X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retrosamling -> BMX-cykel


Svar
RJKRJKSkrevet 17/01-05 02:16, rettet 17/01-05 02:20 
Det her er måske et lidt mærkeligt indlæg, men jeg kom bare til at tænke på det...

Engang for flere år siden, omkring årtusindeskiftet, før der var noget P:R eller DKF og der ikke rigtigt var megen kommunikation mellem retrosamlere (tror jeg nok), og jeg selv var ved at begynde at samle på spil, da faldt jeg engang over en relativt vild annonce på QXL.

En gut skilte sig af med hele sin retrosamling, som han ville bytte til en BMX-cykel (eller var det en mountainbike? jeg fatter alligevel ikke forskellen...) eller sælge for et aldrig fastsat beløb. Jeg kan huske at jeg selv kom med flere bud (3.000,- var jeg vist oppe i), men vi blev aldrig enige om noget. Jeg tror ikke der var andre der bød i den omgang, og jeg hørte aldrig mere til det.

Det ærgede mig dengang ret meget, at jeg ikke fik samlingen - lidt ligesom nogen har det med "pigen, der slap væk", haha - så jeg tænkte, om sælger mon var én herinde fra? Eller måske var en senere køber? Jeg er bare nysgerrig efter at vide, hvad der blev af samlingen, så jeg kan få den "dør" lukket ;)

Jeg kan ikke huske så meget om selve samlingen, udover at den vist var på omkring hundrede spil. Det var altsammen retro og der var vist især en del SNES imellem. Jeg menes at huske Secret Of Mana, Star Fox, Super Metroid, Mega Man X og en del andet i samme dur. Der var i hvert fald også et mint Final Fantasy I til NES. Det meste var vist PAL.

Anyone? (det skulle vel aldrig have været Kimmer? ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 17/01-05 04:27, rettet 17/01-05 04:28 
Så er det nu, vi skal høre den ultimative tilståelse fra Anders? ;)

Umiddelbart er det jo ikke sikkert, at vedkommende så sig selv som samler. Måske var det bare en forkælet unge fra Hellerup, der ikke gad spille sine 100 spil længere. :) (men ok, Final Fantasy I?)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/01-05 11:01 
Det var helt sikkert en samler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 17/01-05 11:15 
Nej, det var ikke mig der solgte :-)

Kan ikke huske den annonce du snakker om der, men har samlet en masse gode ting om på bla. QXL.dk og DBA.dk i tidernes morgen. Det er meste blev dog senere solgt til RJK for småpenge :-) Havde dog heldigvis ikke selv givet alt for meget for det.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
The DaneThe DaneSkrevet 17/01-05 11:25 
Er der mon nogen herindefra som vil indrømme de ville skille sig af med deres samling for en BMX cykel - jeg havde sådan én (i tidernes morgen), og den står muligvis stadig derhjemme :). Men at skille sig af med sin samling for det virker lidt uoverlagt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig