X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nu vil jeg på Live


Reply
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/04-03 12:38 
Med Wolfenstein lige om hjørnet kan jeg endelig se en grund til at få købt et Live Kit, så jeg nupper mig et fra Sverige her en af dagene.
Så er det jeg lige vil høre, om nogen herinde fra også har tænkt sig at investere i dette spil? Nu tænker jeg specielt på de gamle Halo-gutter fra XBC (Bateman, Brummelum m.fl.)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
68 topic(s).
« < 1 2

Reply
NaieraNaieraSkrevet 04/05-03 19:53 
Det er op til spillene at dele folk op i regioner. F.eks. har de fået den gode ide, at vi kun skal kunne spille sammen med andre europæiske spillere i PSO.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FeldthausFeldthausSkrevet 04/05-03 20:10 
skal helt sikkert også have wolfenstein, denne måned er virkeligt et godt måned, skal have følgende
moto gp 2
wolfenstein
xbl kit
konfi :)
måske en cube(tror først det bliver i juni
gamertag: FELDTHAUS DK
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/05-03 20:37 
Naiera >
Det er op til spillene at dele folk op i regioner. F.eks. har de fået den gode ide, at vi kun skal kunne spille sammen med andre europæiske spillere i PSO.

Woot?

Kan man så ikke spille imod amerikanere?:(
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 04/05-03 21:18 
Nej, det skrev jeg jo lige, at man ikke kan!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/05-03 22:52 
KTC >
Så vidt jeg har forstået er Live globalt, så du skulle ikke være begrænset på nogen måde...

Hmm... Ok - det forklarer også de mange svenske stemmer, jeg hører :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/05-03 10:20 
Anyway, hvilken klasse har I tænkt jer at spille som, når spillet udkommer? Der er jo 4 forskellige - ligesom på PC.
Jeg skal i hvert fald være en Axis Medic, da tyskerne har mørkere uniformer og derfor er sværere at få øje på. Medic synes jeg er den sjoveste klasse, selvom de er næsten forsvarsløse.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
3of193of19Skrevet 05/05-03 10:23 
Public EnemY >
Naiera >
Det er op til spillene at dele folk op i regioner. F.eks. har de fået den gode ide, at vi kun skal kunne spille sammen med andre europæiske spillere i PSO.

Woot?

Kan man så ikke spille imod amerikanere?:(

Nu ved jeg at customer service folk ikke altid er up to date, men jeg mailede til Sega Europe sidste uge med spørgsmålet, og han insisterede på at PAL versionen ivl kunne spille med US OG Japan på release... Vi får se. Hvis ikke, tager jeg personligt afsted og flår knuppen af den idiot der er ansvarlig for denne beslutning.
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/05-03 15:21 
Delux-Tja..... Hvis det bliver ligesom den nye Enemy terrortory demo, vil jeg nok bare være Soldat med min gode gamle ven Mr. Thompson;)


RTCW er ude:O
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 08/05-03 11:00 
Enfen >
Mit xbl kit blev sendt igår.

De skriver dog, at leveringstiden er 1-4 uger. Hvis der går så lang tid, så skal jeg vist ikke bestille derfra mere.

Jeg fik mit xbl kit i tirsdags, så det har kun været undervejs i 5 dage, hvilket jo er til at leve med.

Nu venter jeg så bare på min nye gennemsigtige grønne Xbox, så er jeg klar til at gå live :)
What is the Matrix?
KeenKeenSkrevet 09/05-03 10:21, rettet 09/05-03 10:30 
taget fra XBox-Live.dk:

Xbox Live priser offentliggjort
Morten Rembøl Jacobsen Dato: 8.5.2003 kl. 23.24
Så er Microsoft endelig kommet med en officiel udtalelse angående prisen for at fornye sit Xbox Live abonnement. Det vil årligt kommet til at koste den almindelige bruger $49,99 at benytte sig af servicen, hvilket med lidt hovedregning bliver omkring 325 danske kroner. Derudover vil det blive muligt at købe Xbox Live på månedsbasis, hvilket vil koste $5,99, der svarer til ca. 40 danske kroner.

Microsoft udtaler også at prisen for starterkittet, der i øjeblikket ligger på 325-400 kr, vil blive sat op til efteråret så den rammer de 450 kr. som udgangspunkt. Man vil desuden kunne købe headsettet seperat til en pris, der kommer til at ligge omkring de 200 danske kroner.

Kilde: Gamespy.com

Edit: Med nuværende valutakurser bliver priserne således:
Årlig abonnement: 322,26Kr.
Månedlig abonnement: 38,62Kr.
Det er sku' første gang nogen har regnet med de rigtige valutakurser!!!


Link
McPlayboyMcPlayboySkrevet 09/05-03 10:56 
322,26pr år,er en meget fair pris
MuH
jaesjaesSkrevet 09/05-03 14:33 
Ja, det er helt fair priser
RaGeRaGeSkrevet 09/05-03 14:47, rettet 09/05-03 14:48 
Den pris kan jeg leve med, bare synd, at XBL er en lorte service til den pris! Det irriterer mig hver gang, at man ikke stiller dedikerede server til rådighed til diverse spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OmenOmenSkrevet 09/05-03 14:57 
Tillad mig lige at tilføje lidt kynisme til denne diskussion om pris, men hvad er det helt præcist for en service som MS forventer at vi betaler for??
Havde de opstillet dedikerede servere til alle de største Live titler, kunne jeg have set rimeligheden i det, men som det står lige nu, skal alle Live ejere årligt betale noget lignedene 350kr for en service, som alle PC'ejere får gratis (og som for den sags skyld også kan klares gratis med XBConnect).
Vote Ficus!
RaGeRaGeSkrevet 09/05-03 15:00, rettet 09/05-03 15:12 
Helt mine egne ord! M$ lovede det helt store, men i sidste ende gjorde de intet for at give brugerne en fed onlineoplevelse. Dårlig support ang. dedikerede server og mangel på nødvendige patch, som aldrig udkom *host UC*. Specielt spil som Unreal Championship, som virkelig havde brug for det med alle de glitches i spillet. Ghost Recon er også den rene katastrofe, da man sjældent kan finde et ordentlig spil uden lag (quickmatch virker næsten aldrig). SEGA's online service med Dreamcasten var simpelthen genial! Der var stillet T3 servers til rådighed (næsten ingen lag med 33,6 k modem i Unreal) og servicen var/er gratis! Desværre, så har de lukket ned for de fleste server p.g.a Dreamcastens undergang fra konsolmarkedet :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 09/05-03 15:12 
Problemerne med GR, bunder nu mest i dårlig netværkskode i selve spillet...
RaGeRaGeSkrevet 09/05-03 15:22 
Stadigvæk mangler der dedikerede server.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 09/05-03 15:23 
Jojo da :)
68 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me