X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rocky Legends - WOW!


Svar
nerosnerosSkrevet 08/02-05 12:22 
Nu kan jeg ikke holde det tilbage længere. Jeg må sige at jeg har fået Rocky Feber. Jeg er fuldstændig vild med Rocky Legends og spiller det hver dag. Jeg synes det er et gennemført spil og har et utroligt godt feel og smukt designet. Jeg ved godt nogle vil finde det ensformet, men jeg er blevet hooked og kan ikke komme ned igen.

Håber der er andre som også kan lide filmene og spillet her og måske er der også andre som har fået feber ligesom mig?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 14/03-12 22:04 
...Og jeg har spillet det lige siden!

EPIC!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/03-12 22:25 
Kan det køre på 360'eren?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/03-12 22:33 
PS2-versionen kan ikke. Xbox-versionen kan ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/03-12 22:42 
Super.

Han postede det i Xbox forumet, så jeg antog det er Xbox udgaven han har :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/03-12 22:47 
Men han linkede til PS2-gameplay, som var det der forvirrede dig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/03-12 22:59 
Den er fin med dig :D
nerosnerosSkrevet 15/03-12 00:54 
Hehe! ;-)

Yes det kan godt køre på 360'eren, og gør det endda ret så godt.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/03-12 08:24 
Ja, jeg har også bokset mig igennem det og det er,super fedt!
nerosnerosSkrevet 15/03-12 08:37 
Har du været igennem med alle 4 hovedpersoner så?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/03-12 09:32 
Men er det ikke bare en gang button-mashing? Jeg fik ikke lov til at prøve det til træffet, fordi folk konstant sad limet til deres controllers med høreværn på, men synes ikke det lignede det sjoveste spil i verden hvis man ikke i forvejen er vild med Sylvester Stallone som bokser. Jeg kunne dog ret godt tænke mig at prøve at godt boksespil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 15/03-12 10:02, rettet 15/03-12 19:02 
Button-mashing! Nej slet ikke du ville hurtigt finde ud af, at man skal kunne læse sin modstander og 1-2-3 hurtige jabs og slutte af med en uppercut eller lignede og hvis modstanderen bliver stoked så fyr en SUPER af. Der er mange måder at spille på man kan også holde modstanderen på afstand og så kun bruge hårde slag. Blocking bruger jeg ikke så tit, men jeg fandt ud af at Bo var ganske god til den slags ;-)

Alt i alt er det meget mere dybt end man lige går og tror. De forskellige boksere man kan unlocke ved køb i storen har også forskellige stats og evner. Nogen er hurtigere og andre tungere men kan tåle flere slag osv.

Men den her slags spil kan selvfølgelig godt button-mashes, men det kommer an på hvem man spiller imod.

Det eneste som jeg synes er lidt fesent er training mode hvilket godt kunne have haft et lidt andet design og gameplay, det kan blive lidt hårdt i længden undervejs op af rangstien, men heldigvis findes der en autotrain mode man får bare ikke helt så meget ud af det som hvis man træner manuelt :-)

Glemte at sige at det også er det ultimative party spil hvor man kan holde tourneringer med op til 16 personer.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig