X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chat?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-05 17:28 
Jeg har tænkt på om det er muligt og om der er potentiale for at oprette en chat-funktion herinde. Nu ved jeg ikke hvor meget arbejde der ligger i det, men idéen er måske brugbar?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 26/02-05 17:36 
Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-05 17:37 
Er der en dybere begrundelse for det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/02-05 17:52, rettet 26/02-05 17:53 
Det har været oppe at vende før. Personligt synes jeg heller ikke, at chat hører hjemme på et forum.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JimPPJimPPSkrevet 26/02-05 18:07 
Er Play:Right ikke lidt mere end blot et 'forum' efterhånden?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 26/02-05 18:42 
Det har ikke noget at gøre med det. En chat er umulig at moderere, i hvert fald med vores ressourcer.

Der kommer ikke nogen chat.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JimPPJimPPSkrevet 26/02-05 22:16 
Syntes nu også det er en dårlig ide

Blev bare oprørt da P:R blev skårret ned til at være et forum ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
JAAJAASkrevet 27/02-05 01:33 
Det er jo bare op til en af brugerne at oprette en IRC kanal ved navn Playright og så invitere folk til at komme. Hvis nogen har lyst til det, er det såmænd meget lige til. Det er blevet prøvet før, men der kom ikke ret mange.
RJKRJKSkrevet 27/02-05 01:34 
Så er det vel egentligt også svar nok ;)

Jeg kan kun gentage Kristian og sige, at vi aldrig har haft nogen positiv snak om at have en officiel form for chat.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KilroyKilroySkrevet 27/02-05 10:12 
Jeg ville også mene at det var rimeligt nemt at lave en art uofficiel Play:Right chat over IRC...
Kilroy Was Here
DommergaardDommergaardSkrevet 27/02-05 10:13 
Jeg kan heller ikke se hvorfor en 'Chat-funktion' skulle oprettes, så ville ordet 'Forum' ligesom miste sin virkning. Folk kan tilføje hinanden på msn, eller som nævnt oprette en IRC-kanal.

Forummet har i forvejen mange andre features, så synes heller at en chat-sektion ville påvirke sitet positivt! P:R er godt som det er! :)
SumezSumezSkrevet 27/02-05 13:01 
Chat hører udelukkende til på IRC, ikke på et website. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig