X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigste PSP-importsite


Svar
JmogJmogSkrevet 19/02-05 21:46 
Jeg får mere og mere lyst til at importere en amerikansk PSP til marts. Det billigste sted jeg har fundet er dvdboxoffice, som tager 1650 kroner for value pack inklusiv gratis kurerfragt. Er der andre alternativer?
104 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
HNHNSkrevet 29/03-05 17:01 
Så kom jeg "til" at betille min psp value pack med gretzky nhl og lumines til 405CND + porto 66CND så ca 2250 kr så håber jeg bare jeg kan slippe for told og moms.
ComradeComradeSkrevet 30/03-05 17:08, rettet 30/03-05 20:04 
Så fik jeg endelig min.. Nøj hvor er den skærm genial!

OT: Kan jeg godt bruge mit almindelige PS2 kabel i den 5V AC adaptor som kommer med, da jeg ikke lige ellers har nogen converter...?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 30/03-05 17:44, rettet 30/03-05 17:44 
Du kan bruge din PS2's strømkabel til at oplade den med, ja :) - hvis det var det du mente.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ComradeComradeSkrevet 30/03-05 18:09 
Det var det, tak for det :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 30/03-05 18:24 
Du kan jo også bare klippe US stikket af og monteret et dansk stik :)
JloweJloweSkrevet 31/03-05 19:48 
Så fik jeg også min fra Axel, bestilt i mandags!
Den maskine er jo genial - grafikken er fuldstændig suveræn og skærmen, jamen den skærm....

Fik NFS rivals og Wipeout med. Fartfornemmelsen er fantastisk i begge. Har aldrig ejet en håndholdt spillemaskine før, godt jeg ventede..
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
RJKRJKSkrevet 01/04-05 14:04 
Jeg bestilte hos Axel mandag aften og fik den i dag. Det havde så været genialt, om jeg også havde fået spillene med, men jeg må jo så se Spider-Man 2-filmen, til lørdag/mandag, hvor der er post igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 04/04-05 20:40 
Så fik jeg min psp value pack med nhl, lumines og spider man 2 filmen til 2265kr så er meget godt tilfreds.

Og så er den lidt for nice.
NaieraNaieraSkrevet 04/04-05 21:32 
Men om nogle uger modtager du et ubehageligt brev fra DHL...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 04/04-05 22:04 
Hvis han fik den fra videogamesplus eller ncsx er det nok begrænset hvor ubehageligt det kan være. Jeg skal da hjertens gerne betale told og moms af de 20$ min forsendelse var værd :-)
NaieraNaieraSkrevet 04/04-05 22:10 
Mente ellers bare, at jeg havde hørt om folk der måtte hoste op fra VG+. Nå, men det er jo bare godt, så...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CronossCronossSkrevet 05/04-05 00:14 
Hvor ubehageligt et brev snakker vi i værste tilfælde?
RJKRJKSkrevet 05/04-05 00:26 
Naiera>
Mente ellers bare, at jeg havde hørt om folk der måtte hoste op fra VG+. Nå, men det er jo bare godt, så...

Når de sender via DHL, er den vel ret sikker?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 05/04-05 01:54 
Cronoss>
Hvor ubehageligt et brev snakker vi i værste tilfælde?

29% af varens værdi plus et gebyr på omkring 100-120 kroner.

Du kan dog være ganske rolig, hvis det er fra VG+. Min var markeret med en værdi på 20$.
CronossCronossSkrevet 05/04-05 08:23 
Hvor hurtigt fik folk deres maskine fra VG+?

Jeg synes at have set en del forskellige tidspunkter her i denne tråd, selvfølgelig fordi maskinerne først skulle frem til forhandleren. Men er der nogen som har bestilt her da de fik maskiner igen som har modtaget?
JimPPJimPPSkrevet 05/04-05 09:16, rettet 05/04-05 09:16 
2 dage så var den i danmark... 5 dage så havde DHL 'nosset' sig sammen.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 05/04-05 10:14 
RJK>
Når de sender via DHL, er den vel ret sikker?

Ja, sikker på at få et ubehageligt brev, da kurererne automatisk fortolder alt der skal...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 05/04-05 10:29 
Hvis du hermed mener et ubehageligt brev der fortolder den rigtige pris, er det forkert hvis det er sendt fra VG+.
De opgiver en pris på 20$ til DHL, og det bliver så ignoreret. Dermed ikke sagt at der ikke bliver taget stikprøver. Men DHL opkrævede ikke noget da jeg fik min DS fra VG+.
JimPPJimPPSkrevet 05/04-05 10:43 
Har snakket med DHL efter diverse påstande, fik af vide at der ikke var nogle ekstra regninger i form af told eller porto, på vej til mig.

Altså ingen ekstra regninger eller told fra VG+
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 05/04-05 10:50 
Nej, men pointen er, at der ikke er "chance" for ikke at blive snuppet hos DHL, generelt. Hvis der stod $250 på kassen kunne I bande på, at det kom til at gøre najs. Tre-fire uger efter ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 05/04-05 11:31 
psychomantis>
De opgiver en pris på 20$ til DHL, og det bliver så ignoreret.

Det er jo så også decideret svindel, og der bliver ballade for det, når det engang bliver opdaget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JimPPJimPPSkrevet 05/04-05 12:16 
Naiera -> Ja ok, den havde jeg ikke lige fanget i første omgang.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
psychomantispsychomantisSkrevet 05/04-05 12:40, rettet 05/04-05 12:41 
RJK>
Det er jo så også decideret svindel, og der bliver ballade for det, når det engang bliver opdaget.

Ja, jeg synes også det virker lidt underligt at et så relativt stort site kan slippe afsted med det. DHL må da have en mistanke, når der bliver sendt jeg ved ikke hvor mange ens pakker derfra til 20 CND omkring launch af både DS og PSP. På den anden side så er VG+' andel af forsendelser vel nærmest forsvindende i forhold til DHLs samlede kundekreds.
JimPPJimPPSkrevet 05/04-05 14:49 
Jeg tror DHL er ret lige glad - Har du penge så ka' du få.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 05/04-05 14:54 
DHL er måske reelt set ligeglade, men kun indtil de danske toldmyndigheder blander sig, hvis de bliver opmærksomme på problemet og mener det er noget de gider gøre noget ved.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 05/04-05 14:54 
Jeg tvivler også på at DHL tjekker den slags, det er ikke deres job. Men det forhindrer ikke diverse toldere i at kontrollere forsendelserne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 08/04-05 11:50 
Så kom der lige en regning fra UPS på godt og vel 646,- kr. ... men jeg havde gudskelov regnet med det ville ske, lidt trist er det dog alligevel. Gudskelov opvejer PSP'en og Lumines det hele meget godt!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/04-05 20:32 
Så er 1 stk. PSP bestilt ved Axelmusic, et spil venter jeg dog med lidt.

Efter at have været lidt mistænksom omkring PSP'en pga. prisen osv. er jeg dog faldet for den - også fordi jeg er kommet til penge der må bruges på den ;)
KeenKeenSkrevet 12/04-05 20:40 
Nu følger gretzky NHL jo med, så så lidt kan du da spille :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/04-05 20:45 
Super, anede ikke det er den canadiske bundle de sender afsted. Så har jeg da noget at gå i gang med.
RJKRJKSkrevet 12/04-05 20:59 
Det er da også US-bundles de sælger. Ingen Gretzky.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 19/04-05 08:54 
Nu blev jeg lidt forvirret af at læse denne tråd igennem.
Som jeg har forstået det, er det mest sikkert at bestille den fra VG+, da de sender med DHL, som opgiver en pakkeværdi på 20$ ??

Står selv og vil til at bestille, men det bedste tilbud er jo at foretrække :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 19/04-05 09:33 
RJK>
Det er da også US-bundles de sælger. Ingen Gretzky.

Jeg fik Gretzky med min psp...
JmogJmogSkrevet 19/04-05 10:36 
Hanky>
Som jeg har forstået det, er det mest sikkert at bestille den fra VG+, da de sender med DHL, som opgiver en pakkeværdi på 20$ ??

VG+ angiver en værdi på 20$, ja. DHL sørger bare for fragt. Fragtfirmaer har intet at gøre med pakkernes indhold - de må jo ikke åbne dem.
kingsizekingsizeSkrevet 19/04-05 10:53 
er jeg den eneste der ikke kan finde nogen PSP eller DC på VG+?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
NaieraNaieraSkrevet 19/04-05 11:03 
Knight Keen>
Jeg fik Gretzky med min psp...

Ja, du købte også hos VG+. Det gjorde RJK og Pieyanthikos ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 19/04-05 11:09 
kingsize>
er jeg den eneste der ikke kan finde nogen PSP eller DC på VG+?

http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_421&products_id=8479

Man skal gå ind under PSP/hardware for at finde den. Linket vil dog ikke virke, ligeså snart de ikke har flere på lager.
KeenKeenSkrevet 19/04-05 11:20, rettet 19/04-05 11:25 
Naiera>
Knight Keen>
Jeg fik Gretzky med min psp...

Ja, du købte også hos VG+. Det gjorde RJK og Pieyanthikos ikke.

Nej, det er jo lige det! jeg bestilte også fra Axelmusic...
NaieraNaieraSkrevet 19/04-05 11:25 
Så har de købt canadiske sæt en overgang...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kingsizekingsizeSkrevet 19/04-05 11:31 
Tak for hjælpen Jmog!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HankyHankySkrevet 19/04-05 12:32 
Jmog>
VG+ angiver en værdi på 20$, ja. DHL sørger bare for fragt.

Okay, så du har ikke betalt noget told ol.?

Jeg vil bare være så sikker som overhovedet muligt, da hvis
jeg bestiller et stk. ikke samtidig har råd til en evt. told-afgift :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 19/04-05 15:31 
Hanky>
Okay, så du har ikke betalt noget told ol.?

Nemlig.
HankyHankySkrevet 19/04-05 16:35 
Godt, så siger jeg tak for svaret :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/04-05 17:23 
Min er ikke kommet endnu fra Axel, og de sendte d. 13 - kan den komme senere idag med pakkeposten?
JmogJmogSkrevet 19/04-05 18:52, rettet 19/04-05 19:09 
Pakkeposten plejer at levere omkring klokken 12 hos mig, så de skal da godtnok have lang arbejdstid, hvis de stadig er i gang.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/04-05 19:00 
Fik engang en pakke omkring 19, men den kommer nok næppe iaften.
BeanoBeanoSkrevet 19/04-05 19:46 
Vi har aftenudbringning af pakker hvor jeg bor og kan risikere de kommer dryssende kl. 21.
KeenKeenSkrevet 19/04-05 19:49 
Min pakkepost kommer omkring halv 9 :)
NaieraNaieraSkrevet 19/04-05 19:54 
Jeg får nogen gange lidt over syv.

Om morgenen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/04-05 18:35 
Så kom posten med maskinen, og Gretzky fulgte med. Så nu ligger den til opladning.
104 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig