X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Polls på PR


Svar Sortering
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/02-05 15:57 
Hvis der er andre, der har interesse i det, så jeg da gerne, at man kunne lave små polls/meningsmålinger i indlæggene. Bare en 5 kategorier man selv vælger, som folk så kan stemme på. Meget nyttigt i mange situationer, hvor "Hvad er bedst" tråde bliver for lange og uoverskuelige.
Er det teknisk muligt?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 14/02-05 16:31 
Sikkert, men ikke noget der bliver indført fordi det vil blive misbrugt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 14/02-05 16:40 
Misbrugt?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 14/02-05 16:45 
Vel ikke mere åben over for misbrug end så mange andre features, f.eks. billeder...
ChronoChronoSkrevet 14/02-05 16:57 
Jeg synes ideen er god. Men jeg er heller ikke forum-moderator :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 14/02-05 17:19 
Grunden til at vi ikke har polls er, at vi hellere vil have at folk argumenterer for, hvad de mener, end bare at høre om de mener A eller B.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 14/02-05 17:58 
Jeg synes ideen er elendig. Hader alle disse polls, der dukker op over alt for tiden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-05 19:01 
Enig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
MrCaseMrCaseSkrevet 14/02-05 19:49 
aaarhh... nu behøver det jo ikke at være kedelige polls.

Man kunne jo også poll'e om man helst ville være player 1 eller player 2.
Man kunne høre hvem der bedst kunne lide AtariST'eren frem for Amiga'en.
Man kunne holde polls om hvilken WipeOut integration folk bedst kunne li'

Jeg synes det kunne være spændende.
Måske kunne man lave en poll kombineret med en diskussionstråd. Så man havde poll'en øverst og så replys neden under.

Jeg stemmer 'hep!'
Have you considered sucking less?
JimPPJimPPSkrevet 14/02-05 20:41 
Nu skal jeg se om jeg kan formulere det ordenligt :)

Normalt bryder jeg mig ikke om poll's men jeg syntes at tonen generelt er meget bedre herinde end på de typiske forummer, de fleste indlæg virker også meget velovervejede, ligeså med de forskellige debatter. Jo jeg tror faktisk at det ville kunne fungere godt herinde.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SumezSumezSkrevet 14/02-05 21:18 
Polls kan bruges til at give et hurtigt overblik over folks meninger, uden at skulle læses alles argumentationer. Og så kan en afstemning lettere lægge op til flere (forhåbentligt interessante) diskussioner.

Men det er rigtigt at det virker en smule overflødigt at have det, så hvis Rune ikke synes det er nødvendigt, er det nok ikke lige top-prioritet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/02-05 21:31 
Det accepterer jeg så :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 14/02-05 21:54 
Jeg syntes vi skal stemme om det... doh...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig