X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW account creation


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 14/02-05 19:45 
Jeg har problemer når jeg skal oprette en konto. Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg er nået til step 7 (den sidste) i oprettelsesproceduren og der står, at man skal gennemse de opgivne oplysninger hvorefter man skal trykke på "Create account". Hos mig er der ikke nogen "Create account" jeg kan trykke på. Nogen der ved om det er mig der er blind eller er, der nogen der har haft samme problem?
kingsizekingsizeSkrevet 15/02-05 00:26 
jeg havde samme problem første gang jeg forsøgte, men jeg genstartede bare processen og så gik der fint!
knappen sidder sammen sted som alle de andre knapper.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
psychomantispsychomantisSkrevet 15/02-05 08:03 
Jeg måtte prøve nogle gange over en periode på et par timer før det lykkedes. Men nu er det gået iorden.
The DaneThe DaneSkrevet 15/02-05 10:07 
Alt efter hvor mange som prøver af gangen er systemet mere eller mindre overbelastet hvilket viser sig tydeligt på siden. Efter de lukkede op for registrering igen i foregårs var det stort set umuligt at registrere sig (fik først gjort det morgenen efter - Lørdag)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 16/02-05 20:36 
Efter 10 minutters ventetid fik jeg lavet en character på Crushridge-PVP-serveren. En elver med navnet Tingle (Link var taget) :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
psychomantispsychomantisSkrevet 16/02-05 21:39 
Jeg kan da lige tilføje at jeg har en Human Paladin ved navn Malkuth på Silvermoon serveren (PvE). Hvis nogen spiller på samme server så kan I bare tilføje mig.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig