X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamecube hardware hvorhenne?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 13/01-05 19:56 
Jeg har omkring 1300 kr. jeg skal ofre på en Gamecube + rgb kabel, wavebird, memorycard og freeloader.

Kan det gøres så blligt af nyt, og hvor har de de bedste priser henne (gerne onlineshops).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dchangdchangSkrevet 13/01-05 20:49 
Sort Gamecube i Kvickly Vestbyen Aalborg, 499 kr. :-)

Resten er vel nok billigst at købe hos VG+, især Wavebird (koster ca. 150 kr lige pt), og memcard (1019 bloks koster ca. 200 kr).

Push it...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RuneSPRuneSPSkrevet 13/01-05 21:05 
Ellers kan du også købe en GC pakke med en GC + Mario Kart Double Dash!! til 850 i EBgames mener jeg?
RaGeRaGeSkrevet 13/01-05 21:11, rettet 13/01-05 21:11 
Chancer ved at få told smidt oven i beløbet er da ret stor, når det drejer sig om større pakker hos VG+?

Nogle der har lyst til at ligge ud for en Gamecube og købe den hos Kvickly, da vi ingen har i nærheden af hvor jeg bor bortset fra Merlin, som er for dyr.

Jeg overfører selvfølgelig det pågældende beløb + porto penge og en lille smule for tjenesten.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RuneSPRuneSPSkrevet 13/01-05 22:24 
RaGe>
Chancer ved at få told smidt oven i beløbet er da ret stor, når det drejer sig om større pakker hos VG+?

Jeg bestilte en DS + en del andet skrammel, og det kom i en pænt stor kasse (en del større end kassen til GC) og der kom ikke told oveni. VG+ havde nemlig sat et 20$ mærkat på, samt mærket det som en bog (pææænt stor bog, eh?) så den gik lige gennem tolden :) genialt.
dchangdchangSkrevet 13/01-05 22:25 
Jeg kan måske godt købe Cuben, men det kan først blive på mandag. Der har jeg fri, og skal alligevel ned og handle.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RaGeRaGeSkrevet 14/01-05 16:57, rettet 14/01-05 16:57 
Jeg har muligvis en handel kørende med Boots, men hvis det ikke bliver til noget, så gi' r jeg dig lige besked dchang.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 14/01-05 16:58, rettet 14/01-05 16:58 
RuneSP>
Ellers kan du også købe en GC pakke med en GC + Mario Kart Double Dash!! til 850 i EBgames mener jeg?

Alt for godt, så kan jeg med sikkerhed bestille hardware hos dem uden risiko :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Le RoofLe RoofSkrevet 14/01-05 17:10 
RuneSP>
Ellers kan du også købe en GC pakke med en GC + Mario Kart Double Dash!! til 850 i EBgames mener jeg?

Prisen er 799,-
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
zAcuzAcuSkrevet 14/01-05 18:38 
Bedsked sendt!!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig