X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til PayPal


Svar
SideshowSideshowSkrevet 29/12-04 19:55, rettet 29/12-04 23:55 
Så er der problemer >8)

Jeg skal have trukket nogen penge ud fra min paypal konto til min bank konto.

Når man tilføjer "bank account" i paypal, så er der et felt der hedder "Bank Code"? Hvad er det til? Er det registrerings nummeret - i så fald er I 100% sikker?

For et år siden var dette felt der ikke. Der indtastede jeg bare mit konto nummer og så gik der koks i det, fordi jeg ikke vidste at jeg skulle skrive mit registrerings nummer i forlængelse med konto nummeret ex: 12346666666666 (hvor 1234 er reg nr.)

Men nu kan man kun skrive max 10 cifre i feltet til konto nummeret. Men skal jeg skrive mit reg. nr. foran, så udgør det jo 14 cifre. Det er jo lidt noget møg.

Er der nogen der har erfaring med det her og ved hvad jeg skal gøre?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
bootsbootsSkrevet 29/12-04 23:22 
Bank Code = registreringsnummer
SideshowSideshowSkrevet 30/12-04 00:50 
Så er det bare underligt, at beløbet røg retur igen. Udfyldte også bank code feltet med mit reg. nr.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
JmogJmogSkrevet 30/12-04 12:07 
Det er ikke registreringsnummeret. Bank code er swift-koden, som er en slags internationalt registreringsnummer.

Hvis det ikke står inde i din netbank (eventuelt under international valutaoverførsel), så ring og spørg banken.

Paypal behøver ikke længere reg-nummeret.
SideshowSideshowSkrevet 30/12-04 19:50 
Tak for svaret. Men feltet "Bank Code" har kun plads til 4-cifre. Swift koden er da som regelt længere?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
JmogJmogSkrevet 30/12-04 19:55, rettet 30/12-04 20:01 
Nåda, det kan jeg se at du egentlig har ret i.

Ja, så vil jeg gætte på at du ikke har gjort noget galt. Hvad slags Paypal-konto har du? I tidernes morgen kan jeg huske, at folk med en almindelig international-konto havde problemer med at hive penge ned på bankkontoen. Jeg troede, de forlængst havde ordnet det.

*EDIT* Ved nærmere eftertanke tror jeg, at problemet var, at nogle banker nægter at modtage internationale pengeoverførsler, hvis Swiftkoden ikke oplyses. Det ville jo netop være tilfældet her, når der ikke er et felt til at oplyse det.
SideshowSideshowSkrevet 30/12-04 21:14, rettet 30/12-04 22:51 
Jeg tror sgu du har ret. Altså er der intet håb.

Hvis der er en herinde, som har trukket penge ud fra PayPal, som har Nordea....ja, så vil jeg egentlig gerne vide det. >8)

Så er jeg nødt til at købe for 8000 kr. på ebay i stedet. Nederen mand! Er der nogen der skal have noget med?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
WonderboyWonderboySkrevet 30/12-04 22:01 
Hej Jeg skal prøve at høre min kammerat om det for han handler meget på ebay.com om han ved hvordan man gør.
I love monster land
FizbanFizbanSkrevet 30/12-04 22:20 
jeg havde ingen problemmer med at få mine penge sidste gang jeg prøvede. Er dog ved at være et par år siden.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
SideshowSideshowSkrevet 30/12-04 22:46 
Har også haft success før. Men de har sgu lavet det om nu... >8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
bootsbootsSkrevet 31/12-04 02:35 
Hmmm... har aldrig prøvet at hæve penge derinde; men der er vist et eksempel derinde med et gironummer, og her har de skrevet 1199 i feltet med bank code - og dét er altså registreringsnummeret.....

Men skriv dog til dem og spørg.
SideshowSideshowSkrevet 31/12-04 02:44 
Tro mig. Er skam prøvet utallige gange.
>8)

Men deres kundeservice er elendig. Jeg har ledt rundt på nettet og fundet at stort set alle har samme problem. Tror ikke det kan lade sig gøre med Nordea længere. Og jo, det var registrerings nummeret.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
msxtrdmsxtrdSkrevet 31/12-04 10:05 
Jeg husker at før, kunne jeg trække pengene ud til nordea. Det var så på det tidspunkt man skulle skrive ud i et reg+konto nr. Nu da jeg skrev de to dele separat ind, kom pengene også MEN!! de satte dem ind i BG bank på min Giro Konto som jeg aldrig har oplsyst dem. Der er noget der tyder på at de ikke er glade for nordea, mere....
Opret en bank konto på posthuset BG bank og prøv så skrive alt ind og marker Giro-Konto.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig