X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Ghost Recon 2 - lidt i stykker


Reply
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 01:36, rettet 30/12-04 03:31 
Her gik jeg og begyndte at tro, at det var min Xbox der var noget galt med, og så viser det sig at GR 2 er en smule i stykker.

Flere gange i aften, har jeg været ude for det der i folke munde nu hedder "The Red X of Death". Hvilket vil sige, at en fejlmeddelse kommer frem på skærmen, og man bedes genstarte sin Xbox.

Ubi Soft arbejder på en patch (hvad ellers...), som samtidigt vil fixe en del andre ting i spillet.

Først satte jeg spillet til salg, fordi jeg troede at min Xbox havde problemer med spillet - nu piller jeg min salgsannonce ned, og påtænker at beholde spillet lidt endnu, for at se om det kan spilles optimalt - EFTER patchen.

Der er én eneste grund til at jeg *påtænker* at beholde spillet; Det er faktisk ganske godt.

Men - jeg gider ikke det her patch bøvl.

Jeg har allerede én PC til at spille på.

Iøvrigt synes jeg det er utroligt, at I som har anmeldt spillet (I ved hvem I er), ikke har villet informere os andre om, at spillets friends list (når man vil invite), stort set er ubrugelig, idet curseren altid hopper op i starten af ens friends list, når man forsøger at scrolle ned af (ligeledes en kendt bug i spillet...suk).


Official GR 2 bug thread
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 30/12-04 09:58 
det med freindslisten er kun mens den opdatere.. du burdte have lidt tålmodighed. ;)

anyway jeg har også oplevet det men at genstarte, men da der er meget kort loadtid, så er jeg ligeglad.. hvis det tog 100 år som med en pc når man skal genstarte så ville det være irriterende, men har kun set det, når jeg har skulle joine et spil over live.
By the power of Grayskull!
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 11:02 
Det er ikke kun mens friends listen opdaterer, at den er i stykker.

Vælg Online Features / Options, via. hovedmenuen, og gå derfra ind på din friends list; Begynd dernæst at scrolle igennem listen, og se hvad der sker.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/12-04 12:06 
Tjaeh jeg synes det spil er så meget i stykker, at der ikke var plads til at nævne det med Friends listen.

Da UbiSoft valgte at ændre det stemningsfyldte Ghost Recon format til det inferiøre Rainbow Six format, mistede de mig som støtte.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 13:49 
Har spillet GR 2 i et par timer nu, uden et eneste crash og/eller fejlmeddelse - så det er positivt.

Friends listen er dog stadig som den var før.

Seventhsun >

Jeg var glad for de forrige Ghost Recon's, men har intet imod at de har strømlinet 2'eren - gameplayet er stadig godt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HeroldHeroldSkrevet 30/12-04 14:14 
SeventhSun>
Da UbiSoft valgte at ændre det stemningsfyldte Ghost Recon format til det inferiøre Rainbow Six format, mistede de mig som støtte.

Omvendt synes jeg så at Rainbow Six altid har været Ghost Recon overlegen på alle punkter :) Det er så ud fra en pc-vinkel selvfølgelig. Jeg har ikke spillet det særligt meget på konsol.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 30/12-04 18:30 
det er stadig kun mens den opdatere freindslisten den hopper...
maby im lucky..

men det tager lidt tid inden den er opdateret
By the power of Grayskull!
OkottaOkottaSkrevet 02/01-05 19:48 
Nu gik det lige så godt, med GR 2 - troede jeg.

Kunne spille næsten en hel dag på det, uden et crash, og så gik det helt galt for spillet, for kort tid siden.

Lyd der forsvinder, lyd der lyder af h til (udelukkende støj, når man loader et spil f.eks), spillet der crasher osv.

Det er noget underligt noget: PS2 udgaven af GR 2 er noget bras. Xbox udgaven er ganske underholdende - men virker ikke.

Jeg tog mit eksemplar retur til butikken, og fik mine penge igen - og gav mig selv nogle DVD'ere i forsinket julegave istedetfor.

Hvad sker der for jer Ubi Soft?

Nu tror jeg bare at jeg vil spille Beyond Good & Evil igen, og mindes sidste år, hvor Ubi Soft lavede gode spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ChronoChronoSkrevet 02/01-05 20:11 
Forrige år :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 02/01-05 20:13 
he.. man kan da i det mindte håbe det er for at skræmme EA væk igen...
og så laver de et kanon spil lige så snart EA har sagt nej tak til at købe ubi..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/01-05 23:00, rettet 02/01-05 23:02 
Okotta>

... og mindes sidste år, hvor Ubi Soft lavede gode spil.


UbiSoft laver gode spil (Splinter Cell, Prince of Persia). Ghost Recon 2 til Xbox er lavet af Red Storm Entertainment (mens den crappy PS2 version er lavet af UbiSoft - fedt at skyde sin egen pointe ned igen...) :-)

Sjovt nok har jeg ikke haft et eneste crash eller problem med mit spil - har dog ikke spillet det online endnu.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 03/01-05 00:11 
UbiSoft har ikke lavet gode spil, siden Beyond Good & Evil og Prince of Persia: The Sands of Time.

Splinter Cell er fra 2002.

Du har lige bevist min pointe, med crappy spil - PS2 udgaven af Ghost Recon 2, er lavet af UbiSoft selv..

De har desværre vist mistet taget, og det er kedeligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HeroldHeroldSkrevet 03/01-05 07:51 
Ah come on. En misser og så er de ude i kulden?

(og nej, selvom PoP: Warrior Within er anderledes, er det altså ikke at betragte som en misser :) )
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OkottaOkottaSkrevet 03/01-05 11:14, rettet 03/01-05 11:16 
For mit vedkommende så er PoP: WW en misser.

Jeg synes spillet er frygteligt; Både at spille men også at se og høre på.

De får en chance med Splinter Cell: Chaos Theory. Nosser de også det spil op, så er det desværre nok slut med UbiSoft, for mit vedkommende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/01-05 11:34, rettet 03/01-05 11:36 
Det er de nok meget kede af... ;-)

Well, jeg er i bund og grund ligeglad hvilket firma der står på boksen, bare spillene er gode. Selv EA er velkomne hvis de en dag laver et godt spil... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 03/01-05 20:48 
ja jeg er også ligeglad, hvad der står og hvad andre siger, bare jeg kan lide spillene.. Tag f.eks. deathrow... det spil morer mig utroligt meget, selv om jeg nok er den eneste i verden der syntes det!
By the power of Grayskull!
OkottaOkottaSkrevet 14/01-05 14:37 
Og farcen fortsætter..

Nu på side 10.

Som en poster skriver, i en anden tråd på forummet:

... we paid already, we want problems fixed already ... enough turning this into an issue with your customers, this is a Red Storm and Ubisoft issue. we, the customers, deserve and demand a fix, and soon.

this is nothing personal, this is just business. we fulfilled our obligation as consumers by buying your product. we even went the extra mile by being late beta testers for you (RSE & Ubi) for free, and now we just want you (RSE & UBi) to live up to your end of the bargain.

again, this is NOT a problem with your customers, this is a problem with RSE and UBi, your problem, your fault, your issue. the fact that we are willing to complain and work WITH you by supplying as much information as we can should be considered a blessing by RSE and Ubi. we COULD just stop being your customers ...

Prøv for sjov at bytte "Red Storm" ud med "Bungie", og "Ubisoft" ud med "Microsoft". I Halo 2 slås vi heldigvis "kun" med cheatere, men alligevel - det er ikke i nærheden af godt nok, det her.


A patch? Maybe? I dunno
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 14/01-05 15:12 
Ja, jeg valgte heldigvis at holde mig fra spillet, men det var der så også flere grunde til. Det kan være, at jeg køber det, når det engang kan fås til 100-150 :)
What is the Matrix?
Login for at besvare
Username
Password
Remember me