X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right Prisen 2004


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 20/01-05 18:34 
Play:Right hædrer igen i år de spiltitler, som har skilt sig ud fra mængden. Det sker via en afstemning, hvor brugerne vælger deres bud på vinderne af de enkelte priser. Moderatorholdet har fundet nominerede blandt årets udgivelser til følgende priser:

PlayStation 2-prisen
Xbox-prisen
GameCube-prisen
Game Boy Advance-prisen
Pc-prisen
Multiplatformprisen
Innovationsprisen
Kunstprisen
Importprisen

De seks første priser gives til de titler, der har skilt sig mest ud til de pågældende platforme, mens de sidste tre priser gives til de titler, der har gjort sig mest bemærket indenfor det pågældende område. Kategorierne og reglerne forklares nærmere i selve afstemningen.

Stem allerede nu og vær med til at hædre de spiltitler, som har gjort sig fortjent hertil. Sidste chance for at stemme er 30. januar.

God fornøjelse.

Play:Right Prisen 2004
The DaneThe DaneSkrevet 21/01-05 01:51 
Hvad er grunden til at Vampires:Bloodlines er med under PC-spil?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
jaesjaesSkrevet 21/01-05 03:05, rettet 21/01-05 03:15 
Øv. Udmærkede forslag, men sikke mange pas´er det blev til. Jeg tror PS2-kategorien er den eneste, hvor jeg har spillet mere end ét at de foreslåede spil :/
SumezSumezSkrevet 21/01-05 08:23 
The Dane>
Hvad er grunden til at Vampires:Bloodlines er med under PC-spil?

Har ikke selv spillet det, men jeg har kun hørt fra alle, at det skulle være godt?
Jeg synes ikke, der har været særlig mange interessante PC-spil i år, og kan ikke selv komme i tanker om andre spil, der burde være med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 22/01-05 08:53 
Synes bare det er lidt simpelt sat op, og ikke så godt igen (ihvertfald ikke iforhold til det org). Det virker på mig som med Deus Ex - har muligvis nævnt det før er andet sted - hvor der er mange detaljer med i det første, og en kraftig nedskæring i efterfølgeren.

Men som sagt hvis ikke der var andre udbud, så må man tage det der er :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 22/01-05 11:15 
Der er ikke noget originalt Vampire spil. Du tænker nok på Redemption, men det var ikke en 1'er, og heller ikke nær så godt som Bloodlines.

Bloodlines er genialt i og med det er frit, og forholdsvis tro mod originalspillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 22/01-05 17:53 
Ja, jeg tænker på Redemption. Men at det ikke er så godt som Bloodlines vil jeg i denne omgang nøjes med at være en smagssag. Personligt synes jeg at Redemption er 100x bedre end bloodlines både gennem historie, og karakter opbygning - selvom der så kun er én enkelt figur - men det er lettere irrelevant.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 23/01-05 23:10 
Hvor kunne det være fedt hvis der også var en kategori for "Årets dårligste spil"...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 23/01-05 23:49 
Det ville næppe bliv nogen særlig realistisk vurdering. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 24/01-05 00:31 
Redemption er klart fedt, men også meget simplet - og det minder generelt set ikke ret meget om et rigtigt RPG. Spillet er basalt set blot en Diablo klon med et interessant tema.
Dog har det en god multiplayerdel, der til dels skaber noget af rollespilsstemningen.

Bloodlines er derimod et helt igennem brillant spil, der dog har nogle enorme fejl. På trods af disse (som i høj grad er rettet i senere patches - nu kan spillet gennemføres!), er det den næststørste spiloplevelse jeg har haft i år (Ja, jeg ELSKER Fable), og det kunne jo heller ikke gå helt galt når man tænker på at Troika udviklede Arcanum.
CoreCoreSkrevet 24/01-05 07:53 
Sumez>
Det ville næppe bliv nogen særlig realistisk vurdering. :)

Nææh, men sjov :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/01-05 16:42 
RalliSport 2 burde være med i Xbox kategorien... *Er hermed sur og tvær*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/01-05 18:33 
Det er jo ligemeget. Out Run 2 havde alligevel fået din stemme ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 24/01-05 21:53, rettet 24/01-05 21:54 
Det underholdende ved disse prisuddelinger er at man som regel aldrig er enige med de nominerede eller de vindende titler.
Jeg kunne nu godt undre mig over hvorfor "In Memoriam" ikke var at finde som nomineret under innovationskategorien, eller hvorfor "Myst 4: Revelation" ikke er kunstnerisk nok til en nominering.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 24/01-05 21:55 
Du kunne have nævnt dem da vi bad folk komme med idéer til nomineringer...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/01-05 22:14, rettet 24/01-05 22:15 
Nok er Boktai innovativt og nyskabende, men er det ikke fra 2003?

EDIT: Men måske det er 2'eren i nævner? Isåfald - d'oh!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 24/01-05 22:16, rettet 24/01-05 22:17 
Det kom åbenbart først i Danmark i 2004. Jeg har også haft spillet i halvandet år. :P
Jeg vil heller ikke mene det er hverken innovativt eller nyskabende, men det er der selvfølgelig flere meninger om. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 24/01-05 22:21, rettet 24/01-05 22:22 
dynamitedavo>
Nok er Boktai innovativt og nyskabende, men er det ikke fra 2003?

2004 i Europa.

Mange af de spil der er udgivet 2004 i Europa, er fra 2003 i Japan.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/01-05 03:01 
Og vi nærmer os sidste chance for at stemme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig