X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Advarsel om GBA-kopispil og QXL


Svar
RJKRJKSkrevet 07/02-05 02:17 
Hvis man har handlet på eBay eller i Asien ved man, at man skal passe på med ikke at købe illegale kopiprodukter. Indenfor spilmediet er det især slemt på Game Boy Advance, hvor der produceres kopier, der med det blotte øje sagtens kan ligne originaler. Det er ikke bare en guld-cd i en standard æske, men komplette kopier, der forsøger at efterligne originalen og snyde folk til at tro, at det er d... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/06-06 17:09, rettet 13/06-06 17:10 
Synes også den her auktion virker lidt skummel :/

Det er da vist kun et par enkelte af de spil, der er blevet frigivet som freeware/abandonware, hvilket stadigvæk ikke giver personen ret til at tjene penge på dem på den måde.

500 PC-spil over E-mail
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/06-06 17:51, rettet 13/06-06 17:53 
Uden tvivl. Men hvis ens moral er lav nok, er der jo et hav af steder af steder på nettet, hvor man selv kan hente dem fra.
I teorien ville han kunne tjene 20 x 999 = 19980 kr, ved at have brugt et par time i selskab med google med sin samvittighed slået fra.

Jeg vil godt indrømme, at jeg selv i en periode har flirtet lidt med såkaldt "abandonware"(hvem har ikke), men jeg havde da aldrig i tankerne, at jeg ligefrem skulle begynde at tjene penge på det... jeg vil påstå, at det ikke en del af den anarkistiske tankegang bag "konceptet" :)

Ikke at det retfærdiggør det på nogen måde ;)
AV Intelligent Terminal
bootsbootsSkrevet 14/06-06 00:26 
Han giver nok bare køberne nogen links til et eller andet sted hvor de selv skal hente spillene ned fra, hvilket betyder at staklerne risikerer at gøre noget ulovligt uden at vide det (selvom de vel burde blive mistænksomme undervejs - tja - faktisk allerede inden de afgav deres bud).
3of193of19Skrevet 14/06-06 00:54 
Blossom>
Det er der sikkert, men der er nok ikke nogen der gider tage bøvlet med det.

Jeg har i hvertfald droppet alt hvad der hedder kamp mod gba kopispil.
der var ingen, og jeg mener INGEN, der var intereseret i at gøre noget ved det. Hverken politi eller Bergsala.
Jeg udleverede både navn og bevis på en meget slem kopisælger, men ingen gad gøre noget.
Mine sidste mails til Bergsala fik jeg ikke engang svar på, og hvis de er ligeglade, så kan det f.... også være ligemeget.

Men hvis der er nogen herinde der gider, ja så er der da fuldt belæg for en politianmeldelse af fjolset med PS3'eren.
Det er jo direkte og bevidst svindel i forsøg på at franarre folk penge.

Måske skulle det snarere rækkes videre direkte til Nintendo Europa. Hvis de ser hvor ligeglad Bergsala er med sådant et eksempel vågner de måske op og får endelig fat i en mere kompetent distributør :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/06-06 08:27 
Jeg er i hvert fald blevet meget skuffet over Bergsalas håndtering af fænomenet. Det er uforståeligt for mig, hvordan de IKKE kan/vil gøre noget ved det. Det er jo deres levebrød! Det er jo nærmest "passivt kriminelt" at lade tingene stå til og acceptere at pirater tjener på ens produkter.

Der skal jo ikke ret mange forgæves anmeldelser fra bekymrede lovlydige brugere til, før man begynder at tænke "Så er de sgu også selv ude om det".
HeroldHeroldSkrevet 14/06-06 09:58 
Killer Bean 2>
Synes også den her auktion virker lidt skummel :/

Det er da vist kun et par enkelte af de spil, der er blevet frigivet som freeware/abandonware, hvilket stadigvæk ikke giver personen ret til at tjene penge på dem på den måde.

Lidt? Den er direkte ulovlig. Det bliver aldrig lovligt at sælge freeware og abandonware er i 99% af tilfældene bare en anden mærkat for piratkopiering. :) Jeg har anmeldt den.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 10:15 
Giv mig noget konkret der kan bevise at auktionen er ulovlig, så skal jeg sørge for at den bliver lukket.

Som tidligere skrevet er anmelder knappen ikke en fløjtende fis værd.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 10:19, rettet 14/06-06 10:32 
Jeg har nu anmeldt auktionen direkte, men som sagt er det ikke sikkert at mit ord på at den er ulovlig er nok.. desværre

EDIT: og i dette tilfælde var det åbenbart nok
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dRxLdRxLSkrevet 14/06-06 10:51 
Det er ved at udvikle sig til en sjov sport her på P:R at fange, anmelde og få lukket de der "sjove" QXL auktioner. Måske kan vi nå at redde QXL fra dem selv :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 14/06-06 10:58, rettet 14/06-06 11:01 
Blossom>
Giv mig noget konkret der kan bevise at auktionen er ulovlig, så skal jeg sørge for at den bliver lukket.

Det er lidt svært som privatperson at skulle bevise at spillene har en ophavsmand. Det må man jo gå ud fra - og når der sælges 500 ad gangen for en 20'er, så er der nok begrundet mistanke.

Edit: Men jeg mener da at digitalt salg af den slags spil, og i de kvantiteter klart er bundråddent.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 11:26 
Jeg er fuldt ud enig med dig Herold..
det er qxl bare ikke..

Selvom de har valgt mig som amb. i kategorien fordi de troede på at jeg vidste en del om det og kunne hjælpe med at passe den kategori, så tror de desværre ikke på hvad man siger alligevel..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HeroldHeroldSkrevet 14/06-06 12:24 
Du kan bare oplyse dem om at digital distribution af titler er ulovlig med mindre at man har tilladelsen fra rettighedsindehaveren. Det er i sig selv umuligt, hvis man vil sælge 500 spil ad gangen til 20 kroner. Skal man sælge spillene, skal de formidles på originalmediet, hvilket ikke kan være email.

Det burde være "bevis" eller argumentation nok, ihvertfald.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/06-06 15:49 
Jeg gik lige hurtigt igennem auktionens 3D shooters og googlede titlerne med følgende resultat:

Alien Trilogy
Abandonware: ULOVLIGT AT SÆLGE!

Doom 2
http://www.idsoftware.com/games/doom/doom2/
Kan stadig købes direkte hos ID Software som download-spil. Dermed er salg fra anden side ULOVLIGT!

Duke Nukem 3D
http://www.3drealms.com/downloads.html
Ligger som SHAREWARE version hos ophavsretsindehaver. Salg er selvfølgelig ULOVLIGT!

MDK
Abandonware: ULOVLIGT AT SÆLGE!

Terminator
Abandonware: ULOVLIGT AT SÆLGE!

Quake
http://www.idsoftware.com/games/quake/quake/
Ligger til salg hos ophavsretsindehaver. Dermed er salg fra anden side ULOVLIGT!

Wolfenstein 3-D
http://3drealms.stores.yahoo.net/wolfenstein3d.html
Ligger til salg hos ophavsretsindehaver. Dermed er salg fra anden side ULOVLIGT!

(Jeg har valgt ikke at linke til abandonwaresites med info om abandontitlerne, da det vel er i strid med linkning på P:R)

Allerede nu er der rigeligt grundlag for at lukke auktionen. Der skal jo bare være ET ulovligt spil, og jeg har ikke lige mod på at gennemgå alle 500 titler :-)
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 18:35, rettet 14/06-06 18:36 
Det er sødt af dig, men som tidligere skrevet, så er auktionen allerede lukket. jeg er ked af det spildte arbejde du har lavet.

De troede for en gangs skyld på mig..

Men I må endelig skrive til mig hvis I støder ind i flere ulovlige auktioner.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 19:24 
Nope.. kom med dem, samt en saglig forklaring på hvorfor de er ulovlige, så skal jeg fanme sørge for at kundeservice får noget at lave i aften..

og netop nu er der gratis oprettelse i Software og spil kategorien, så der er nok kommet mange auktioner igang.
(gratis oprettelse slutter kl. 20)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 20:04 
ja, hvis det er tydeligt nok til at jeg kan se at det er kopier, så bare fyr løs..

er selv igang med at gennemgå auktioner, men der er sq mange
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 20:13 
De to første er anmeldt.. den sidste er lidt svær, da man ikke kan se det 100% ud fra hverken billede eller beskrivelse..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
silverstarsilverstarSkrevet 14/06-06 23:12, rettet 14/06-06 23:23 
Den sidste (Hugo 2) er også en kopi, mærket oppe i venstre hjørne (P for Players) bliver brugt på kopier, typisk fra Østen. Så med mindre der er tale om en original cd lagt i et uoriginalt cover(MEGET usandsynligt) er der tale om en kopi. Hvis sælger vil svare på hvorvidt cd'en er sort (orig) eller sølvfarvet på bagsiden (kopi) er der ingen tvivl.

For den interesserede er logoet P tyvstjålet fra NBA-holdet Indiana Pacers (basketball).

Se her
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
ChronoChronoSkrevet 15/06-06 09:19, rettet 15/06-06 09:20 
Nu skal vi vist også til at holde øje med piratkopierede Nintendo DS-spil :(

Dårlige klistermærker, sorte kontakter og ny placering af Nintendo-logo er vist de tydeligste tegn.

How To Spot Pirated Nintendo DS Cartridges
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BlossomBlossomSkrevet 15/06-06 09:37 
NEJ NEJ NEEEEEJ..

Kan snart ikke holde til mere..

Endnu en kamp at tage op..

Lad os håbe der går et par år endnu før det bliver rigtig udbredt.

Red min dag... Sig noget positivt
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dRxLdRxLSkrevet 15/06-06 09:45 
Blossom >
Sig noget positivt

Der er mennesker der får mulighed for at prøve en masse gode spil uden at der strømmer penge til Nintendo ;-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/06-06 11:51 
Der er da heldigvis tydelige tegn på at det er piratkopier man har med at gøre!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/06-06 13:26 
Blossom>
NEJ NEJ NEEEEEJ..

Kan snart ikke holde til mere..

Endnu en kamp at tage op..

Lad os håbe der går et par år endnu før det bliver rigtig udbredt.

Blossom, havde du troet det var en loppetjans at være "politibetjent" for piratprodukter?

(mit indlæg er ikke ment som angreb på din position som ambassadør og skal læses positivt de steder du er nævnt)

Når du kommer med den slags udbrud, er det lige pludselig ikke svært for mig at se hvad der (virkelig) er galt med QXL. De har ganske givet undervurderet pirat-problemet (præcis som det lyder til Blossom har gjort). Det springende punkt er dog, at Blossom gør sit "job" af lyst og interesse og hun kan stoppe når hun har lyst, mens QXL er en forretning, der skal tjene penge. QXL kan IKKE give op og lade stå til som en frivillig ambassadør vil kunne gøre, hvis tjansen bliver for sur. Men det gør de alligevel.

Jeg synes det er vildt godt, at Blossom prøver at gøre en forskel ved at gøre det rigtige og få svindlerne væk fra auktionerne. Men opgavens indhold har måske været undervurderet. Og det er jo ikke ligefrem fordrende for udførelsen, når de ikke tror på én (som tidligere nævnt) og helst skal have en skriftlig tilståelse fra piraterne, før det kan komme på tale at lukke auktionerne.

Er der desuden nogen, som kender til andre auktionssider, og hvor udbredt pirateri er dér? Jeg går ud fra, at alle auktionssider har en eller anden procentdel kopivarer, men spørgsmålet er hvordan disse tackler situationen.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/06-06 14:13 
Off-topic for spil-snakken men on-topic for QXL og deres snavs:

Indbrud? Ja tak!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/06-06 14:57 
Man begynder lige pludselig at blive meget bange for sin samling af konsoller og spil :( Heldigvis bor jeg i en kælder, hvis indgang ikke er helt åbenlys.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 17/06-06 15:08 
Og hvis den bliver lukket, kan man jo bare købe sådan en her (linket).
Skræmmende at forbrydere kan få deres værktøj så let :(

Indbrudstyvens bedste ven
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkenDarkenSkrevet 17/06-06 15:29 
ligefør jeg er friste til at byde på en, bare for at se hvor hurtigt folk kan komme ind i min lejlighed =(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BlossomBlossomSkrevet 17/06-06 16:00 
Hyakotake>
De har ganske givet undervurderet pirat-problemet (præcis som det lyder til Blossom har gjort)

Bare rolig, jeg læser ikke dit indlæg som noget negativt.

Du tager bare grueligt fejl ang. det med at jeg har undervurderet det.
Jeg har hele tiden været klar over hvor stort problemet var. Det var netop også derfor jeg meldte mig som amb. på trods af at jeg var klar over jeg kunne risikere at det eneste jeg kunne opnå var at banke hovedet i en mur..
Og qxl er en meget tyk og hård mur at banke hovedet i.

Mit udbrud ang. DS kopispil skyldes såmænd ikke at jeg er bange for den opgave der kommer.
Nærmere at jeg i forvejen netop banker hovedet i en mur, og bare kommer til at gøre det endnu mere, når de nye kopispil kommer til DK.

det der har chokkeret mig mest, er Bergsalas og politiets ligegyldighed.

Når DE er ligeglade, så er det jo først at det begynder at blive virkelig svært at gøre noget ved det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 28/06-06 21:12 
Blossom>
...Og qxl er en meget tyk og hård mur at banke hovedet i...

...det der har chokkeret mig mest, er Bergsalas og politiets ligegyldighed...

...Når DE er ligeglade, så er det jo først at det begynder at blive virkelig svært at gøre noget ved det...


"TV 2s afslørende dokumentarprogram, Operation X, begynder nu researcharbejdet til næste sæsons udsendelser.

Så har du tips, ideer eller en mening om, hvilke emner redaktionen bør kulegrave, så skriv til x@tv2.dk."


Måske kunne dét få QXL til at lytte lidt bedre?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
BlossomBlossomSkrevet 29/06-06 07:56 
Det ville være helt fantastisk at få qxl i et dokumentar program, men hvis jeg tænker på Operation x's tidligere udsendelser, så har det altid været voldsomme og grænseoverskridende udsendelser om dyr, mennesker, mishandling, kæmpe svindel osv.

Jeg tror slet ikke de vil overveje qxl, da det er et alt for "blødt" og lille emne..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 29/06-06 08:38 
Nu har jeg sendt en mail til både opretaion x og station 2, men det ville være tåbeligt at håbe på noget.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
silverstarsilverstarSkrevet 06/07-06 23:37 
Ikke GBA-spil, men stadig en "speget" auktion:
http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=26582248

"spil hentet på nettet"... hmm
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dRxLdRxLSkrevet 06/07-06 23:58 
1200+ kr. dog...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
silverstarsilverstarSkrevet 07/07-06 00:04 
De bud der er kommet på auktionen har vel intet og gøre med det faktum, at sælger direkte skriver at der er tale om uoriginale spil hentet ned fra nettet...? Om noget gør det vel sagen værre, hvis de potentielle købere regner med at de byder på originale ting, hvis de ikke har nærlæst hvad sælger egentlig skriver.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dRxLdRxLSkrevet 07/07-06 00:32 
Jeg tænkte bare, det viser at der findes masser af mennesker derude man kan tjene lette penge på :-p


^^^Udtrykt så neutralt som jeg overhovedet kan i den givne kontekst.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BlossomBlossomSkrevet 07/07-06 08:07 
Den er nu anmeldt til qxl, så den burde blive lukket.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/07-06 09:22 
Ja så blev den lukket...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
The DaneThe DaneSkrevet 07/07-06 13:04 
Der er også en artikel i Politiken idag om at folk køber meget kopivarer. Fik ikke læst det hele igennem, men nåede frem til at politiet vist ikke kunne gøre så meget med mindre firmaerne lagde sag an.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/07-06 09:35 
Måske skulle man søge lidt dybere omkring oprettelsen af den nye "enhed" og anmelde QXL til grundig undersøgelse. Ikke kun mht. GBA-kopispil, men sådan helt generelt (det ville jo være mærkeligt om det kun var GBA-spil, som sælges ulovligt på auktionen, ikke?)

Taskforce Anti-Kopiprodukter (TAK!) :-)
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 12/07-06 15:56 
Ser det her ikke lidt mistænkeligt ud??!?

82 SPIL I EN BRIK. KANON TILBUD
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
NaieraNaieraSkrevet 12/07-06 15:57 
Det er ikke bare mistænkeligt, det er åbenlyst en kopi...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 12/07-06 15:58, rettet 12/07-06 15:59 
Wow... se lige de ting han har til salg....

EDIT:
Citat: "LØB OG KØB !!!!!!"

Made in Hong Kong??
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
BlossomBlossomSkrevet 12/07-06 17:10 
Anmeldt og lukket
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KTCKTCSkrevet 12/07-06 17:48 
Han har altså en mere af de der "mange-spil-i-én-cartridge":

63 SPIL I EN BRIK. KANONT TILBUD
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 14/07-06 09:32, rettet 14/07-06 09:34 
Endnu en - kalder sig T-salg...
"Super 35 i 1 spil , næste ikke brug. ok i strand. Her får du hele 35 blandet spil."
Der er sikker et par mere blandt auktionerne...

EDIT: Spil uden officielle klistermærker på, blot et 'nametag'...??!!

(skroll ned og se multispil med GAME på)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 14/07-06 09:43, rettet 14/07-06 09:43 
Hmm... Jeg skal ikke gøre mig klog på at se forskel mellem GBA-spil jeg ikke har forstand på, men Monsters. inc på QXL har ingen 'reklamer' på...
(her er et langt link fra google på, hvad jeg tror er originalt)
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://i24.ebayimg.com/04/i/06/9f/78/3f_2.JPG&imgrefurl=http://cgi1.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll%3FViewItemWithCategory%26item%3D8270470620&h=150&w=200&sz=7&hl=da&start=17&tbnid=hc7Y_FvbdvVzHM:&tbnh=78&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3DGameboy%2BMonsters%2Binc%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D

QXL: Monsters inc til GBA (reklameløs)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 14/07-06 09:51 
Øhh... har i andre set noget tilsvarende??

Der skal nok ikke skrides til handling, men ser det ikke noget løjerligt ud?

500 kr for ???
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
bootsbootsSkrevet 14/07-06 13:25 
QXL har sikkert haft et tilbud med gratis oprettelse af auktioner, og så har manden oprettet en bunke auktioner hvor han så efterhånden kan udfylde beskrivelserne...
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 14/07-06 13:39 
Det tror jeg også... Det er bare ikke hver dag man finder en auktion på 500kr for noget der ikke er der (endnu) :D
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
silverstarsilverstarSkrevet 14/07-06 18:17, rettet 14/07-06 18:25 
Jeps, det er bare mig der har været lidt langsom til at få taget billeder af sagerne samt lægge beskrivelser på... :)
Der var gratis oprettelser en overgang, så de blev hurtigt oprettet og så tilføjet info senere.
Grunden til at 500 kr er valgt er faktisk, at man ikke kan ændre startbuddet til en højere pris end den oprindelige, når auktionen først er oprettet. Så hellere oprette auktionen med en høj startpris og så nedjustere den når info er tilføjet end at vælge startprisen for lav og ikke have muligheden for at opjustere den senere.

Edit:
Så er beskrivelse og billede tilføjet
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig