald godt finde på at trappe op, da jeg endnu ikke har haft fornøjelsen af at afprøve maskinens multiplayer-funktioner, og godt kunne tænke mig at prøve spil som Wario Ware og Feel the Magic.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 28/02-05 11:11 
Pyt da med om det er gratis PR - det lyder jo sjovt.

Kunne være man skulle overveje noget lignende i Aalborg et sted?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ZøvnigZøvnigSkrevet 01/03-05 01:59 
Sumez har hel ret i det er min fanboytendens der gør sig gældende her *G* Jeg prøver at tæmme den lidt indimellem men den kan jeg vist ikke helt løbe fra :D

jeg eller andre får ingen penge ud af dette. Det er en tråd jeg startede med at oprette inde på en Nintendo fan side. Ved faktisk ikke om jeg må linke til siden herinde :/ Men den kan findes i forummet der, Jeg kom med idéen og fik sammen med Monze og Captain N derindefra aftale endelig dag og tidspunkt. andre besluttede at hoppe med på den :)

Og helt ærligt. Bergsala har ikke just reklameret godt for deres produkter herhjemme. så når de dårlig vil poste en smule reklame penge i annoncer i blade tror jeg næppe de vil smide penge eller andet i nakken på en lalleglad gamer som mig *GG*

hvis jeg må poste linket så sig lige til så skal jeg nok gøre det :)
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
SumezSumezSkrevet 01/03-05 02:29 
Selvfølgelig må du det. Vi er ikke bange for at miste brugere ti et andet forum. ;) *host*konsol-forum*host*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ZøvnigZøvnigSkrevet 01/03-05 02:52, rettet 01/03-05 02:58 
Ok da :) ville bare ikke have problemer over det.

Her er det så. Der var oprindeligt en anden tråd der startede det. men kan ikke lige finde den hehe. Men denne her burde være nok. Ellers så mail mig for en personlig snak da jeg ikke ellers ved hvordan man beviser den slags :)

Hygge herfra




ps: Håber du når at få Band brothers 3of19. Det gad jeg vildt godt at prøve :D

N-Clubs DS forum
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig