X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prøv Feel The Magic!


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 26/01-05 21:30 
http://kimishine.sega.jp/ds/index.html?sid=ds

Virker fair nok, men tror det virker lidt bedre på DS'en :)
Hero of TimeHero of TimeSkrevet 08/02-05 10:39, rettet 08/02-05 10:39 
jeg kan sige at Feel the Magic er et Mega fedt spil :D ik KTC?? hehe

kommer nok en anmedelse af det snart:D
SonicSonicSkrevet 08/02-05 11:02 
Kan kun give dig ret, FTM er suverænt sjovt :) Bare en skam det er så kort :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NeriedNeriedSkrevet 08/02-05 12:04 
kender du flere sider med dem på??
Hero of TimeHero of TimeSkrevet 08/02-05 14:05 
jah lidt kort er det da vel men jeg kan spille det i times vis :D

hvad er dit forvrit mini game?+
SonicSonicSkrevet 08/02-05 15:04 
Hmm, svært at sige hvilken der er favoritten, da de alle er ret fede på deres egen måde, men de sjoveste er vel nok Flower, Parachute, Dance osv. Men også dem hvor man skal puste på "skærmen" er utroligt geniale :) Love it :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Hero of TimeHero of TimeSkrevet 08/02-05 15:39 
ja det er fedt der hvor man skal sejle :D og puste på skræmen :D
KTCKTCSkrevet 08/02-05 20:06 
Jeps, Hero Of Time var så flink at lade mig prøve spillet på hans DS, og jeg elsker Segas nytænkning og kreativitet. Spørgsmålet er om gameplayet kan fastholde ret mange i længden. Personligt er jeg dog typen, der elsker minigames og sagtens kan køre "i det samme" og stadig have det sjovt (Super Puzzle Fighter 2X og andre puzzles). Det er nok mine gamle Arcade-gener der stadig spøger :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 08/02-05 22:10 
Er der noget specielt nytænkende i FTM? Af hvad jeghar set indtil videre, virker det som de samme typiske minigames, man altid ser. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 08/02-05 22:51 
Touchscreenen bliver brugt ret kreativt og på denne baggrund er det specielt. Hvis du læser hvad vi skriver, kan man rent faktisk puste på sin DS som en del af spillet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 08/02-05 22:57 
Det er ikke fordi jeg betvivler dig, jeg har jo heller ikke alle minigamesne. Men stort set alle dem, jeg HAR set og hørt omtalt, bygger bare på klichéer fremfor nytænkning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 08/02-05 23:06, rettet 08/02-05 23:06 
Jeg er enig med Sumez. Og jeg har gennemført det, og siddet og nørdet med at få ekstra kostumer, ved at spille på højere sværhedsgrader.

Nogle af spillene er da sjove nok, og stilen er virkelig gennemført, men...

Fx pusteriet. Ja, ret sjov lige at prøve. Men efter ti sekunder, så ER det jo prøvet. Der er ikke meget gameplay over det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 08/02-05 23:08 
Selve spillene er i grundformen ret simple, men det er kontrollen, og udnyttelsen af denne, der gør det så originalt og interessant. Sammenlign det lidt med Steel Battalion (Tekki), der i sig selv vel ikke adskiller sig voldsomt fra andre Mech-spil, men styre-enheden gør det specielt og en oplevelse for sig.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 08/02-05 23:11 
Som jeg siger er det interessant. I meget kort tid.

Om man kan kalde det "originalt" kommer vel an på, hvad man lægger i ordet. Lad os tage en af de første mini-games.

En mand falder ned i en faldskærm og har et nummer stående over sig. Så skal man nå at taste nummeret ind, inden manden er faldet ned. Det "originale aspekt" er det så, at man skal taste tallene ind med sin stylus, fremfor på et keyboard?

Måske stiller jeg så bare for høje krav, før jeg vil kalde noget for "originalt", når jeg siger at ovenstående intet originalt har over sig, og heller ikke er ret sjovt i mere end få minutter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 08/02-05 23:13 
Jeg synes ikke, det kan sammenlignes. Tekki er ikke originalt, men som du selv siger, er det specielt. Det er en absolut unik oplevelse. At prikke på køer, skubbe skorpioner væk og selv at puste ind i en mikrofon ligner vel i grunden så meget andet.
Men jeg har fuld respekt for hele den stil, spillet kører. Det er gennemført sejt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NeonodeNeonodeSkrevet 08/02-05 23:16 
Jeg synes faktisk det var lidt kedeligt, ikke noget grafik der var til at gå amok over og alt for nemt at gennemføre og det kørte meget i det samme selvom de små spil var forskellige... Jeg vil give det max 7/10
KTCKTCSkrevet 08/02-05 23:22 
Det bliver nok ikke ret meget mere "originalt" end Eye-toy spillene er. De første skaber en standard, og efterfølgende handler det mere eller mindre om kombinationer af disse koncepter på kryds og tværs.

Det er nok mere mediet jeg oplever som originalt, men sammenlignet med Metroid og Mario, synes jeg dette spil gør noget for at bruge touchscreenen som en integreret del af spillet i modsætning til at konvertere en velfungerende styring til noget krampagtigt værk, som man ikke skal gøre sig forhåbninger om at lære i løbet af den første halve time.
Det er et "ægte" Nintendo DS spil, og det tager jeg hatten af for...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NeonodeNeonodeSkrevet 08/02-05 23:26 
Tror nu WarioWare DS, bliver en meget større oplevelse, det glæder jeg mig meget til, så derfor er det også bestilt fra cd-wow.us for kun 41 $, det synes jeg er billigt!!
RuneSPRuneSPSkrevet 08/02-05 23:54 
Indeed, Wario Ware er også blevet modtaget pænt godt så det er pt det spil jeg ser mest frem til :)
RJKRJKSkrevet 09/02-05 00:28 
Taget i betragtning af at WW kan spilles i multiplayer, så tror jeg også det på en helt anden måde kan udnytte det samme gimmick-gameplay, som FTM har. Det har meget større underholdnings-potentiale.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig