X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg køber for dig på ebay


Svar
SideshowSideshowSkrevet 30/12-04 21:22, rettet 30/12-04 22:25 
Ja, det her virker jo åndsvagt, men om ikke andet den eneste mulighed for, at jeg kan få fat i mine kontanter.

Jeg har omkring 8000 kr. stående på min paypal konto. Jeg kan ikke få skidtet ud, fordi paypal er et lusket foretagende, som gør det umuligt for sine danske kunder, at trække sine penge ud til sin bankkonto.

Derfor er jeg nødt til at købe for alle pengene på ebay, for at beløbet ikke dør sammen med firmaet.

Måske sidder du derude og har aldrig haft muligheden, for at købe det du ønsker over ebay. Det kan f.eks. være fordi, at du ikke selv ejer et kredit kort, eller måske er du bare intereseret i at hjælpe mig.

Kort sagt. Finder du noget du ønsker at købe over ebay, så betaler jeg det for dig og du kan betale mig beløbet over normal bankoverførsel, når du har modtaget varen fra mig.

Er det ikke bare fantastisk? Vi hopper og smiler allesammen.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
zAcuzAcuSkrevet 30/12-04 21:55 
Fed idé!

Jeg skal lede med lys og lygte efter noget! - Har nemlig aldrig haft mulighed for det!

Giv mig lidt tid, så kan det være jeg kan finde noget!! :)
WonderboyWonderboySkrevet 30/12-04 22:03 
Hej hvordan skal der forgå hvis det er jeg ser noget på ebay og for man ikke lidt rabat hvis det er for at hjælpe dig hvis jeg finder noget jeg kan bruge.
I love monster land
SideshowSideshowSkrevet 30/12-04 22:06 
Nej, det får man ikke. Det er ikke en gavebod det her.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SephirothSephirothSkrevet 30/12-04 22:57 
Arjh come on, jeg hjælper dig Sideshow, og du betaler 1000 kr af min PSP!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SideshowSideshowSkrevet 30/12-04 23:05 
Hvad er en PSP?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 30/12-04 23:33 
Kunne du ikke overføre beløbet til én, der KAN hæve fra sin PayPal-konto (og som du stoler på)?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AsseAsseSkrevet 30/12-04 23:54 
Hvis ikke, har jeg et ønske, som du kunne købe for mig :)

Vi snakker lige nærmere hvis du ikke kan bruge Runes forslag. Det gør ikke noget det er fra ebay.de vel?
NaieraNaieraSkrevet 31/12-04 00:11 
RJK>
Kunne du ikke overføre beløbet til én, der KAN hæve fra sin PayPal-konto (og som du stoler på)?

Temmelig god idé, og sjovt nok kan jeg sagtens hæve fra min konto....
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 31/12-04 02:41 
Hvis du ingen problemer har med at hæve fra din konto, hvorfor forklarer du så ikke bare Sideshow hvordan han skal gøre? Eller du har måske kreditkort?

Sideshow: Hvis du ikke finder ud af noget med Naiera, så vil jeg da godt hjælpe. Jeg har kreditkort derinde; men jeg ved ikke om paypal kræver gebyr for at overføre penge fra én konto til en anden - og om man overhovedet kan uden at der er foregået en handel. Hvis du er interesseret i hjælp, skal jeg ikke have en krone for det; men evt. udgifter skal dækkes af dig... Skriv en mail til mig, hvis du ikke finder ud af noget andet, så undersøger jeg hvordan det kan gøres inde på paypal...
SideshowSideshowSkrevet 31/12-04 02:47 
Det ville da være kanon, hvis én gad at hæve skidtet for mig. Jeg betaler naturligvis alle omkostninger. Og så giver jeg gerne en 200 krone seddel oven i, som tak for hjælpen.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RitesRitesSkrevet 31/12-04 09:24 
Jeg kan også hæve fra min? What's the problem?
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 31/12-04 12:10, rettet 31/12-04 12:12 
boots>
Hvis du ingen problemer har med at hæve fra din konto, hvorfor forklarer du så ikke bare Sideshow hvordan han skal gøre? Eller du har måske kreditkort?

Og så tar' vi lige en slapper. Jeg har selvfølgelig kreditkort, men jeg kan ikke se hvilken forskel det skal gøre. Forskellen er vel at jeg har Danske Bank og at navnet på PayPal-kontoen matcher navnet på den konto der skal overføres penge til. Så BURDE der ikke være nogle problemer, hvilket der heller aldrig har været.

Som jeg antydede ville jeg hellere end gerne hjælpe med at hive penge ud af kontoen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SideshowSideshowSkrevet 31/12-04 15:26 
Okay, jeg satser på at få en af medlemmerne her til at hjælpe mig. Så der bliver ingen ebay køb alligevel venner. >8)

Og ham der ville have de minidiscs der. Sælgeren ville ikke sende uden for England. Sorry mate...
>>There's only Juan Pablo Angel<<
kooikkooikSkrevet 31/12-04 16:09 
Jeg havde ellers lige udsigt til at købe noget på ebay, skriv lige hvis det stadig er muligt at købe noget ikk?
dchangdchangSkrevet 31/12-04 16:54 
Sideshow>

Og ham der ville have de minidiscs der. Sælgeren ville ikke sende uden for England. Sorry mate...

Æv. Tak for forsøget alligevel.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
bootsbootsSkrevet 01/01-05 16:54, rettet 01/01-05 17:01 
Naiera>
boots>
Hvis du ingen problemer har med at hæve fra din konto, hvorfor forklarer du så ikke bare Sideshow hvordan han skal gøre? Eller du har måske kreditkort?

Og så tar' vi lige en slapper. Jeg har selvfølgelig kreditkort, men jeg kan ikke se hvilken forskel det skal gøre. Forskellen er vel at jeg har Danske Bank og at navnet på PayPal-kontoen matcher navnet på den konto der skal overføres penge til. Så BURDE der ikke være nogle problemer, hvilket der heller aldrig har været.

Som jeg antydede ville jeg hellere end gerne hjælpe med at hive penge ud af kontoen.

Øh...tager en slapper? Jeg mente ikke andet end at I måske kunne sammenligne hvordan siden med bank oplysninger er udfyldt på jeres respektive paypal konti...

Forskellen mht. kreditkort er, at det er nemmest at få overført penge til kreditkortet - så vidt jeg da ved. Jeg har kun prøvet dén metode - og kun ved refusion af for meget betalt porto (fra sælger på eBay), hvilket naturligvis ikke er det samme som at få penge udbetalt fra kontoen - hvilket jeg aldrig har prøvet...


- man kan måske kun bruge BG bank (tidligere giro) og Danske Bank (fusioneret med BG bank) nu??? Jeg har Laan og Spar bank; men som sagt har jeg ikke haft behov for at trække penge ud fra paypal, så jeg har aldrig prøvet andet end at få for meget betalt porto refunderet til mit kreditkort (hos Laan og Spar)....
NaieraNaieraSkrevet 01/01-05 17:01, rettet 01/01-05 17:02 
Så vidt jeg ved er kreditkort den eneste måde at bruge PayPal på i Danmark. Når du trækker penge ud af PayPal-kontoer får du dem ikke ind på dit kreditkort. De skal overføres til en bankkonto (eller giro). Det eneste tidspunkt du får plus på f.eks. din Mastercard saldo er når du får refunderet noget.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig