X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nu vil jeg på Live


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/04-03 12:38 
Med Wolfenstein lige om hjørnet kan jeg endelig se en grund til at få købt et Live Kit, så jeg nupper mig et fra Sverige her en af dagene.
Så er det jeg lige vil høre, om nogen herinde fra også har tænkt sig at investere i dette spil? Nu tænker jeg specielt på de gamle Halo-gutter fra XBC (Bateman, Brummelum m.fl.)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
68 emne(r).
1 2 > »

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/04-03 12:38 
Med Wolfenstein lige om hjørnet kan jeg endelig se en grund til at få købt et Live Kit, så jeg nupper mig et fra Sverige her en af dagene.
Så er det jeg lige vil høre, om nogen herinde fra også har tænkt sig at investere i dette spil? Nu tænker jeg specielt på de gamle Halo-gutter fra XBC (Bateman, Brummelum m.fl.)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BrummelumBrummelumSkrevet 29/04-03 12:47 
Du kan være helt sikker på at jeg køber Wolfenstein. Har ventet længe på det spil.
XBL Gamertag: Brummelum
LWSLWSSkrevet 29/04-03 12:55 
Det skulle da lige være, hvis jeg får byttet mig til det. Har et par venner som er glade for spil med fjollede tyske accenter.
StriferStriferSkrevet 29/04-03 13:00 
Jeg skal helt klart have dette spil og så med live så rykker det......
XBL Gamertag: ZeNtiX
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/04-03 13:03, rettet 29/04-03 13:03 
In that case:

Hej Nicklas Teisner!

Tack för din beställning! Vi på Tvspeloteket har mottagit din order enligt nedan.

Xbox Live 1 454,40 kr.

Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 29/04-03 13:21 
RTCW er et af de Live spil, som jeg har set meget frem til, og jeg køber det også, hvis spillet får gode rewivs..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SolaegSolaegSkrevet 29/04-03 14:45 
Ja, jeg skal også lige se, hvad folk siger om spillet. Pengesituationen kunne have set bedre ud:-/
BatemanBatemanSkrevet 29/04-03 15:20 
Count me in to!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SolaegSolaegSkrevet 29/04-03 15:26 
Så skal jeg altså have Live til at virke. Kan man egentlig spille CTF i RTCW?

Bate, glæder mig til at spille med/mod dig igen :-)
PriestPriestSkrevet 29/04-03 16:24 
Wolfenstein er et af de få spil, som jeg ser frem til. Selv om jeg har Xbox Live, så bruger jeg pt mere tid med at spille GameCube, da det lige i øjeblikket er der, de gode spil findes. REmake og Eternal Darkness er to af de spil fra GameCubens bagkatalog, som jeg pt har gang i.
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-03 17:14 
Jeg har lige fået 2 plovmænd i Føds'gave af min lillbror:)
Så jeg skal helt sikkert have invisteret wolfenstein, det er helt sikkert!
Og så venter jeg bare på min xbox og mit live-kit kommer hjem til farmand;)
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 29/04-03 22:18, rettet 29/04-03 22:19 
Hej Nicklas Teisner!

Tack för din beställning! Vi på Tvspeloteket har mottagit din order enligt nedan.

Xbox Live 1 454,40 kr.

Jeg prøvede lige at indmelde mig som kunde. Nu er mit svenske på skrift ikke det bedste, så derfor har jeg brug for lidt hjælp :)

Företag - går ud fra betyder brugernavn

Pers./org.nr - går jeg ud fra betyder personnummer

Har jeg ret? :)
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/04-03 22:27 
Selvom jeg ejer Mechssault, UC, GR og CVS2 så er jeg gået lidt i stå på live fronten, men RtCW glæder jeg mig simpelthen så meget til....... Ohhh my god, hvor lyder det fedt!

Et par qoutes fra IGNs preview:

"Over 30 single-player levels, including 7 all-new levels not found on the PC version
Kill Nazis, zombies, and zombie Nazis!
Split-screen two-player cooperative play
Play with up to 15 other people on Xbox Live
16 multiplayer maps
Includes original Wolfenstein 3D
5.1 Dolby Digital´"


"There are no power-ups in the online modes. No bonus health to find, no floating guns to grab. Instead you must rely on the members of your team to supply ammo, health, and other special skills. Tides of War online is a team game, where communication and teamwork are at a premium. This makes great use of the Voice Communicator and forces strangers to work together, unlike game like Unreal and MechAssault where even "team" games end up as free-for-alls. "


"As if the co-op, single-player, and online modes weren't enough, Tides of War also includes a complete version of the PC game that started it all -- Wolfenstein 3D. What more could you ask for? "


"Granted, I haven't played through all of the single-player mode, I haven't spent hours and hours on Xbox Live, and I've yet to have the opportunity to delve deep into Tides of War to find out if I'll still be loving it months from now. However, having spent a good long day playing all facets of the game, I can tell that it's going to be one of the more satisfying Xbox experiences in a long time. This is how an online game should be handled on Xbox, this is how a PC port should be handled, and frankly, this is the type of quality we need to see from Xbox games. "

Læs mere om det her: http://gamesdebat.jubii.dk/showthread.php?s=&threadid=15626
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-03 22:31 
Fedest! :)

Måske går det ligefrem hen og bliver det mest strategiske og bedste Live FPS indtil videre!?!?
Spiller nu: Halo 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 29/04-03 22:41 
Public EnemY >
Tides of War online is a team game, where communication and teamwork are at a premium.

Så skal vi da KLART have en klan op at køre (til den tid)..
Home is where the hardware is..
RonaldoRonaldoSkrevet 29/04-03 23:51 
Public EnemY >
Kill Nazis, zombies, and zombie Nazis!

How original...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/04-03 00:42 
Enfen >
Jeg prøvede lige at indmelde mig som kunde. Nu er mit svenske på skrift ikke det bedste, så derfor har jeg brug for lidt hjælp :)

Företag - går ud fra betyder brugernavn

Pers./org.nr - går jeg ud fra betyder personnummer

Har jeg ret? :)

Man behøver ikke melde sig til for at kunne købe hos dem. Företag aner jeg ikke hvad er - jeg lod det felt være blankt, da der heller ikke var en * ud for det.
Det andet er ganske rigtigt personnummer - jeg udlod dog at give dem de sidste 4 cifre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/04-03 00:48, rettet 30/04-03 00:48 
PS2 playkid >
Måske går det ligefrem hen og bliver det mest strategiske og bedste Live FPS indtil videre!?!?

Voice Communicator'en er som skabt til Wolfenstein - hvor ville jeg gerne have kunnet snakke med mit hold, da jeg havde spillet til PC.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KeenKeenSkrevet 30/04-03 00:53 
hvornår udkommer live kit i danmark???
enfenenfenSkrevet 30/04-03 10:39 
Der går rygter om, at det skulle komme til efteråret. Nogle siger du til Juli, men jeg tvivler på det.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/04-03 10:49, rettet 30/04-03 10:51 
På den anden side har jeg hørt rygter om at i nogen EB games kan amn spørger efter det..... De må vist bare ikke sælge det officielt endnu, så de impotere....... Så det på Gamereactor:)
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 30/04-03 12:17 
EBGames solgte kittet på et tidspunkt, men der er stadig tale om det svenske kit.
What is the Matrix?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/04-03 12:21 
Og forskellen på de 2 kits er?
Home is where the hardware is..
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/04-03 12:33 
Intet..... Pakken har bare svensk tekst.... Sidder selv med mit kit fra lang tid siden fra USA.....

www.therage.com trådene, var der mange af på det gamle forum:)
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 30/04-03 19:50 
Ok lige et spørgsmål omkring det svenske sprog :)

Hvad betyder: "Kom ihåg mina uppgifter"?
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 30/04-03 19:58 
DeluxScan >
In that case:

Hej Nicklas Teisner!

Tack för din beställning! Vi på Tvspeloteket har mottagit din order enligt nedan.

Xbox Live 1 454,40 kr.



Har du modtaget dit Live kit endnu?

Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal købe fra Sverige eller England.

Hvis man nu eksempelvis køber fra England, kan man så stadigvæk vælge Sverige som ens Land? - her tænker jeg blandt andet på valget af postnummer, som skal tastes ind under registrering.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 30/04-03 20:00 
Enfen >
[Hvis man nu eksempelvis køber fra England, kan man så stadigvæk vælge Sverige som ens Land?

det kan man godt
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 30/04-03 20:08 
Det er så hermed bestilt :)

Håber ikke der går for lang tid, før jeg modtager det :(
What is the Matrix?
OmenOmenSkrevet 30/04-03 20:25 
Er der nogen af de butikker som ligger lige over den tyske grænse der sælger Live, og i så fald til hvilken pris?
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 30/04-03 21:00, rettet 30/04-03 21:00 
Karstadt i Flensborg har både Live, GC BBA's og diverse GC og PS2 bundles til de sædvanlige priser (50 eller 60 euro for Live, 50 for en BBA)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 30/04-03 23:46, rettet 30/04-03 23:49 
Omen >
Er der nogen af de butikker som ligger lige over den tyske grænse der sælger Live, og i så fald til hvilken pris?

Jeg kunne evt. ligge 500,- (det er inkl. forsendelse) ud og købe et kit til dig i morgen i Flensborg? Skal bare bruge din adresse, så ryger kittet afsted på fredag. Du skal selvfølgelig overføre pengene til mig hurtigst muligt, men sålænge kan jeg godt ligge ud, hvis du er interesseret?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 30/04-03 23:52 
Du kan også finde Live kits hos Media Markt i Flensborg til 59,- EURO...
NaieraNaieraSkrevet 01/05-03 00:09 
Nåå ja, der så jeg dem selvfølgelig også :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/05-03 11:28 
Enfen >
Det er så hermed bestilt :)

Håber ikke der går for lang tid, før jeg modtager det :(

Jeg får mit i morgen, fredag, påstår butikken, så lad os nu se...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 01/05-03 12:19 
Jeg bestilte mit hos Gameplay i UK.
What is the Matrix?
OmenOmenSkrevet 01/05-03 17:14 
Naiera og Rage:
Tak for svarene (og specielt tak til Rage for det generøse tilbud =) men jeg tror lige jeg venter en smule, da Phantasy Star Online endnu ikke er udkommet herhjemme =)
Vote Ficus!
RaGeRaGeSkrevet 01/05-03 17:45 
Helt ok.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
enfenenfenSkrevet 01/05-03 20:59 
Hvis man opretter et XBL på sin XBox, er det så senere muligt at flytte over på en anden Xbox.

Jeg mener ikke at det kan lade sig gøre, men jeg er kommet lidt i tvivl.

Grunden til spørgsmålet er, at jeg skal have mig en Limited Edition Xbox.
What is the Matrix?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/05-03 21:11 
Det kan man godt.

Du skal bare købe dig et Memorykort som man også kan bruge til savegames.

Iden er at man kan tage sin konto med over på anden Xbox og spille Live med sammen med vennerne
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
enfenenfenSkrevet 02/05-03 08:20 
Nu tænker jeg mere på, om det er muligt at oprette sin account på en anden xbox, som ikke umiddelbart har xbl.

Altså jeg opretter xbl på min nuværende xbox og når jeg så får min limited edition, vil jeg gerne flytte min xbl account over på denne.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/05-03 10:38 
Så fik jeg mit Live kit... Mmm... Så mangler jeg bare Wolfenstein...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 02/05-03 10:42 
Jeg regner med at bestille mit eksemplar fra dvdcrave.com inden længe.

Rtcw på dvdcrace.com
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 02/05-03 11:01 
Mit xbl kit blev sendt igår.

De skriver dog, at leveringstiden er 1-4 uger. Hvis der går så lang tid, så skal jeg vist ikke bestille derfra mere.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/05-03 21:57 
Jup, så er jeg på Live - og det kører dejligt. Så mangler jeg som sagt bare Wolf.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 02/05-03 21:59 
Så må du jo købe Ghost Recon i mellemtiden...
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 02/05-03 22:01 
Så må du hellere udfylde dit xbl-gamer tag:)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 03/05-03 15:11 
DeluxScan >
Så fik jeg mit Live kit... Mmm... Så mangler jeg bare Wolfenstein...

Hvor købte du dit Live Kit, DeluxScan ?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/05-03 18:20, rettet 04/05-03 18:20 
www.tvspeloteket.se
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/05-03 19:31 
Har det egentlig nogen indflydelse, hvilke billing region man vælger? Jeg valgte nemlig UK i stedet for Sverige, da jeg ikke fatter at læse svensk. Kan man kun joine spil med andre spillere, der også har valgt UK?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 04/05-03 19:35 
Så vidt jeg har forstået er Live globalt, så du skulle ikke være begrænset på nogen måde...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
68 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig